Weet niet maar volgens mij waren er toch ook problemen bij de uitrol van PLC...quote:Op maandag 22 oktober 2007 15:56 schreef Bramito het volgende:
[..]
Plc hebben we hier niet en kabel ook niet. Mijn idee was altijd om op de kabel te wachten om dan lekker telefonica te omzeilen maar ik geloof dat ik dan nog heel lang kan wachten. Nou, als ik het echt nodig vindt dan contrateer ik het wel een keer...
Kabel ligt in de meeste gevallen alleen in de grotere steden, en soms enkel in bepaalde delen van de stad.quote:Op maandag 22 oktober 2007 17:13 schreef Bramito het volgende:
kabel werkt erg goed in Zgz maar ja hier buiten...... Als ik het neem dan wordt het gewoon adsl.
Ach, daar leer je wel mee leven hoor...quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik weet dat in 2001 toen ik Granada werkte regelmatig(keer of 3 per dag) de stroom uitviel. Erg irritant
LOL Schattigquote:Op donderdag 25 oktober 2007 09:54 schreef JeroenV het volgende:
Misschien even een domme vraag, maar ik vraag me iets af![]()
Kennen ze in Spanje geen filet americain? Ik loop nu een half jaar stage in Barcelona, maar ben het op heden niet tegen gekomen...
En ik wil het zo graag![]()
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:04 schreef CANARIS het volgende:
[..]
LOL Schattig
Dat kennen ze nergens op de wereld behalve in Nederland.
De eerste, zo'n blauw kaartje krijg je niet meer... Hooguit een simpel a4tje met NIE nummer.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:07 schreef Friebo het volgende:
Iemand enig idee hoe dat met zo'n Tarjeta de Residencia of NIE nummer aanvraag zit in Barcelona..? Ik zit hier nog zo'n 6 maanden en op zich leek het me wel grappig om zoiets te hebben...
| 1 2 3 4 | NIE = Número de Identificación de Extranjeros NIF = Número de Identificación Fiscal CIF = Código de Identificación Fiscal |
Het is te doen, maar wel een kut proces....quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:07 schreef Friebo het volgende:
Iemand enig idee hoe dat met zo'n Tarjeta de Residencia of NIE nummer aanvraag zit in Barcelona..? Ik zit hier nog zo'n 6 maanden en op zich leek het me wel grappig om zoiets te hebben...
Oh, ik heb juist geluk gehad. De verhalen die ik om me heen hoor varieren van 2 weken tot 3 maanden. Mensen kunnen amper geloven dat ik het binnen drie dagen geregeld had.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:11 schreef JeroenV het volgende:
Hmm, ik heb er zelf geen een aangevraagd, maar mijn huisgenootjes hadden wel wat meer geluk volgens mij. Ze stonden wel vroeg in de rij en moesten ook wel lang wachten, maar niet zo extreem als jij het had.
He verdikke.. naja dan hoeft het niet meerquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:51 schreef Hexley het volgende:
Maar waarom wil je een NIE / NIF? Alleen maar voor de fun?![]()
Voor een Tarjeta de Residencia en waarschijnlijk ook voor alleen een NIE,
nemen ze je vingerafdrukken en willen ze foto's hoor. Dus als je nog criminele plannen hebt.
Ik uiteindelijk ook, maar je moet wel ff netjes op je beurt wachten.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 21:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik hoefde alleen een handtekening te zetten voor een NIE en NIF
Tja, die oude blauwe "Tarjetas de Residencia" die ik gezien heb, hadden een vingerafdruk.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 21:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik hoefde alleen een handtekening te zetten voor een NIE en NIF
Nou dat kan ook vies tegen vallen hoor,quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:11 schreef D1 het volgende:
[..]
Ik uiteindelijk ook, maar je moet wel ff netjes op je beurt wachten.
Als je dat in BCN doet dan weet je dat dat dagen kan duren. Doe je het in een kleiner plaatsje dan kan je soms binnen 1 a 2 uur al klaar zijn.
Ik hoefde alleen naar een advocatenkantoor en onder de koffie wat te tekenen,quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:11 schreef D1 het volgende:
[..]
Ik uiteindelijk ook, maar je moet wel ff netjes op je beurt wachten.
Niet toevallig @ een Gestoria geweest?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik hoefde alleen naar een advocatenkantoor en onder de koffie wat te tekenen,
In Nederland vragen ze ook naar je geslacht, geboorte datum en plaats enzo....quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
De procesverbalen zijn wel leuk, daar doen ze niet aan polititeke correctheid en vragen ze gewoon wat de nationaliteit, geboorteplaats van de ouders is.
Eigenlijk heb ik heel FoK forum wel gezien.... Fucking trage bende en dat zelfs @ 01:00 ....quote:Op maandag 22 oktober 2007 09:35 schreef Bramito het volgende:
BTW, kunnen we niet nog een paar mensen ronselen die op deze draad reageren? Het wordt een beetje saai met z'n 2en.
INE / Instituto National de Estadistica ???quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Effe een kort vraagje die hier misschien iemand kan beantwoorden.
Ik wil graag weten hoeveel Verblijfs c.q. werkvergunningen Spanje in 2006 of 2007 heeft verstrekt en als het eventueel kan per nationaliteit
Ow, vertel me dan eens wat er zoveel moeilijker is?quote:Op donderdag 1 november 2007 05:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Het aantal buitenlanders klopten in elk geval niet.
Maar het aantal afgegeven verblijfsvergunning lijkt me toch niet zo moeilijk om te tellen
quote:
Tja, "uitzendingemist.nl"... Klote site met hun Windows media player zooi...quote:Op zondag 4 november 2007 13:31 schreef phluphy het volgende:
¡Ola!
Kent men in Spanje zoiets als "uitzending gemist"? Of iets anders waarmee je online (leuke) Spaantalige programma's kunt kijken?
Gracias![]()
WTF wil je een Tarifa?quote:Op zondag 4 november 2007 23:42 schreef DutchieBre het volgende:
Hmm, heeft iemand van jullie misschien wat meer info over de stad (dorp) Tarifa. Helemaal in het zuiden van Spanje. Het liefst Engelstalige websites. Heb al wel wat gevonden in het Spaans, maar is nog iets te lastig voor me in het geheel !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |