abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53358250
Veendam
AFC AJAX
pi_53358307
Op zich wel een slimme actie van Heerenveen, ook om het tijdelijk te doen.

Een ergere straf is bijna niet te bedenken.
pi_53358430
Ik geloof er geen zak van. Hij kan daar sowieso toch niet spelen, dus dat slaat in ieder geval al nergens op.
pi_53358456
Ik geloof er ook niets van... wel strakke actie maar denk je dat meneer dat zelf wilt...

dacht 't niet
pi_53358467
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 15:27 schreef MaxPower het volgende:
Ik heb idd ook zoiets gehoord SCH, bij Veendam zullen ze wel helemaal gek worden
Ik heb Sjoerd net gebeld, ze vinden het daar geweldig
pi_53358511
SCH, lolbroek..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_53358576
Mooi verhaal...
Hoi.
pi_53358737
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 15:43 schreef venomsnake het volgende:
SCH, lolbroek..
Wat? Van de telex.
pi_53360692
Toch niet naar Veendam!
quote:
Afonso Alves hervat volgende week groepstraining
21 september 2007
Afonso Alves hervat in de loop van volgende week de groepstraining. Dat is de uitkomst van een gesprek dat de clubleiding van Heerenveen en de Braziliaanse aanvaller vandaag voerden. De spits heeft aangegeven dat hij volgende week de trainingsarbeid wil hervatten.

Alves wordt morgen individueel onder handen genomen door de trainers van Heerenveen en zal komende week de groepstraining hervatten. Na het thuisduel tegen FC Utrecht van zondag gaan directie van Heerenveen en Alves opnieuw om tafel om de ontstane situatie te bespreken.
sc-heerenveen.nl
pi_53361169
quote:
Alves wil training snel hervatten

EREDIVISIE

HEERENVEEN (ANP) - Afonso Alves heeft vrijdag in een gesprek met de directie van SC Heerenveen de intentie uitgesproken zo snel mogelijk de training met de selectie te willen hervatten. Verdere details heeft de Friese club niet gegeven.

De Braziliaanse spits, die deze week te laat terugkeerde bij de Friezen, werkt zaterdag nog voor zichzelf aan zijn comeback. Na de competitiewedstrijd tegen FC Utrecht zondag staat nog een vervolggesprek met Alves op het programma.
Flauw hoor van het ANP, die hoax over Veendam
pi_53361284
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 17:08 schreef MaxPower het volgende:
Toch niet naar Veendam!
[..]

sc-heerenveen.nl
Individueel versus Verbeek is al geen makkie
pi_53435847
quote:
Alves wellicht woensdag met sc Heerenveen tegen PSV
Datum: 24-sep-2007 16:24

Afonso Alves speelt komende woensdag wellicht alweer zijn eerste wedstrijd in het shirt van sc Heerenveen. Het eerste elftal komt dan in de beker uit tegen de amateurs van Argon en het beloftenteam neemt het op tegen PSV. De website van Heerenveen schrijft maandag dat de kans bestaat dat Alves in een van beide duels in actie komt.

De topscorer van het vorige seizoen in de Eredivisie keerde vorige week te laat terug van interlandverplichtingen met de Braziliaanse ploeg. Na gesprekken met de clubleiding op vrijdag en maandag sloot Alves maandag weer aan bij de groepstraining.
pi_53436161
quote:
Op maandag 24 september 2007 16:52 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]
Reden van zn afwezigheid waren personelijke omstanidgheden , althans dat staat in een andere bericht

Als hij tegen Psv mee speelt kan het nog leuk worden 2 brazilianen voorin (Paulo Henrique+ Alves )

[ Bericht 13% gewijzigd door michiel_merk op 24-09-2007 17:30:08 ]
pi_53436277
quote:
Op maandag 24 september 2007 17:06 schreef michiel_merk het volgende:

[..]

Reden van zn afwezigheid waren personelijke omstanidgheden , althans dat staat in een andere bericht
En dan kan je niet even bellen?
pi_53436301
quote:
Op maandag 24 september 2007 16:52 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]
Das dus het kutte, Heerenveen kan niet om hem heen.
Dus ze moeten hem opstellen helemaal tegen PSV.

En dat weet hij dus ook, meneer chilled een beetje in Brazil en komt lachend later terug dan afgesproken.
Hij wordt "vermanend" toegesproken en klaar.

Hij kan niet 2 maanden in het 2e gezet worden
Hij hoeft geen boete (goed doel) te betalen.
Nee hij doet alsof ie gek is en is de lachende 3e in dit verhaal!

Blijft kut als je H'veen bent in zo'n situatie
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_53436663
quote:
Op maandag 24 september 2007 17:11 schreef Hertog_Martin het volgende:

[..]

En dan kan je niet even bellen?
Tja , maargoed het zal wel zn reden hebben gehad , ik denk niet dat hij voor de lol zn plaats in de braziliaanse elftal gaat verspelen
pi_53437111
Intervieuw met Alves

Heb het even vertaald
quote:
Omrop Hoe gaat het ?
Alves: goed
Omrop: Nog gefeliciteerd met jouw eerste goal tegen Mexico
Alves: Dankje
Omrop: Ik zou graag willen weten wat er na de wedstrijd tegen Mexico gebeurde
Alves: Ik praat alleen over voetbal, niet over wat er gebeurd is,wil je nu over voetbal praten ?
Omrop: Ik wil alleen over voetbal praten
Alves: dan praten we over voetbal.
Omrop: Kun je voetballen aanstaande woensdag ?
Alves: Dat weet ik nog niet dat hangt van de trainer af
Omrop: wil je graag voetballen ?
Alves: Tuurlijk maar dat is aan de trainer om daar over te beslissen of ik in het veldl sta of niet.
Omrop: Woensdag staan er 2 wedstrijden op het progamma
Alves: Ja 2 wedstrijden , en bij 1 van de 2 wedstrijden hoop ik actief te zijn.
Omrop: Ik heb gehoord dat je met de directie hebt gepraat is het nu weer goed ?
Alves: het is in orde
Omrop De laatste keer dat wij praate was alles ook in orde, maar daarna ?
Alves Zullen we nou over voetbal praten of niet !
Omrop: Dit hoort er bij
Alves: Dan zijn we uitgesproken
  maandag 24 september 2007 @ 18:02:51 #171
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_53437512
Hij heeft er zin an
Confidence through competence
pi_53437913
Wat een interview _! Echt een teringmongool is het.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
  maandag 24 september 2007 @ 18:17:17 #173
55709 Stereotomy
pi_53437940
Hij wil graag op Van Gaal lijken
pi_53439924
Wat een eikel is het toch
pi_53439995
Als ie woensdag met Jong Heerenveen meedoet ga ik kijken.
pi_53440071
Het is nog steeds gezellig op zijn website
pi_53440152
Wel slim om hem tegen PSV op te stellen dan, Argon zal toch wel gepakt worden zonder Afonso.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_53440154
wat een kutmongool is hij, ongelovelijk
  maandag 24 september 2007 @ 19:36:12 #179
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_53440471
haha, ik hoop echt dat hij tegen PSV mee moet doen.

Oook wel leuk voor em om met PH voor in te spele

"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_53440610
Ik vind het sneu voor die jongen die anders op zijn plek zou hebben gespeeld.

Ik heb echt geen greintje respect meer voor hem, zeker na zijn gedrag op de tribune donderdag.

Gewoon verder geen aandacht meer aan besteden en al zeker niet meer opstellen dit jaar. Het probleem bij Heerenveen zit momenteel ook niet in de aanval.
pi_53440817
Wat deed hij op de tribune dan? En wat is zijn persoonlijke website?
pi_53440952
http://afonso9.wordpress.com/

Na een doelpunt bleef hij stoicijns kijken, niet lachen, juichen, klappen, wat dan ook.
pi_53441107
Hij straalt ook uit niets te maken te willen hebben met Heerenveen (lees: heel nederland)
pi_53444210
quote:
Op maandag 24 september 2007 19:40 schreef SCH het volgende:
Het probleem bij Heerenveen zit momenteel ook niet in de aanval.
Tegen Utrecht 26 schoten op doel, 2 goals... noem dat maar geen probleem.
pi_53445608
quote:
Op maandag 24 september 2007 21:28 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Tegen Utrecht 26 schoten op doel, 2 goals... noem dat maar geen probleem.
Ze waren niet allemaal op doel Max. Bovendien is er gewoon wel scorend vermogen in de ploeg, meer dan vorig jaar - als je Alves niet meerekent.
pi_53453954
Het zal je 'team'genoot zijn. Ik zeg nog steeds: afzagen die gast.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_53454689
quote:
Afonso Alves spilet woansdei yn it Abe Lenstrastadion mei de Beloften tsjin PSV yn in wedstriid om de KNVB-beker. Hy stiet dan mei de oare Braziliaan, Paulo Henrique, yn de spits. Sa ha se de ôfrûne twa dagen ek traind.
www.omropfryslan.nl

DAT MOET IK ZIEN
pi_53454995
quote:
Afonso Alves spilet woansdei yn it Abe Lenstrastadion mei de Beloften tsjin PSV yn in wedstriid om de KNVB-beker. Hy stiet dan mei de oare Braziliaan, Paulo Henrique, yn de spits. Sa ha se de ôfrûne twa dagen ek traind.
Gewoon in het fries......
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_53455016
Het gaat jou dan ook niets aan, westfries.
pi_53455138
quote:
Op maandag 24 september 2007 22:12 schreef SCH het volgende:

[..]

Ze waren niet allemaal op doel Max. Bovendien is er gewoon wel scorend vermogen in de ploeg, meer dan vorig jaar - als je Alves niet meerekent.
Is dat niet onderdeel van het probleem?
pi_53455204
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 11:28 schreef MaxPower het volgende:
Het gaat jou dan ook niets aan, westfries.
Das toch 50%?

Maar ok ok, ik snap het al wanneer ik niet gewenst ben.......
pi_53455414
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 11:17 schreef MaxPower het volgende:

[..]

www.omropfryslan.nl

DAT MOET IK ZIEN
Hoe zit dat met de regels eigenlijk? Kan je zomaar elke speler bij jong heerenveen pleuren? want PSV is uiteraard lastiger dan een Argon Dus als je beide teams verder wilt hebben kan je je topspelers bij Jong Heerenveen pleuren en de reservespelers het laten doen tegen Argon? Hoe werkt dat precies?
pi_53455448
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 11:41 schreef Hertog_Martin het volgende:

[..]

Hoe zit dat met de regels eigenlijk? Kan je zomaar elke speler bij jong heerenveen pleuren? want PSV is uiteraard lastiger dan een Argon Dus als je beide teams verder wilt hebben kan je je topspelers bij Jong Heerenveen pleuren en de reservespelers het laten doen tegen Argon? Hoe werkt dat precies?
Staat wel ergens op KNVB.nl, je mag geloof ik na een aantal wedstrijden in het eerste niet meer meedoen bij Jong Heerenveen. Dat probleem heeft Alves nog niet...
pi_53455749
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 11:42 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Staat wel ergens op KNVB.nl, je mag geloof ik na een aantal wedstrijden in het eerste niet meer meedoen bij Jong Heerenveen. Dat probleem heeft Alves nog niet...
http://www.knvb.nl/organisatie/reglementen

Kan het hier nergens vinden, maar wat je zegt zal wel zo zijn.
pi_53455902
Het zou wel wat zijn als Alves PSV uit de beker schopt
pi_53456037
quote:
De regeling betreffende de leeftijdsgrens die voor een beloften-elftal in de 1 club (reguliere) competitie van kracht is geldt ook voor het toernooi om de KNVB beker. Op grond daarvan mogen maximaal 4 dispensatieveldspelers en 1 doelman ouder dan 23 jaar (peildatum geboorte 1 januari 1985) opgenomen worden in de selectie voor een te spelen wedstrijd.

Tevens is een speler die in een seizoen in totaal in 23 of meer competitie-, play-off- en bekerwedstrijden van het 1e elftal is uitgekomen, in dat seizoen niet meer gerechtigd om deel te nemen aan beker- en play-offwedstrijden van het beloften-elftal. Indien van een betaaldvoetbalorganisatie zowel het eerste elftal als het beloften-elftal aan het toernooi om de KNVB beker deelneemt, mogen de spelers van de desbetreffende betaaldvoetbalorganisatie in een speelronde slechts op één wedstrijdformulier voorkomen.

Daarnaast mogen spelers die gedurende het seizoen 2007/'08 eenmaal in een wedstrijd van het eerste elftal van een betaaldvoetbalorganisatie voor het toernooi om de KNVB beker zijn uitgekomen, niet meer deelnemen aan wedstrijden van het beloften-elftal voor het toernooi om de KNVB beker in hetzelfde seizoen.
pi_53456046
Wat een pleurisventje Hopelijk blijft ie komende week nog ff bij de beloftes hangen...
pi_53458689
Tegen psv dus
AFC AJAX
pi_53462651
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 12:04 schreef Erasmusch het volgende:
Wat een pleurisventje Hopelijk blijft ie komende week nog ff bij de beloftes hangen...
Scoren tegen Feyenoord vindt 'ie anders best leuk volgens mij, wie weet heeft 'ie wel zin om weer eens mee te doen zaterdag..

Jammer dat we, behalve dat hij weer lijkt te gaan spelen, verder niets vanuit het bestuur of kamp Alves horen. Ik zou het wel waarderen wanneer Alves z'n excuses aanbiedt aan club, en supporters. Hij heeft met z'n, al dan niet vrijwillig, gedrag veel kapot gemaakt, dat komt niet alleen goed door weer 'simpel' doelpunten te gaan maken

Met Fonzie en Finho in de spits kan het morgen nog wel eens leuk gaan worden in het Abe Lenstra-stadion, misschien toch ook maar even gaan kijken als ik tijd heb
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_53464967
Ik neem aan dat ie straks (als hij weer met het eerste mee mag doen) bij elk balbezit wordt uitgefloten?
  dinsdag 25 september 2007 @ 18:02:12 #201
55709 Stereotomy
pi_53465148
quote:
al dan niet vrijwillig
Hij moest wel. Zijn zaakwaarnemer, jeweets?
pi_53465332
Hij staat dus samen met Paulo Henrique in het aanval... Ben benieuwd of Alves zijn niveau heeft, zo niet dan vind ik hem echt **** kerel... Afwachten dus...
Edit:
Morgen ben ik dus in AbeLenstra, SCH 2 tegen PSV 1
pi_53465893
Verbeek zei maandag dat het hem en de mensen bij de club pas sinds kort duidelijk is geworden wat die problemen zijn waar Alves mee rondloopt, en dat men nu begrip heeft voor z'n situatie. Dat zijn geen problemen met de club, maar "iets anders". Achter de schermen wordt voor hem hard gewerkt om deze definitief op te lossen. Zodat hij zich weer kan concentreren op het voetbal en weer vrijuit kan spelen.

Dus er is zeker iets heel verdachts aan de hand daar in Brazilië. Blijkbaar zaken waar men zo voorzichtig mee moet omspringen dat het te gevaarlijk is om er ook maar iets over te zeggen. Dat zou waarschijnlijk wel onbegrip wegnemen naar Alves toe, maar zou hemzelf alleen maar in grotere problemen brengen.
pi_53466231
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 18:35 schreef Kreupeldicht het volgende:
Verbeek zei maandag dat het hem en de mensen bij de club pas sinds kort duidelijk is geworden wat die problemen zijn waar Alves mee rondloopt, en dat men nu begrip heeft voor z'n situatie. Dat zijn geen problemen met de club, maar "iets anders". Achter de schermen wordt voor hem hard gewerkt om deze definitief op te lossen. Zodat hij zich weer kan concentreren op het voetbal en weer vrijuit kan spelen.

Dus er is zeker iets heel verdachts aan de hand daar in Brazilië. Blijkbaar zaken waar men zo voorzichtig mee moet omspringen dat het te gevaarlijk is om er ook maar iets over te zeggen. Dat zou waarschijnlijk wel onbegrip wegnemen naar Alves toe, maar zou hemzelf alleen maar in grotere problemen brengen.
Zou heel goed kunnen. En niet vergeten, die vreemde ongeval met boom... Daarmee begon het dus..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')