Ja, het liefst naar een rare buitenlandse competitie.quote:Op zondag 30 september 2007 13:00 schreef RayMania het volgende:
Beter voor hem denk ik dat hij in de winterstop vertrekt.
Wtfquote:Op zondag 30 september 2007 21:47 schreef tong80 het volgende:
Alves net in VI : 'Ik voetbal niet voor de fans alleen voor mijn medespelers.'
Zijnj zaakwarnemer noemde de Heerenveen suporters rascistisch.
Lekkere speler is het
die worden niet geselecteerd voor de selecaoquote:Op zondag 30 september 2007 21:57 schreef tong80 het volgende:
Gert Jan Verbeeklwurmt zich in allerlei bochtenm om de miljoenmen te beschermen. Was het een ordinaire linksachter kreeg ie op staande voet ontslag
Het gedrag komt in ieder geval in de buurt.quote:
quote:Op zondag 30 september 2007 22:07 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Het gedrag komt in ieder geval in de buurt.
Verder is Alves natuurlijk een betere voetballer, daar heb je gelijk in.
Money talks. Het bestuur baalt hier enorm van maar ze zijn zo op geld belust dat ze geen 20 miljoen door het toilet willen spoelen.quote:Op zondag 30 september 2007 22:08 schreef SCH het volgende:
Maar goed, dit is een kant van de club die ik wat minder leuk vind. De rust en vrede bewaren is prima maar er zijn grenzen, ik vind nu dat ze de fans niet serieus nemen.
Romario nam iets langer vakantie nadat ie 4 seizoenen achter elkaar met 30 doelpunten PSV kampioen had gemaaktquote:Op zondag 30 september 2007 21:59 schreef MaxPower het volgende:
[..]
die worden niet geselecteerd voor de selecao
Romario bleef bij PSV ook meerdere malen weg, al praat ik het natuurlijk niet goed. Vedettes hebben niet voor niets vedetteneigingen
Pwned...quote:Alves nam al afscheid van Heerenveen
De mislukte overgang van sc Heerenveen naar AZ kwam voor Afonso Alves hard aan. De aanvaller was met zijn gedachten al in Alkmaar neergestreken en nam daags voor het verstrijken van de transferdeadline afscheid van zijn medespelers.
"Hij ging er helemaal vanuit dat hij naar Alkmaar zou gaan", aldus trainer Gert-Jan Verbeek zondagavond in Voetbal Insite. De tranfer van Alves zou uiteindelijk afketsen en een langdurige soap tussen de spits en de club volgde.
Eén van de redenen voor het mislukken van de transfer was de manier van handelen van AZ. Verbeek was teleurgesteld in de houding van de Alkmaarders. "AZ heeft niet netjes gehandeld. Er is daar altijd wat loos. Scheringa gaat niet altijd netjes om met spelers."
Maar toch is het zo dat een Afonso normaliter echt geen 1,5 per jaar zou pakken.quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:38 schreef MaxPower het volgende:
Heeft gewoon met geld te maken. Bij ons verdient hij 4 ton, bij AZ zou het ongeveer 1,5 miljoen zijn. En zijn mafiose zaakwaarnemers krijgen een handgeld van een paar miljoen.
De salarissen verschillen uiteraard wel, maar er is geen zgn. "scheefgroei". Dus geen Alves met 1,5 mi.ljoen terwijl de rest er met 4 ton achteraan hobbelt, maar meer Alves 6 ton en de rest 4 ton....quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:00 schreef fuckbuddy het volgende:
Maar toch is het zo dat een Afonso normaliter echt geen 1,5 per jaar zou pakken.
Dit omdat de salarissen bij AZ bijna allemaal gelijk zijn.
Ok ik geloof niet dat een Pocognoli evenveel pakt als een Dembèlè
Leer nou eens dat ik SCH ben. De club heet scHeerenveenquote:Op maandag 1 oktober 2007 14:41 schreef Stereotomy het volgende:
Als AZ niet z'n best had gedaan om Alves te halen - waardoor Alves in de shit kwam te zitten toen het niet doorging - waarom is Alves dan boos op SCH en niet op de acties van Scheringa en kornuiten?
Als Scheringa Alves enorm gepwnd had, dan moet Alves juist BLIJ zijn dat ie niet in Alkmaar zit, maar al zijn woede is tot nu toe gewoon gericht op SCH. Dus je kunt zeggen wat je wil: Alves vindt dat SCH er niet alles aan gedaan heeft, en is daarom pissed op de club.
Dat ie zegt dat ie niet voor de supporters wil spelen is wel schandalig, die kunnen er toch niks aan doen?![]()
quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:00 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Maar toch is het zo dat een Afonso normaliter echt geen 1,5 per jaar zou pakken.
Dit omdat de salarissen bij AZ bijna allemaal gelijk zijn.
Ok ik geloof niet dat een Pocognoli evenveel pakt als een Dembèlè, maar een verschil van tonnen zou er niet moeten zijn.
Dit is volgens media en andere bij AZ meerdere malen bevestigd!
Niemand weet exacte bedragen, tenzij je intern bij de paycheck-afdeling van AZ werktquote:Op maandag 1 oktober 2007 16:40 schreef MaxPower het volgende:
Maar je weet geen exacte bedragen blijkbaar. Ze kunnen ook vergelijkbaar zijn als ze rond de miljoen liggen namelijk.
Makaay mag geen eens meedoen met het Nederlands Elftal terwijl Alves bij de Braziliaanse selectie zit te ballen met Kaka en Ronaldinho, ben jij gekquote:Op maandag 1 oktober 2007 16:51 schreef Stereotomy het volgende:
Landzaathad inderdaad net iets meer dan een miljoen, als ik mij niet vergis, dus het zou zomaar kunnen.
Maar om nou van een spectaculaire stijging te spreken tov scH, ik bedoel, als er echt veel betaald werd, dan had AZ beter Makaay kunnen halen, of niet?
Inderdaad, weer een interview na de wedstrijd en hij kan/wil nog niks melden ook.quote:Op zondag 30 september 2007 00:18 schreef SCH het volgende:
Absoluut nog niet in vorm en ik erger me rot aan alle aandacht die hij krijgt.
Dat zijn toch een stelletje racisten?quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:41 schreef Stereotomy het volgende:
Dat ie zegt dat ie niet voor de supporters wil spelen is wel schandalig, die kunnen er toch niks aan doen?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |