Des te beter. Er is die week dan toch geen competitie in Nederland en zo kan ie in die 2 wedstrijden z'n marktwaarde omhoog schroeven. En de zondag daaropvolgend staat meteen het uitduel tegen AZ op het programma. Kan hij ze daar nog even duidelijk maken waarom ze die 20 miljoen aan hem hadden moeten besteden.quote:
Ik geloof dat ik mag corrigeren.....AZ nemen we nog minder serieus dan Cambuurquote:Op woensdag 26 september 2007 16:06 schreef dagizmo het volgende:
[..]
Calimero....
Ik geloof niet dat iedereen hier een schuld bij AZ neerlegt. De mensen die Alves zgn helpen aka zaakwaarnemers spelen hierbij een zeer grote(re) rol. Naar verluidt heeft Alves een soort contract voor het leven, waarbij hij moet dansen naar de pijpen van zijn zaakwaarnemers. De Braziliaanse (voetbal)maffie wellicht.
Nu snap ik dat je bij het woord maffia direct aan AZ denkt, maar zo groots georganiseerd is AZ dan ook weer niet. Zolang AZ nog scout als een eerste divisie club en jankt om tv-rechten die ze niet verdienen nemen we het Noord-Hollandse clubje net zo serieus als Cambuur.
quote:Op vrijdag 28 september 2007 09:35 schreef dagizmo het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik mag corrigeren.....AZ nemen we nog minder serieus dan Cambuur![]()
Ja, het liefst naar een rare buitenlandse competitie.quote:Op zondag 30 september 2007 13:00 schreef RayMania het volgende:
Beter voor hem denk ik dat hij in de winterstop vertrekt.
Wtfquote:Op zondag 30 september 2007 21:47 schreef tong80 het volgende:
Alves net in VI : 'Ik voetbal niet voor de fans alleen voor mijn medespelers.'
Zijnj zaakwarnemer noemde de Heerenveen suporters rascistisch.
Lekkere speler is het
die worden niet geselecteerd voor de selecaoquote:Op zondag 30 september 2007 21:57 schreef tong80 het volgende:
Gert Jan Verbeeklwurmt zich in allerlei bochtenm om de miljoenmen te beschermen. Was het een ordinaire linksachter kreeg ie op staande voet ontslag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |