En dat ook natuurlijkquote:Op vrijdag 14 september 2007 19:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Van de natte vinger.
Ik snap ook niet dat andere media die 27 zomaar overnemen. Het slaat toch echt helemaal nergens op zo'n peiling. Dat ze best zal gaan scoren, lijkt me evident maar om daar nu zomaar een zetelaantal aan te hangen, is echt je reinste flauwekul.
Dit is zo typisch, het volk dom noemen...quote:
Als 80% van de CU stemmers PVV had gestemd hadden we misschien wel een echte rechtse regering gehad met CDA + VVD + PVV.quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:59 schreef Sidekick het volgende:
[..]
als de VVD 80% van de stemmen van Wilders had gekregen dan hadden we een centrum-rechtse regering gehad met CDA + VVD + CU.
De CU bestaat al een tijdje en is niet afgesplitst van 1 van de drie genoemde partijen. Deze vergelijking heeft dus geen relevantie.quote:Op zondag 23 september 2007 12:53 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Als 80% van de CU stemmers PVV had gestemd hadden we misschien wel een echte rechtse regering gehad met CDA + VVD + PVV.
CDA gaat nog liever met de SP en GroenLinks in zee dan de boekenverbrander van de Lage Landen.quote:Op zondag 23 september 2007 12:53 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Als 80% van de CU stemmers PVV had gestemd hadden we misschien wel een echte rechtse regering gehad met CDA + VVD + PVV.
Verdonk ook niet?quote:Op zondag 23 september 2007 15:19 schreef SCH het volgende:
Ik denk niet dat er een partij is die met de pvv gaat regeren.
samen zullen ze nooit genoeg zetels halen.quote:Op zondag 23 september 2007 15:25 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Verdonk ook niet?
Terwijl iedereen op hun tafeltje ramde toen Balkenende Wilders de les leerde, bleef Verdonk strak met haar armen over elkaar.
Ik denk zelfs Verdonk nietquote:Op zondag 23 september 2007 15:25 schreef Dodecahedron het volgende:
Verdonk ook niet?
Sterker nog, ik vermoed juist Verdonk niet. Als je beide alleen maar grote lijnen hebt wordt het erg lastig om je tegenover je eigen achterban nog te kunnen onderscheiden met de details (waar dan toch het verschil in moet gaan zitten).quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |