quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:40 schreef Ynske het volgende:
[..]
tis nu wel iest anderst
de oud-users zitten vooral te kletsen enof op te letten, kids die ertussen scharrelen en in de speeltuin hangen
en ik hang er wat tussen, wat foto's maken.
maar t geeft zo'n voldoening, het enthousiasme en de reacties op de fotos
Weer eens een nieuwe geopendquote:Op vrijdag 14 september 2007 15:11 schreef buzzer het volgende:
Ik had niet in de gaten dat ik de vorige dichtgooide
goed dat je t zegtquote:Op vrijdag 14 september 2007 15:17 schreef buzzer het volgende:
Vanavond de diverse opladers maar eens aan het werk zetten
quote:Op vrijdag 14 september 2007 16:21 schreef marcb1974 het volgende:
Anders ga ik even bijna op mijn smoel omdat ik geen gevoel meer had in mijn been
quote:
@marc. das niet tofquote:
Daar ben ik alquote:
ahjahquote:Op vrijdag 14 september 2007 16:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar ben ik al
Heb verkeerd gezeten gok ik zo
Bijna weekend, natuurlijk lees je dat wat minderquote:
houd je nog een beetje geld voor mij voor zondag over?quote:Op vrijdag 14 september 2007 17:58 schreef buzzer het volgende:
NEt een iBook gescoord op MArktplaats voor weinig.
Ik ga hem zo ophalen
U is goed bezigquote:Op vrijdag 14 september 2007 17:58 schreef buzzer het volgende:
NEt een iBook gescoord op MArktplaats voor weinig.
Ik ga hem zo ophalen
Zijn die beroemd?quote:Op vrijdag 14 september 2007 20:21 schreef Ynske het volgende:
Ik lag me kapot
komen er ineens een paar erachter wie mijn zus en nichtje zijn
nee ook Fok-usersquote:
Ohquote:
tis maar wat je goed vindquote:
heeft osama weer een videootje gejoeptjoept?quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:08 schreef marcb1974 het volgende:WTF
Morgen vanaf 10 uur extra nieuwsuitzendingen op rtl
Dank je welquote:
Hoort erbijquote:
Ehm... neequote:
Heb ik weer wat gemist? Oh ja nina was jarig of zo hmm?quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:24 schreef es70 het volgende:
[..]
Ehm... nee. Maar zij heeft het wel tof gehad
.
Mobieltje is extreem goed gevallenquote:Op vrijdag 14 september 2007 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb ik weer wat gemist? Oh ja nina was jarig of zo hmm?
feli nog maar dan
Mobieltje goed gevallen?
quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:25 schreef marcb1974 het volgende:
Daar ging het toch om?
quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:30 schreef Dr_Flash het volgende:
kewl, van een Londens vriendje van mama hmm?
quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:31 schreef es70 het volgende:
[..]
'T was ook vooral mijn probleem... Mijn schoonouders hadden de hond mee en die kwam blaffend op me af rennen toen ik de poort inkwam, dat trok ik dus duidelijk even niet.
Suen die hapquote:Op vrijdag 14 september 2007 22:31 schreef es70 het volgende:
'T was ook vooral mijn probleem... Mijn schoonouders hadden de hond mee en die kwam blaffend op me af rennen toen ik de poort inkwam, dat trok ik dus duidelijk even niet.
eigenlijk vind ik t niet lompquote:Op vrijdag 14 september 2007 22:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]das wel heel lomp van je schoonouders ook nu
Dat viel nog wel mee, ze wisten het niet... De reactie van mijn schoonmoeder was wel lomp toen ik riep dat ze 'm bij me weg moest houden "Had je het maar moeten zeggen"quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]das wel heel lomp van je schoonouders ook nu
ja, dat vind ik dus ook. Die schoonouders treft niet zoeen blaam hoor. Die doen gewoon normaal wat ze anders ook zouden doen. Maar dit toont WEL aan dat Es van die tering-eik van die moederneukers op de hoek wel degelijk een serieus trauma overgehouden heeft. En dat moet vergoed worden, dat lijkt me helder.quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
eigenlijk vind ik t niet lomp
kijk dat blaffen hadden ze onder controle kunnen proberen te houden
maar als je nu honden die je kent gaat mijden, dan word t alleen maar moeiliker
als ze het niet wistenquote:Op vrijdag 14 september 2007 22:38 schreef marcb1974 het volgende:
Misschien wel, om maar dan een beest mee te nemen naar iemand huis
eenschquote:Op vrijdag 14 september 2007 22:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, dat vind ik dus ook. Die schoonouders treft niet zoeen blaam hoor. Die doen gewoon normaal wat ze anders ook zouden doen. Maar dit toont WEL aan dat Es van die tering-eik van die moederneukers op de hoek wel degelijk een serieus trauma overgehouden heeft. En dat moet vergoed worden, dat lijkt me helder.
Je weet dat ik teruglees he, daarom zeg je dat gewoonquote:Op vrijdag 14 september 2007 22:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee, vlaanderen zoekt het ook maar uit
qu!quote:
een watquote:Op zaterdag 15 september 2007 19:29 schreef leonieke het volgende:
Hier ook twee nieuwe broeken, een cache-coeur en ene doorzichtig gilet/bloesje-achtig ding
Bengels!quote:Op zaterdag 15 september 2007 19:38 schreef Bengeltje het volgende:
Avond.
Gaia was leuk, lekker zonnig, wel wat druk.
Veel hangende zeurende kinderen, dat was minder. Maar het kleine gorillatje was cute.
Overslag truitje .quote:Op zaterdag 15 september 2007 19:44 schreef leonieke het volgende:
[..]
[afbeelding]
Maar dan uiteraard veel mooier
Qutie.quote:
Er waren geen mooie bloesjes te vinden dus moest ik wel iets anders vinden. Denk dat het de eerste kleren zijn die ik dit jaar gekocht hebquote:Op zaterdag 15 september 2007 19:52 schreef Ynske het volgende:
wat is dat toch met die giletjes-mode de laatste tijd
kweet niet, hou dr niet zo van
paars en in laagjesquote:Op zaterdag 15 september 2007 19:59 schreef leonieke het volgende:
Iemand trouwens een idee voor een nieuw kapsel? (kleur, snit, ...) wil het wel niet te kort hebben
Dit vind ik wel mooi, maar ik denk dat het te veranderend is..quote:Op zaterdag 15 september 2007 20:21 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom maar ik zie leonieke niet echt met paars.
quote:Op zaterdag 15 september 2007 20:13 schreef leonieke het volgende:
[..]
Paars?
Waarschijnlijk heb ik een ander beeld over paars, maar echt, paars?
Het is toch paars?quote:Op zaterdag 15 september 2007 20:27 schreef Ynske het volgende:
[..]Leo!!! wat link jij voor plaatjes
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 15 september 2007 20:50 schreef leonieke het volgende:
Voor mij zou het alleszins niets zijn, moet ik eerlijk zijn
Mja, ik zie me zo bijvoorbeeld al niet op mijn werk rondlopen eigenlijkquote:Op zaterdag 15 september 2007 20:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik houd er wel van, wat geks met mijn haar
hoewel het een stuk minder paarspaars is als in het potje
das t fijne hier, al zou je in je onderbroek komen dan zouden ze nog niet raar opkijkenquote:Op zaterdag 15 september 2007 20:52 schreef leonieke het volgende:
[..]
Mja, ik zie me zo bijvoorbeeld al niet op mijn werk rondlopen eigenlijk
Ik denk dat ik op die manier wel direct een dagje verlof zou krijgenquote:Op zaterdag 15 september 2007 20:53 schreef Ynske het volgende:
[..]
das t fijne hier, al zou je in je onderbroek komen dan zouden ze nog niet raar opkijken
die kleur op het eerste plaatje heb ik wel eens gehad.quote:Op zaterdag 15 september 2007 20:38 schreef Ynske het volgende:
iets in deze richting, maar dan ietsje donkerder, dus dat je een paarse sluier erover heen hebt
[afbeelding]
hijs alleen verdomde duurquote:Op zaterdag 15 september 2007 21:39 schreef leonieke het volgende:
Oeh.. een time turnerDat moet wel leuk zijn als je dat hebt
Oei. Wat is er wel gebeurd?quote:Op zaterdag 15 september 2007 21:47 schreef marcb1974 het volgende:
Leonieke![]()
Ging wel oke tot een half uurtje terug
En dat van jou?
Oei, dat is wel minderquote:Op zaterdag 15 september 2007 21:50 schreef marcb1974 het volgende:
Mijn maag/darmen zijn ineens weer in opstand
Kom je wel tot je rust een beetje?
Pilletje zit er weer inquote:Op zaterdag 15 september 2007 21:54 schreef leonieke het volgende:
[..]
Oei, dat is wel minder
Lichamelijk kom ik tot rustIk heb tot 9.30u in bed gelegen vanmorgen en ik was er redelijk vroeg ingekropen. Alleen wordt het niet rustig genoeg in mijn kopje
, maar dat doe ik uiteraard alleen maar mezelf aan
Aangezien ze nog steeds niet begonnen zijn, wordt begin juli zelfs al problematisch denk ikquote:Op zaterdag 15 september 2007 21:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Pilletje zit er weer in
Die rust komt weer als je eenmaal op jezelf zit, al lijkt dat ver weg nog waarschijnlijk
We kunnen er niets aan veranderen, hoor...quote:Op zaterdag 15 september 2007 22:04 schreef marcb1974 het volgende:toch maar eens gaan zeggen dat ze moeten beginnen? Ondanks dat familie het gaat bouwen kan dit toch niet zomaar?
quote:Op zaterdag 15 september 2007 22:08 schreef Ynske het volgende:ik heb de schrik van mijn leven gehad
zat net naar aanleiding van het namentopic in OUD te googlen naar de nickname van een oudklasgenoot... krijg je allemaal ero/naaktinks van heb
En jij blij om maar daar naar te kijkenquote:Op zaterdag 15 september 2007 22:08 schreef Ynske het volgende:ik heb de schrik van mijn leven gehad
zat net naar aanleiding van het namentopic in OUD te googlen naar de nickname van een oudklasgenoot... krijg je allemaal ero/naaktinks van heb
ben niet gaan kijken zit op t werk... maareh hier welquote:Op zaterdag 15 september 2007 22:09 schreef leonieke het volgende:
[..]
![]()
waren het foto's van je oudklasgenoot?
Geloof me, ze weten dat het me niet bevalt hoor. Alé, ze weten dat *iets* me niet bevalt aangezien ik daar mijn mond niet meer opendoe als het niet is voor een goeiedag of slaapwel te zeggen. Het is ook niet de goeie manier van werken, maar aangezien ze niet vragen wat er scheelt, ga ik er van uit dat ze wel weten wat er aan de hand is.quote:Op zaterdag 15 september 2007 22:09 schreef marcb1974 het volgende:
Zeker een keer over hebben. Het is voor hun ook wel makkelijk om al het andere voor te laten gaan anders he
quote:Op zaterdag 15 september 2007 22:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En jij blij om maar daar naar te kijken
Valt wel mee, ik had iets anders in gedachtenquote:Op zaterdag 15 september 2007 22:11 schreef Ynske het volgende:
[..]
ben niet gaan kijken zit op t werk... maareh hier wel
die kon ik ook hier openen de rest waag ik me niet aanquote:Op zaterdag 15 september 2007 22:12 schreef leonieke het volgende:
[..]
Valt wel mee, ik had iets anders in gedachtenMaar ik ben dan ook soms een vunzig mens
Misschien kan het dus geen kwaad het een keer duidelijk te krijgen. En zo gek is het niet hoor dat als je een huis laat bouwen dat je het af wil hebbenquote:Op zaterdag 15 september 2007 22:11 schreef leonieke het volgende:
[..]
Geloof me, ze weten dat het me niet bevalt hoor. Alé, ze weten dat *iets* me niet bevalt aangezien ik daar mijn mond niet meer opendoe als het niet is voor een goeiedag of slaapwel te zeggen. Het is ook niet de goeie manier van werken, maar aangezien ze niet vragen wat er scheelt, ga ik er van uit dat ze wel weten wat er aan de hand is.
Voor alle duidelijkheid, mijn nick is nooit niekje geweest hoorquote:Op zaterdag 15 september 2007 22:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
die kon ik ook hier openen de rest waag ik me niet aan
maar google maar eens op sciicedragon
Maar we zitten daar zo goed, hequote:Op zaterdag 15 september 2007 22:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Misschien kan het dus geen kwaad het een keer duidelijk te krijgen. En zo gek is het niet hoor dat als je een huis laat bouwen dat je het af wil hebben
is t veilig om te klikken? op t werk?quote:Op zaterdag 15 september 2007 22:17 schreef leonieke het volgende:
[..]
Voor alle duidelijkheid, mijn nick is nooit niekje geweest hoor
http://tom.chatgirl.nl/show.php3?nick=sciicedragon
Ja vast, zodra jij dat gelooft doen wij dat ookquote:Op zaterdag 15 september 2007 22:18 schreef leonieke het volgende:
[..]
Maar we zitten daar zo goed, he![]()
Maar die nick en die wat op de foto's staat is dat ook dezelfde persoon als jij kent???quote:Op zaterdag 15 september 2007 22:08 schreef Ynske het volgende:ik heb de schrik van mijn leven gehad
nah iig die link wat ik net gaf, is idd mijn oud klasgenootquote:Op zaterdag 15 september 2007 22:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Maar die nick en die wat op de foto's staat is dat ook dezelfde persoon als jij kent???
Mager manneke.quote:Op zaterdag 15 september 2007 22:11 schreef Ynske het volgende:
[..]
ben niet gaan kijken zit op t werk... maareh hier wel
Jaja hoorquote:Op zaterdag 15 september 2007 22:18 schreef Ynske het volgende:
[..]
is t veilig om te klikken? op t werk?
quote:Op zaterdag 15 september 2007 22:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja vast, zodra jij dat gelooft doen wij dat ook
quote:
quote:ik kon me nog net vastgrijpen aan de rand van het buro toen ik jouw fo
to zag
waar is daar?quote:Op zaterdag 15 september 2007 22:51 schreef Bengeltje het volgende:
Trusten Leo
Ynske, Mag dat zomaaar, namen en telefoon nummers daar plaatsen?
Oke, bij die wat je als laatste erbij had staan, vond ze wat ver gaan.quote:Op zaterdag 15 september 2007 22:53 schreef Ynske het volgende:
[..]
waar is daar?
heb iig die ene link verwijderd
quote:Op zondag 16 september 2007 10:20 schreef marcb1974 het volgende:
Nee, heb tot 04.15 in het ziekenhuis gezetenwas rond half 5 weer thuis en ben al lang wakker
mods die hun eigen tips niet serieus nemenquote:Op zondag 16 september 2007 11:25 schreef JDude het volgende:
Hallo.
De ondertiteling mist in het topic, kan het niet volgenquote:Op zondag 16 september 2007 11:31 schreef qu63 het volgende:
[..]
mods die hun eigen tips niet serieus nemen
Qu!quote:
Je haat JD?quote:Op zondag 16 september 2007 11:31 schreef qu63 het volgende:
Ja hoor, gedoucht en alquote:
Dat gaat over een topic uit juli 2005quote:
Mogguh JDquote:Op zondag 16 september 2007 11:25 schreef JDude het volgende:
Hallo.
kloptquote:Op zondag 16 september 2007 11:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat gaat over een topic uit juli 2005Ik snap er de tering van, maar het kan ONMOGELIJK belangrijk zijn
Sjezus, wat een ouwe Koe, Qu!quote:Op zondag 16 september 2007 11:31 schreef qu63 het volgende:
Ja, eh. Gedouched. Zo even lunchen en dan in een maximaal oversized t-shirt van JD naar Jaya the Catquote:Op zondag 16 september 2007 11:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja hoor, gedoucht en alnu ff
zetten
Daar dan?
Whehehequote:Op zondag 16 september 2007 12:01 schreef Kuukske het volgende:
Ja, eh. Gedouched. Zo even lunchen en dan in een maximaal oversized t-shirt van JD naar Jaya the Cat. Want ik heb zelf geen t-shirt van Jaya.
Het is toch maar een wat kleiner shirtje gewordenquote:
Je struikelde over de mouwen?quote:Op zondag 16 september 2007 12:12 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het is toch maar een wat kleiner shirtje geworden. Het was wel érg groot.
op een blauwe maandag jaquote:
ik probeer al een paar uur te beginnen met opruimenquote:
das goed nieuws!quote:
daar was die link niet voor nodig hoorquote:Op zondag 16 september 2007 18:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Rotterdam
http://www.nu.nl/news/123(...)jumpstylen_neer.html
Bijna!quote:
of dit:quote:Op zondag 16 september 2007 19:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Al lijkt me dat er wel überlief uitzien
Kuuk in oversized nachthemd met veel te lange mouwenIk zie het helemaal voor me
[afbeelding]
Ik weet niet of dat nou de Realist, of de Pessimist in mij wasquote:
Neequote:Op zondag 16 september 2007 20:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Heb jij Kuukske weleens in het echt gezien?
Ziet ze er in het echt dan uit als een spookquote:
Mwoa, de schattige variant van een spookquote:Op zondag 16 september 2007 20:36 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ziet ze er in het echt dan uit als een spook![]()
quote:Op zondag 16 september 2007 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa, de schattige variant van een spook
over 11 uur ben ik alweer onderweg jaquote:Op zondag 16 september 2007 20:57 schreef marcb1974 het volgende:
Maar goed, weekend is weer bijna over
quote:Op zondag 16 september 2007 21:14 schreef marcb1974 het volgende:
Ik had geluk, want brak alleen mijn sleutelbeen, wat ribben en had een verbrijzelde voet
quote:Op zondag 16 september 2007 22:06 schreef Dr_Flash het volgende:
iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiik heb een date
Jaquote:Op zondag 16 september 2007 22:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Fles heeft een date, fles heeft een date.
O, das geen date maar een gezellig avondje uit.quote:Op zondag 16 september 2007 22:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar ze valt op meisjes
Dus ik hoef er niks mee
Gewoon leuk een avondje poolen
Oeh, engquote:Op zondag 16 september 2007 22:06 schreef Dr_Flash het volgende:
iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiik heb een date
Welquote:Op zondag 16 september 2007 22:23 schreef Bengeltje het volgende:
O, das geen date
Laat mij ook eensquote:Op zondag 16 september 2007 22:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat jij wil.fles heeft een date, fles heeft een date.
Ja schat, tis een date, echter dan echt kan het niet.quote:Op zondag 16 september 2007 22:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Laat mij ook eens
Die anderhalve keer in de honderd jaar dat ik een date heb, heb ik ECHT een date ja.
Helder ja. Maar Mrs bengeltje weet het allemaal veel beter en zoquote:Op zondag 16 september 2007 22:37 schreef marcb1974 het volgende:
Etentje, met kaarslicht, daarna poolen, Dat is gewoon een date toch
quote:Op zondag 16 september 2007 22:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Helder ja. Maar Mrs bengeltje weet het allemaal veel beter en zo
Ik ga straks wel, heb vannacht maar 4,5 uur geslapenquote:Op zondag 16 september 2007 22:50 schreef Bengeltje het volgende:
Is iedereen van de lounge al naar bed???
nee, was mijn foto's van vandaag aan t bewerken voor onze ongeduldige OUD-ersquote:Op zondag 16 september 2007 22:50 schreef Bengeltje het volgende:
nog ff een aflevering van "The Unit" aan het kijken en dan wel slapen jaquote:Op zondag 16 september 2007 22:50 schreef Bengeltje het volgende:
Wheheh.quote:Op zondag 16 september 2007 19:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Al lijkt me dat er wel überlief uitzien
Kuuk in oversized nachthemd met veel te lange mouwenIk zie het helemaal voor me
[afbeelding]
Hé, je moeder is weer thuis zag ik? Mooi zo.. gaat het wel?quote:Op maandag 17 september 2007 07:55 schreef marcb1974 het volgende:
Ja hoi
Ook goedemorgen.quote:Op maandag 17 september 2007 07:56 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zzzz
Dank je wel, gij ook!quote:
Welkom terug dan. Alles bien op deze vroegequote:Op maandag 17 september 2007 08:00 schreef Dark_Angelus het volgende:
Dank je wel, gij ook!
Het was alweer een paar maandjes terug dat ik hier kwam buurten.
Alles Bien.quote:Op maandag 17 september 2007 08:03 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Welkom terug dan. Alles bien op deze vroegemaandagmorgen?
Jawel, maar goed rustig aan hè.quote:Op maandag 17 september 2007 08:06 schreef Kuukske het volgende:
Naar hm? Moet je niet werken of naar school?
Succes ermeequote:Op maandag 17 september 2007 08:13 schreef Dark_Angelus het volgende:
Jawel, maar goed rustig aan hè.
Ik ga nu op weg!
tot vanmiddag
Wel oke zo te zien net, alleen is ze zeer moequote:Op maandag 17 september 2007 07:57 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hé, je moeder is weer thuis zag ik? Mooi zo.. gaat het wel?
Mja, het is ook wel erg heftig allemaal natuurlijk.. Nougoed, sterkte in ieder gevalquote:Op maandag 17 september 2007 08:43 schreef marcb1974 het volgende:
Wel oke zo te zien net, alleen is ze zeer moe
niets van gemerkt, dat was 1500 kilometer verderop of nog verder.quote:Op maandag 17 september 2007 09:50 schreef marcb1974 het volgende:Indah
![]()
Ben je goed geschud afgelopen week?
Ook weer niet spannend dusquote:Op maandag 17 september 2007 10:02 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
niets van gemerkt, dat was 1500 kilometer verderop of nog verder.
was wel spannend hoor, zoveel grote bevingen op 1 dag was wel even een druk dagjequote:Op maandag 17 september 2007 10:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ook weer niet spannend dus
Hoe is het verder?
quote:Op maandag 17 september 2007 10:24 schreef buzzer het volgende:
Ik heb helemaal spierpijn van het fotograferen gisteren
deeltje 1 Parkmeeting Utrecht, 16 september #2quote:Op maandag 17 september 2007 10:26 schreef Bengeltje het volgende:
Buzzer, Ynske.![]()
Kunnen we al ergens van die spierpijn creaties bewonderen???
nee, ik mis Nederland niet neequote:Op maandag 17 september 2007 10:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hey.![]()
Hoe is het met je mams?
[..]
Hey Indah, mis je Nederland al?![]()
quote:Op zondag 16 september 2007 21:04 schreef Slaapmeisje het volgende:
Even een opmerking over Buzzer, ik moest elke keer zo lachen als hij vol overtuiging op de grond neerstreek om een mooi kiekje te maken en vervolgens toch wat lastig weer overeind kwamFotograaf zijn op zo'n dag als vandaag lijkt me werkelijk waar slopend.
dat dacht je maarquote:Op maandag 17 september 2007 10:43 schreef Ynske het volgende:
ben blij dat er van mij geen zijn
enfin, heb nu iedereen 1 keer gehad, ik ga nog wat slapen, strax weer verder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |