quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:40 schreef Ynske het volgende:
[..]
tis nu wel iest anderst
de oud-users zitten vooral te kletsen enof op te letten, kids die ertussen scharrelen en in de speeltuin hangen
en ik hang er wat tussen, wat foto's maken.
maar t geeft zo'n voldoening, het enthousiasme en de reacties op de fotos
Weer eens een nieuwe geopendquote:Op vrijdag 14 september 2007 15:11 schreef buzzer het volgende:
Ik had niet in de gaten dat ik de vorige dichtgooide
goed dat je t zegtquote:Op vrijdag 14 september 2007 15:17 schreef buzzer het volgende:
Vanavond de diverse opladers maar eens aan het werk zetten
quote:Op vrijdag 14 september 2007 16:21 schreef marcb1974 het volgende:
Anders ga ik even bijna op mijn smoel omdat ik geen gevoel meer had in mijn been
quote:
@marc. das niet tofquote:
Daar ben ik alquote:
ahjahquote:Op vrijdag 14 september 2007 16:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar ben ik al
Heb verkeerd gezeten gok ik zo
Bijna weekend, natuurlijk lees je dat wat minderquote:
houd je nog een beetje geld voor mij voor zondag over?quote:Op vrijdag 14 september 2007 17:58 schreef buzzer het volgende:
NEt een iBook gescoord op MArktplaats voor weinig.
Ik ga hem zo ophalen
U is goed bezigquote:Op vrijdag 14 september 2007 17:58 schreef buzzer het volgende:
NEt een iBook gescoord op MArktplaats voor weinig.
Ik ga hem zo ophalen
Zijn die beroemd?quote:Op vrijdag 14 september 2007 20:21 schreef Ynske het volgende:
Ik lag me kapot
komen er ineens een paar erachter wie mijn zus en nichtje zijn
nee ook Fok-usersquote:
Ohquote:
tis maar wat je goed vindquote:
heeft osama weer een videootje gejoeptjoept?quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:08 schreef marcb1974 het volgende:WTF
Morgen vanaf 10 uur extra nieuwsuitzendingen op rtl
Dank je welquote:
Hoort erbijquote:
Ehm... neequote:
Heb ik weer wat gemist? Oh ja nina was jarig of zo hmm?quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:24 schreef es70 het volgende:
[..]
Ehm... nee. Maar zij heeft het wel tof gehad
.
Mobieltje is extreem goed gevallenquote:Op vrijdag 14 september 2007 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb ik weer wat gemist? Oh ja nina was jarig of zo hmm?
feli nog maar dan
Mobieltje goed gevallen?
quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:25 schreef marcb1974 het volgende:
Daar ging het toch om?
quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:30 schreef Dr_Flash het volgende:
kewl, van een Londens vriendje van mama hmm?
quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:31 schreef es70 het volgende:
[..]
'T was ook vooral mijn probleem... Mijn schoonouders hadden de hond mee en die kwam blaffend op me af rennen toen ik de poort inkwam, dat trok ik dus duidelijk even niet.
Suen die hapquote:Op vrijdag 14 september 2007 22:31 schreef es70 het volgende:
'T was ook vooral mijn probleem... Mijn schoonouders hadden de hond mee en die kwam blaffend op me af rennen toen ik de poort inkwam, dat trok ik dus duidelijk even niet.
eigenlijk vind ik t niet lompquote:Op vrijdag 14 september 2007 22:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]das wel heel lomp van je schoonouders ook nu
Dat viel nog wel mee, ze wisten het niet... De reactie van mijn schoonmoeder was wel lomp toen ik riep dat ze 'm bij me weg moest houden "Had je het maar moeten zeggen"quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]das wel heel lomp van je schoonouders ook nu
ja, dat vind ik dus ook. Die schoonouders treft niet zoeen blaam hoor. Die doen gewoon normaal wat ze anders ook zouden doen. Maar dit toont WEL aan dat Es van die tering-eik van die moederneukers op de hoek wel degelijk een serieus trauma overgehouden heeft. En dat moet vergoed worden, dat lijkt me helder.quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
eigenlijk vind ik t niet lomp
kijk dat blaffen hadden ze onder controle kunnen proberen te houden
maar als je nu honden die je kent gaat mijden, dan word t alleen maar moeiliker
als ze het niet wistenquote:Op vrijdag 14 september 2007 22:38 schreef marcb1974 het volgende:
Misschien wel, om maar dan een beest mee te nemen naar iemand huis
eenschquote:Op vrijdag 14 september 2007 22:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, dat vind ik dus ook. Die schoonouders treft niet zoeen blaam hoor. Die doen gewoon normaal wat ze anders ook zouden doen. Maar dit toont WEL aan dat Es van die tering-eik van die moederneukers op de hoek wel degelijk een serieus trauma overgehouden heeft. En dat moet vergoed worden, dat lijkt me helder.
Je weet dat ik teruglees he, daarom zeg je dat gewoonquote:Op vrijdag 14 september 2007 22:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee, vlaanderen zoekt het ook maar uit
qu!quote:
een watquote:Op zaterdag 15 september 2007 19:29 schreef leonieke het volgende:
Hier ook twee nieuwe broeken, een cache-coeur en ene doorzichtig gilet/bloesje-achtig ding
Bengels!quote:Op zaterdag 15 september 2007 19:38 schreef Bengeltje het volgende:
Avond.
Gaia was leuk, lekker zonnig, wel wat druk.
Veel hangende zeurende kinderen, dat was minder. Maar het kleine gorillatje was cute.
Overslag truitje .quote:Op zaterdag 15 september 2007 19:44 schreef leonieke het volgende:
[..]
[afbeelding]
Maar dan uiteraard veel mooier
Qutie.quote:
Er waren geen mooie bloesjes te vinden dus moest ik wel iets anders vinden. Denk dat het de eerste kleren zijn die ik dit jaar gekocht hebquote:Op zaterdag 15 september 2007 19:52 schreef Ynske het volgende:
wat is dat toch met die giletjes-mode de laatste tijd
kweet niet, hou dr niet zo van
paars en in laagjesquote:Op zaterdag 15 september 2007 19:59 schreef leonieke het volgende:
Iemand trouwens een idee voor een nieuw kapsel? (kleur, snit, ...) wil het wel niet te kort hebben
Dit vind ik wel mooi, maar ik denk dat het te veranderend is..quote:Op zaterdag 15 september 2007 20:21 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom maar ik zie leonieke niet echt met paars.
quote:Op zaterdag 15 september 2007 20:13 schreef leonieke het volgende:
[..]
Paars?
Waarschijnlijk heb ik een ander beeld over paars, maar echt, paars?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |