Zie OPquote:
Ik mis een postbode-smilie! Zo'n ouderwetsche telegrafist met zonneklep!quote:
quote:
quote:
Staat (nog) niet in de planning. Wanneer is dat en wat is er te doen?quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:50 schreef Kuukske het volgende:
Komt iemand van jullie nog naar Breda Barst?
De credits gaan wel naar OA hequote:
quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:54 schreef indahnesia.com het volgende:
Daar komen de peilingen weer aan hoor
'Partij Verdonk groter dan VVD'
Mooie OPquote:
Dit weekend. Morgen en zondag. Festivalletje. Zie de webzijde.quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:52 schreef MPG het volgende:
Staat (nog) niet in de planning. Wanneer is dat en wat is er te doen?
quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:57 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dit weekend. Morgen en zondag. Festivalletje. Zie de webzijde.
Ik hoor geluiden dat ze wel wat zeteltjes van Geert zou kunnen afsnoepen. Dat is dan wel weer een voordeel.quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Goeie soap
Nu alleen hopen dat ze zich niet bij ome Geert aansluit, maar dat zal wel niet want daar zijn ze allebei te grote ego's voor
![]()
Hmm, denk het niet.. Ligt niet in de buurt van 's Gravenzandequote:Op vrijdag 14 september 2007 11:57 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dit weekend. Morgen en zondag. Festivalletje. Zie de webzijde.
Dat zou puick zijnquote:Op vrijdag 14 september 2007 12:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik hoor geluiden dat ze wel wat zeteltjes van Geert zou kunnen afsnoepen. Dat is dan wel weer een voordeel.![]()
nee, dat kan geen team worden volgens mijquote:Op vrijdag 14 september 2007 11:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Goeie soap
Nu alleen hopen dat ze zich niet bij ome Geert aansluit, maar dat zal wel niet want daar zijn ze allebei te grote ego's voor
![]()
Morgen naar Roermond, winkelen, collega van OAdin bezoeken en een zekere winkel bezoeken!quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Heb het weekend al bijna volgepland. Morgen werken en dan naar Weert, housewarming.
Ohw nou, het is ieder jaar.quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:00 schreef MPG het volgende:
Aaaarghhh... Had dat ff eerder gemeld Kuuks. Had er best wel graag heen gegaan
Lijkt wel wat op ons ZomerParkFeest in Venlo![]()
Een zekere winkel? Wat is dat voor geheimzinnigs?quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:05 schreef OA het volgende:
[..]
Morgen naar Roermond, winkelen, collega van OAdin bezoeken en een zekere winkel bezoeken!![]()
nog wel jaquote:Op vrijdag 14 september 2007 12:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat zou puick zijn
Zij gedraagt zich iha iets beter dan ome Geert
Ik zal het in gedachten houdenquote:
quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Een zekere winkel? Wat is dat voor geheimzinnigs?
Oooow... hehequote:Op vrijdag 14 september 2007 12:06 schreef OA het volgende:
M, je moet nog wel even vertellen hoe ze heet, anders kan ik iedereen in de betreffende winkel wel de groeten doen....![]()
Ik weet weer.quote:
Zij werkt in Utreg.quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:08 schreef MPG het volgende:
BTW, waar werkt OAdin dan, dat dr collega in roermond woont? Neem niet aan dat iemand elke dag vanuit roermond naar regio vld. rijdt![]()
Aaah Utregquote:Op vrijdag 14 september 2007 12:09 schreef OA het volgende:
[..]
Zij werkt in Utreg.![]()
Die collega is nu ex-collega en verhuis(t)d naar Limland...![]()
quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:12 schreef buzzer het volgende:
Een bijzonder goedemiddag
Wat betreft de TT: ik ga voor de laatste twee
Okidoki.quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:06 schreef MPG het volgende:
Ik zal het in gedachten houden
Doe volgend jaar nog eens een reminder, weekje of 3 vantevoren
Da's iets voor Singaporequote:Op vrijdag 14 september 2007 12:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)iet-klevende_kauwgom
Wereldschokkend nieuws!
Een ware omwenteling!![]()
Whehequote:Op vrijdag 14 september 2007 12:32 schreef indahnesia.com het volgende:
hmmz.. ik heb een gefrituurd beest in mijn fitting zitten.Toch maar eens een lampje kopen
altijd lekker op een vrijdagmiddag dat soort geintjesquote:Op vrijdag 14 september 2007 12:49 schreef OA het volgende:
Wat een gezeik hier zeg....![]()
Door de onkunde van een ander, moet ik iets met zeer veel spoed zien te regelen en als dat niet lukt is het mijn schuld...![]()
Tofquote:
Sinds gistermiddag is het al raak...quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
altijd lekker op een vrijdagmiddag dat soort geintjes
heb me toch een pens werkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |