Waarom zou je lid willen worden op zo'n vereniging. Waarom zou je vrijwillig om willen gaan met mensen die jou verplichten om een rauw ei te eten, je kleding slopen en je continu vernederen?quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:41 schreef splendor het volgende:
[..]
Onder groepsdruk zijn wel ergere dingen gebeurt, vergeet niet dat ze een heel vuil spelletje spelen en je moet wel heel stevig in je schoenen staan om daar weerwoord tegen te geven. Daarnaast denk je constant, als ik opgeef mag ik geen lid worden, ik hou het nog wel even vol.
Ik kots echt op mensen die dit soort dingen organiseren.
Jij (en ik) zouden daar helemaal niet passen. Wij zouden ons kapot lachen om zoveel stompzinnigheid. Mensen die lid worden van het DSC zijn allemaal van die standaard meelopertjes. Sowieso, mensen die lid worden van een studentenvereniging. Allemaal van die 'aangepaste'quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:37 schreef Floripas het volgende:
[..]
Hier ben ik het mee eens. (Gebeurt dat ook weer 'ns, jong)
Dat hij ook niet gewoon na dag één zegt: fuck dit, dit is contractbreuk (oid), ik ga weg en eis mijn geld terug. Verzuip maar in je stroperige r.
omdat ze anders geen vriendjes en leven hebbenquote:Op vrijdag 14 september 2007 15:43 schreef Fides het volgende:
[..]
Waarom zou je lid willen worden op zo'n vereniging. Waarom zou je vrijwillig om willen gaan met mensen die jou verplichten om een rauw ei te eten, je kleding slopen en je continu vernederen?
Heel veel mensen weten dat van te voren maar zoals je hierboven al kan zien wordt het systematisch ontkent dat er dit soort dingen plaats gaan vinden.quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:43 schreef Fides het volgende:
[..]
Waarom zou je lid willen worden op zo'n vereniging. Waarom zou je vrijwillig om willen gaan met mensen die jou verplichten om een rauw ei te eten, je kleding slopen en je continu vernederen?
Als je je eigen mening en karakter niet zo belangrijk vindt (of gewoon geen eigen mening en karakter hebt), is het een hele slimme move. Serieus.quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:42 schreef Floripas het volgende:
Ik snap niet dat er nog mensen líd willen worden van corpora.
En het zijn er behoorlijk wat.quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:43 schreef cikolata het volgende:
Goede manier om mensen zonder persoonlijkheid te selecteren
Och, het valt allemaal heus wel mee. Je moet je voorstellen dat je als klein feutje niks te vertellen hebt en in een totaal vreemde omgeving bent tussen mensen die je totaal niet kent. Dan lijkt alles veel erger dan het is.quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:38 schreef FJD het volgende:
[..]
Inderdaad zeg. Hoe brand je nieuwkomers zo snel mogelijk afDit zijn echt martelpraktijken :x
Hoewel ik zelf ook liever dood dan bij een studentvereniging gevonden wil worden, moet ik je toch tegenspreken. Het DSC is inderdaad zwaar kansloos. Maar bij de andere verenigingen lopen wonder boven wonder toch ook nog een hoop normale figuren rond (hoewel de spoeling bij Virgiel ook wel erg dun is).quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:44 schreef Jo3pM3lo3n het volgende:
[..]
Jij (en ik) zouden daar helemaal niet passen. Wij zouden ons kapot lachen om zoveel stompzinnigheid. Mensen die lid worden van het DSC zijn allemaal van die standaard meelopertjes. Sowieso, mensen die lid worden van een studentenvereniging. Allemaal van die 'aangepaste'figuren zonder eigen mening.
Ben ik niet met je eens. Bij die andere verenigingen zijn het ook allemaal meelopers zonder eigen mening.quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:50 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Hoewel ik zelf ook liever dood dan bij een studentvereniging gevonden wil worden, moet ik je toch tegenspreken. Het DSC is inderdaad zwaar kansloos. Maar bij de andere verenigingen lopen wonder boven wonder toch ook nog een hoop normale figuren rond (hoewel de spoeling bij Virgiel ook wel erg dun is).
Dat is mijn ervaring niet. De meerderheid is dom kuddevolk, maar ik ken toch een hoop (ex)leden die wat te vertellen hebbenquote:Op vrijdag 14 september 2007 15:55 schreef Jo3pM3lo3n het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens. Bij die andere verenigingen zijn het ook allemaal meelopers zonder eigen mening.
In mijn tijd gingen al die meeloopjosti's die op de middelbare school met zo'n sneue Arafatsjaal liepen naar Jansbrug of de Kneusbeurs. Het is allemaal sneu kuddevolk, alleen is het ene volk iets prettiger in de omgang dan het andere.
Ohja natuurlijk, je eigen gezondheid verknallen voor een groepje lamlullen is het echt waard.quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:53 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
wat een gezemel allemaal zeg, moeten de arme kindjes ook eens een beetje ontbering doorstaan gaan ze lopen janken.
grow up, be a man ipv van een bekakte slapjanus die om zijn mama huilt, je wilt straks toch ook de grote bink uithangen in het bedrijfsleven, wees dan ook een kerel veeg je snot tranen en neem het zoals het is.
Jij kent niemand bij het korps. Daar ben je veels te normaal voorquote:Op vrijdag 14 september 2007 16:04 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik heb de link naar het stuk eens doorgestuurd naar iemand die in Delft ook bij een of ander clubje zit. Eens kijken of die er iets over te zeggen heeft (mocht het hetzelfde clubje zijn dan).
Verder: achterlijke praktijken natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |