Nou, methamphenatimes zijn echt niet constructief voor je aantrekkelijkheid, hoor.quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Propaganda-onzin. Dergelijke foto's worden regelmatig geplaatst om mensen schrik aan te jagen, zelfs voor wiet.
Het is algemeen bekend dat mensen een slechte gezondheid krijgen vanwege een junken bestaan (incluisief stress en slechte voeding). Met een drugs-gewoonte en een normale tot gezonde levensstijl kan je gewoon gezond oud worden.
Ik begrijp dat jij vrienden hebt die er een keurige levensstijl op na houden maar door het gebruik van bepaalde spullen toch met een afgrijselijk uiterlijk rondlopen?quote:Op zaterdag 15 september 2007 13:11 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Nou, methamphenatimes zijn echt niet constructief voor je aantrekkelijkheid, hoor.
Dat begrijp jij verkeerd.quote:Op zaterdag 15 september 2007 13:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik begrijp dat jij vrienden hebt die er een keurige levensstijl op na houden maar door het gebruik van bepaalde spullen toch met een afgrijselijk uiterlijk rondlopen?
DJIEZUS WAT DA FAK !quote:Op zaterdag 15 september 2007 13:27 schreef Viking84 het volgende:
[afbeelding]
Kirstie Alley.
Ze zat laatst ook in een aflevering van Law and order.
quote:Op zaterdag 15 september 2007 13:27 schreef Viking84 het volgende:
[afbeelding]
Kirstie Alley.
Dus je weet niet wat drugs wel en niet met mensen doen. Je bent alleen maar propaganda aan het papegaaien.quote:Op zaterdag 15 september 2007 13:30 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Dat begrijp jij verkeerd.
Mijn vrienden houden er geen keurige levensstijl op na en gebruiken geen uiterlijk-verneukende drugs
Oh, dan is het kennelijk toch weer goed gekomenquote:
quote:
Say what?!quote:Op zaterdag 15 september 2007 13:27 schreef Viking84 het volgende:
[afbeelding]
Kirstie Alley.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |