Nope.quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:07 schreef sungaMsunitraM het volgende:
fipo
Daar heb je gelijk in, maar ik kan me ook andere alternatieven voorstellen.quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:13 schreef Potter het volgende:
Ik kan al zo 6 namen noemen van mijn vrienden die naar de hoeren gingen. Niks mis mee toch, als ze toch geen vriendin hebben zie ik niet waarom het raar is.
Een schaapquote:Op vrijdag 14 september 2007 15:14 schreef Heathen het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, maar ik kan me ook andere alternatieven voorstellen.
Ga toch naar de hoeren!quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:20 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Klagen omdat een hoer stonk.
Hoeren moeten stinken. Heerlijk!
Nee, ik heb een vriendin.quote:
Jij bent goed met analyses!quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:25 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Nee, ik heb een vriendin.
Jij opent een topic om te klagen dat een hoer stinkt. Dan zeg je dat het triest is dat mensen ontkennen dat ze naar de hoeren gaan. Dan ontken je zelf dat je naar de hoeren gaat.
quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:30 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
p.s. Hij blijft wel lang open.
Daarbij is het geen analyse, maar een opsomming. Ik heb nog geen conclusie getrokken, derhave; conclusie:quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:27 schreef LeipeShitOuwe het volgende:
[..]
Jij bent goed met analyses!![]()
+ 1quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:06 schreef LeipeShitOuwe het volgende:
Regelmatig als ik een leuke klacht of wat dan ook deponeer dan is het al gesloten voordat ik goed en wel het topic, onder genot van een bakje koffie kan bekijken.
Klacht: Mods die te snel een topic sluiten
quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:23 schreef Heathen het volgende:
[..]
Als jij je daar gelukkig bij voelt.
Ja en dat die modjes te snel een topic sluitenquote:Op vrijdag 14 september 2007 15:40 schreef LeipeShitOuwe het volgende:
[..]
Ben jij ook gek op koffie?![]()
Geen senseoquote:Op vrijdag 14 september 2007 15:40 schreef LeipeShitOuwe het volgende:
[..]
Ben jij ook gek op koffie?![]()
quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:09 schreef LeipeShitOuwe het volgende:
Alle mannen op Fok! roepen altijd, ik ga niet naar de hoeren, terwijl 1 op de 3 mannen naar de hoeren gaat, muhahahahah
quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:45 schreef LeipeShitOuwe het volgende:
Senseo is idd niet lekker, gewoon ouderwets koffie uit de pot DE!
Door dat andermans kwakkie is het lekker voor verwarmd!!! mmmm heerlijk!quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:46 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Bah vinden ze dat lekker met hun pielemans in andersmans kwakkie? En vinden ze het dan fijn om te soppen in een menselijk lichaam dat niets voelt?
![]()
Hahahaha 1 op de 3?
Vrouwen zijn zeer intuitief!...hmmm diepnadenktnu
thnks voor de info!
Gaat die ook naar de hoeren?quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:54 schreef DANILXL het volgende:
van basten moet ontslagen worden
Neequote:Op vrijdag 14 september 2007 16:05 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Zijn we ooit geen vrienden geweest dan.
Misschien had ze die handtekening wel op een plek waar jij em niet kon zien.
Heb je d'r trouwens nog gebald?
Vanzelf!quote:Op vrijdag 14 september 2007 16:06 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Toen heeft ze die handtekening er natuurlijk vanaf gewassen!
Deze is al veel te lang open gebleven. Niet tevreden over een slotje? Meld het dan maar in het FB topic.quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:06 schreef LeipeShitOuwe het volgende:
Hoelang zal deze open bljiven?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |