nee bij de dumpert krijg je tenminste reacties want daar kijken veel meer mensenquote:Op vrijdag 14 september 2007 20:10 schreef Daywalk3r het volgende:
YOUTUBE!
t filmpje is al .wmvquote:Op vrijdag 14 september 2007 20:11 schreef Daywalk3r het volgende:
Anders maak je het filmpje korter of in een ander bestand m.b.v windows movie maker.
nee er kan geen bullshit uit, filmpje is 25mbquote:Op vrijdag 14 september 2007 20:12 schreef Daywalk3r het volgende:
Kan er niet wat bullshit uit?
Hoe groot is het filmpje
Ja hoorquote:Op vrijdag 14 september 2007 20:10 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
nee bij de dumpert krijg je tenminste reacties want daar kijken veel meer mensen
jaquote:Op vrijdag 14 september 2007 20:15 schreef Snakey het volgende:
Je komt op FOK! klagen over GS. Nuttig...
hij is geupload, en toen zei die van blabala je krijgt een mailtje als die accept is..quote:Op vrijdag 14 september 2007 20:20 schreef --Christiaan-- het volgende:
Als ik goed lees, lees ik dus dat het filmpje er al wel opstaat maar nog geaccepteerd moet worden door GS?
Nee, die worden handmatig geselecteerd en er is nu toevallig niemand aanwezig.quote:Op vrijdag 14 september 2007 20:22 schreef junkiesietze het volgende:
zou het komen doordat ik het met FF uploade?
zeker bier aan het drinkenquote:Op vrijdag 14 september 2007 20:23 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Nee, die worden handmatig geselecteerd en er is nu toevallig niemand aanwezig.
nee het laatste filmpje op de dumpert is deze: http://www.dumpert.nl/med(...)ert_nieuw_album.htmlquote:Op vrijdag 14 september 2007 20:44 schreef Mopst3r het volgende:
Staat het er al op?
Wat loop je nou te janken piemelharses? Gooi het gewoon op Youtube, en Google video, op je eigen webspace, overalquote:Op vrijdag 14 september 2007 20:21 schreef junkiesietze het volgende:
en het is een te vet filmpje... die kunnen ze niet weigeren...
mensen hun reactiesquote:Op vrijdag 14 september 2007 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh juist, okee. Nou, dan houden we het daar maar op he?
Waarom trouwens? Omdat ze zo snel dingen online gooien?
godverdomme nee.quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:15 schreef Klit het volgende:
Ik vind de tekst in te TT nogal storend, kan er iets aan worden gedaan?
godverdomme kanker toch op zeg..quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:15 schreef Klit het volgende:
Ik vind de tekst in te TT nogal storend, kan er iets aan worden gedaan?
nope hij is echt vetquote:Op vrijdag 14 september 2007 23:34 schreef Hijacking het volgende:
waarss is het zo'n gaar dronken filmpje waarbij iemand zn reet laat zien en de reacties van die mensen zo zijn![]()
Welkom op de website van de Bond tegen het vloeken!quote:Op vrijdag 14 september 2007 23:38 schreef junkiesietze het volgende:
JEZUS WANNEER ZETTEN ZE DIE KUTFILMPJES ONLINE DAN GODVERDOMME
nee dan gaat iedereen zeiken dat ie gejat is enzoquote:Op vrijdag 14 september 2007 23:48 schreef no1uknow het volgende:
Zet het dan OOK op youtube.
Scootermogool
quote:Op vrijdag 14 september 2007 20:15 schreef Snakey het volgende:
Je komt op FOK! klagen over GS. Nuttig...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |