Ik wou het net postenquote:Op vrijdag 14 september 2007 22:32 schreef RainofDeath het volgende:
jij reageert hier toch ook niet mee?
ik heb het over dagenlang niet meer reageren op een vraag,geen 3 minutenquote:Op vrijdag 14 september 2007 22:32 schreef RainofDeath het volgende:
jij reageert hier toch ook niet mee?
quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:34 schreef candygirl het volgende:
en ik heb het niet over dit ene topic vanavond
quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:11 schreef candygirl het volgende:
zou fijn zijn als je als je een topic opent ook erin meepost op vragen
Je vraagt erom met dit soort topics.quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:35 schreef candygirl het volgende:
[..]
ik heb het over dagenlang niet meer reageren op een vraag,geen 3 minuten![]()
Ik vind het ook raar , het is net als een gesprek ergens over beginnen en dan weglopenquote:Op vrijdag 14 september 2007 22:34 schreef candygirl het volgende:
nou zeg, dit is toch een klaag baak en ik vind dit wel zo netjes
en ik heb het niet over dit ene topic vanavond
en er zijn meer mensen op fok die zich hieraan storen hoor![]()
daar heb je ook wel gelijk inquote:Op vrijdag 14 september 2007 22:36 schreef RainofDeath het volgende:
[..]
Je vraagt erom met dit soort topics.
quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:32 schreef RacerDKB het volgende:
Als je misschien je enige beetje verstand zou gebruiken, zou je snappen dat de TS van het desbetreffende topic, Vader van mijn kind wil geen alimentatie betalen. , misschien niet meer op de computer zit.
ik ook hoorquote:Op vrijdag 14 september 2007 22:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
Sommigen mensen hebben wel meer in hun leven dan Fok! alleen..
Nee echt! is echt zo!
quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:40 schreef yosander het volgende:
[..]
![]()
Twee keer iets lezen doet wonderen!
O ja?quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
Sommigen mensen hebben wel meer in hun leven dan Fok! alleen..
Nee echt! is echt zo!
blijf dat maar denkenquote:
Ik vond de OP een beetje vaag, na 'm nog een keer gelezen hebben snapte ik je klacht.quote:
Dat hoeft niet meer aangezien je al hebt gepost, dus je kan gaan bier drinken.quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:38 schreef candygirl het volgende:
[..]
daar heb je ook wel gelijk in
zal achter mijn toetsenbord blijven zitten![]()
heb wijntje voor me staanquote:Op vrijdag 14 september 2007 22:50 schreef RainofDeath het volgende:
[..]
Dat hoeft niet meer aangezien je al hebt gepost, dus je kan gaan bier drinken.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |