Hej RealZeus, vertel eens over jouw dateverledenquote:Op zaterdag 15 september 2007 19:55 schreef RealZeus het volgende:
Ik ben toch bang dat je dat verpest hebt toen je bij haar de deur uitrende.![]()
Als ik de verhalen over wanhopige alleenstaande moeders mag geloven, zal dit wel goed scoren zijnquote:Op zaterdag 15 september 2007 17:51 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Wil je misschien het mail adres van een man die me vertelde tijdens een eerste date 'ik zal een goed vader voor je kinderen zijn' ? Toen ben ik snel weggegaan![]()
En jij bent zeker net zo'n lul als mijn ex die een zwangere meid gewoon laten barsten.quote:Op zaterdag 15 september 2007 15:18 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
jij bent ook zo'n slet zeker die eerst kinderen krijgt en dan lekker gaat scheiden om vrij te zijn en alimentatie te vangen en dan met jan en alleman neukt![]()
Dat dacht hij waarschijnlijk ook. Alleen trof hij mij, een alleenstaande moeder met bindingsangstquote:Op zaterdag 15 september 2007 20:22 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Als ik de verhalen over wanhopige alleenstaande moeders mag geloven, zal dit wel goed scoren zijn![]()
Tja als de liefde over is, is de liefde over he!quote:Op zaterdag 15 september 2007 20:49 schreef mirannie het volgende:
[..]
En jij bent zeker net zo'n lul als mijn ex die een zwangere meid gewoon laten barsten.
en nee, ik heb nooit ene cent van hem gehad, ook nooit om gevraagd trouwens
quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:55 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Nee.
Tevens stopte ik hier met lezen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |