Maar ze lagen toch al in bed? Blijkbaar luisterden ze dus mee.quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:21 schreef Bepsie het volgende:
[..]
Mijn kinderen zijn gewoon heel spontaan, en hulpvaardig.
Niks mis mee!![]()
OMGquote:Op zaterdag 15 september 2007 11:12 schreef Aventura het volgende:
Iemand van 24 met een kind van 8 (en nog een kind) is nou eenmaal niet zo erg aantrekkelijk voor de andere sekse...Ik zou als man steeds bang zijn dat je gaten in het condoom prikt, of per ongeluk de pil vergat
Plus ik zou bang zijn om als geldschieter gebruikt te worden.
Nee, want ze is geen luistervinkje!quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:25 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Maar ze lagen toch al in bed? Blijkbaar luisterden ze dus mee.
Als hij tegen 1 uur had gevraagd 'Waar zijn de condooms?' was je dochtertje dan ook tevoorschijn gesprongen om te zeggen dat ze in de onderste la van het nachtkastje liggen?
quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:25 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Maar ze lagen toch al in bed? Blijkbaar luisterden ze dus mee.
Als hij tegen 1 uur had gevraagd 'Waar zijn de condooms?' was je dochtertje dan ook tevoorschijn gesprongen om te zeggen dat ze in de onderste la van het nachtkastje liggen?
quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:23 schreef postmortum het volgende:
wie post dadelijk de mp3 ?
En waar is de popcornsmiley te vinden?
wellus kapsterquote:Op zaterdag 15 september 2007 11:31 schreef De_Ananas het volgende:
Een diploma heeft ze tenminste niet
Hoe kan ze dan gehoord hebben dat hij om de kurkentrekker vroeg?quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:27 schreef Bepsie het volgende:
[..]
Nee, want ze is geen luistervinkje!![]()
Waarom denk jij dat te kunnen weten?quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:31 schreef De_Ananas het volgende:
Een diploma heeft ze tenminste niet
Op je 15de zwanger --> stoppen met school ---> zorgen voor je ''kids''quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:33 schreef Bepsie het volgende:
[..]
Waarom denk jij dat te kunnen weten?![]()
Haar slaapkamer ligt tegenover de huiskamer.quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:33 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Hoe kan ze dan gehoord hebben dat hij om de kurkentrekker vroeg?
of je hebt een wietplantagequote:Op zaterdag 15 september 2007 11:34 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Op je 15de zwanger --> stoppen met school ---> zorgen voor je ''kids''
En je claimt genoeg geld te hebben dus of je hebt rijke ouders of je werkt je te pleuris.
KAN JE LEZEN?quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:37 schreef LordofWar86 het volgende:
Hoe oud ben je dan?
Op mijn 15de klaar met school -----> zwanger----->zorgen voor mijn kids/studeren---->goede baan!quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:34 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Op je 15de zwanger --> stoppen met school ---> zorgen voor je ''kids''
En je claimt genoeg geld te hebben dus of je hebt rijke ouders of je werkt je te pleuris.
Studeren als je op je 15de klaar bentquote:Op zaterdag 15 september 2007 11:38 schreef Bepsie het volgende:
[..]
Op mijn 15de klaar met school -----> zwanger----->zorgen voor mijn kids/studeren---->goede baan!![]()
quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:40 schreef LordofWar86 het volgende:
[..]
Moet je een ananas in je reet, flikker.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |