PGR4quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:55 schreef Klonk het volgende:
Even iets anders dan Halo en CoD4 hypen, voor de liefhebbers de complete lijst van auto's en PGR 4: http://www.bizarrecreations.com/article.php?article_id=5270
Maak gewoon een nieuw account aan, dan heb je ook een maand live.quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:23 schreef warchaser44 het volgende:
ik wil cod4 spelen, de beta dus , alleen zo'n 2 daagse live code werkt blijkbaar niet
heeft niet iemand zo'n 1 maand code![]()
![]()
![]()
![]()
moet ik ook weer een nieuwe beta code aanvragen aangezien die op je xbox account gaatquote:Op vrijdag 14 september 2007 11:24 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Maak gewoon een nieuw account aan, dan heb je ook een maand live.
quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:02 schreef Megalomaniac het volgende:
Wat vinden jullie van TH Proving Ground en de Spiderman FoF demos??
Spiderman was wel geinig, al houd ik niet zo van die statische camerastandpunt.
Tony Hawk - meer van hetzelfde met achterhaalde graphics.
Lol nu al? Wanneer komt hij daar uit dan?quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:05 schreef Scarface2004 het volgende:
Halo "fans" die nu al in de rij gaan staan....
[san francisco]
[afbeelding]
Ik raak steeds enthousiaster over deze gamequote:Op vrijdag 14 september 2007 13:08 schreef Scarface2004 het volgende:
Verder nog wat Kane & Lynch screens
In leipzig zakte bij mij al het enthousiasme weg. Het is lelijk, de animaties zijn matig en het was enorm arcade.quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:14 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik raak steeds enthousiaster over deze game
Ik vind de beta persoonlijk maar matig, het kan me niet echt boeien.quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:45 schreef piet_pelle het volgende:
Yes eindelijk ook een CoD4beta code. Zo meteen maar even wat downloaden van marketplace, zo te horen heb ik een hoop in te halen.![]()
quote:Op vrijdag 14 september 2007 08:08 schreef DJ_ het volgende:
eternal sonata review op IGN
http://xbox360.ign.com/articles/819/819923p1.html
cijfer8.3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Doet me weinig. Assassin's Creed zag er namelijk ook zwaar ondermaats uit als ik de previews zo lees. Kane & Lynch gaat gewoon een hele toffe game wordenquote:Op vrijdag 14 september 2007 14:30 schreef Fliepke het volgende:
[..]
In leipzig zakte bij mij al het enthousiasme weg. Het is lelijk, de animaties zijn matig en het was enorm arcade.
.quote:Jaffe On Halo, Not 'Getting It'
In response to our Halo 3 'Museum' post yesterday, David Jaffe published a refreshingly frank discussion about Halo (an AIM conversation between him and Sony designer Adam Orth) in which he...oh, we'll let Jaffe tell the story! We're getting the popcorn.
It's a decent ad I think. I just don't get HALO. I don't think the story is all that special, don't think the world or characters matter much. I don't know if I am simply not 'getting it' and it really is all that...or Microsoft has simply purchased rabid fan reactions for what is a great game but nothing more.
Oh, but there's more!
I don't dislike Halo at all and really liked parts of Halo 2 alot...I am in minority who felt single player halo 2 was better than halo 1 single player. I mean, I hear people talk about the flood and shit and I'm like: what? Who gives a shit.
I couldn't have said it better. Well, maybe I could have. But it would have taken some work and you wouldn't have read it anyway and if you did you'd probably skin me alive.
Adam Orth questions Microsoft's usage of veterans in the campaign, adds a few choice comments like "fuck Halo" and then debates the merits of having such comments appear online. It's all pretty fantastic. Hook it up with a click
Graphics zeggen me weinig, ik bedoel GTA: San Adreas was ook niet om aan te zien.quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:30 schreef Fliepke het volgende:
[..]
In leipzig zakte bij mij al het enthousiasme weg. Het is lelijk, de animaties zijn matig en het was enorm arcade.
Tering,... dat ziet er nu niet echt goed uitquote:Op vrijdag 14 september 2007 13:08 schreef Scarface2004 het volgende:
Juiced 2 MP Demo @ Marketplace
Marketplace is goed bezig
Verder nog wat Kane & Lynch screens
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hence,... de 'beta'quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:55 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Soms ben je gekilled, respawn je met een heli boven je hoofd en sterf je dus weer, respawn je hangt die klote heli er weer.. echt stront irritant
je denkt dat nu al mensen in de rij staan voor een game die over 2 weken uitkomt en gewoon te pre-orderen is?quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:05 schreef Scarface2004 het volgende:
Halo "fans" die nu al in de rij gaan staan....
[san francisco]
[afbeelding]
meest nutteloze nieuwsbericht ooitquote:
Ik ga hem ook halenquote:Op vrijdag 14 september 2007 17:39 schreef kepler het volgende:
[..]
meest nutteloze nieuwsbericht ooit![]()
Wat maakt mij het nou uit of die gast Halo 3 gaat halen
Hebben ze niet gezegd? 5-10 werkdagen.quote:Op vrijdag 14 september 2007 16:50 schreef Klonk het volgende:
iemand ervaring met als het reparatiecentrum je iets toestuurd maar dan niet van UPS gebruik maakt maar van de Duitse Post, dus in Nederland Selektvrachthoeveel weken is het dan onderweg
Vind het stomquote:Op vrijdag 14 september 2007 18:37 schreef TaLoN.NL het volgende:
Een nieuwe Halo3 Commercial, echt wreed.
http;//videogames.yahoo.com/events/halo-3/halo-3-exclusive-videos/530253
HD Download - http://videogames.yahoo.com/predownload?eid=530415
Eternal Sonata komt eerder dusquote:Uitgever Atari heeft vandaag laten weten welke games voor de Xbox 360 in de planning zijn en wanneer deze in de winkels zullen liggen. Voor de vlieggame Ace Combat 6: Fires of Liberation stond een datum van 23 november al vast en Alone in the Dark staat nog steeds op het eerste kwartaal van 2008.
Eternal Sonata stond vooralsnog gepland voor 9 november, maar voor de RPG-fans hebben we goed nieuws. De game is namelijk al vanaf 19 oktober in de winkels te verkrijgen.
Je weet dat Selektvracht gewoon DHL is? UPS is pas om te huilen...nonchalante klootviolen daar...quote:Op vrijdag 14 september 2007 16:50 schreef Klonk het volgende:
iemand ervaring met als het reparatiecentrum je iets toestuurd maar dan niet van UPS gebruik maakt maar van de Duitse Post, dus in Nederland Selektvrachthoeveel weken is het dan onderweg
Nee idd, play is KUT tegenwoordig...quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:45 schreef Boef het volgende:
Volgens mij is DHL gewoon DHL, toch? EDIT: Selektvracht maakt deel uit van de DHL organisatie en opereert als enige organisatie binnen DHL onder haar eigen naam. In mijn ogen nog steeds een zelfstandig opererend bedrijf, anders hadden ze wel onder de naam DHL geopereerd.
Mijn bestellingen bij Play.com komen via selektvracht en daar is niks DHL's aan![]()
Ook goed, zat er dichtbij.quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:45 schreef Boef het volgende:
Volgens mij is DHL gewoon DHL, toch? EDIT: Selektvracht maakt deel uit van de DHL organisatie en opereert als enige organisatie binnen DHL onder haar eigen naam. In mijn ogen nog steeds een zelfstandig opererend bedrijf, anders hadden ze wel onder de naam DHL geopereerd.
Mijn bestellingen bij Play.com komen via selektvracht en daar is niks DHL's aan![]()
Ik vind er nix aanquote:
Dan wel uiteraardquote:Op vrijdag 14 september 2007 21:12 schreef MMaRsu het volgende:
Als ze er 1 van Mass Effect zouden maken zou je hier zitten fappen.
Ik vind het erg mooi gemaakt allemaal, met de hand etc..
Geen idee, maar het scheelde 3 euro dus heb die maar genomen.quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:22 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dan wel uiteraard![]()
@ UN4 De CE van Mass Effect? wat zit er bij?
Ik krijg hem voor me verjaardag maar dan eis ik wel die CEquote:Op vrijdag 14 september 2007 21:24 schreef Un4 het volgende:
[..]
Geen idee, maar het scheelde 3 euro dus heb die maar genomen.Retail prijs zal wel iets hoger zijn denk ik.
Wtf.. ik ga dus echt wel meteen spelen.quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:25 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik krijg hem voor me verjaardag maar dan eis ik wel die CE![]()
Maar dan gaat die dus een maandje of 5 in de kast en dan pas spelen![]()
Ach, ik ben ook aan het afstuderen dus kan ook alleen maar s' avonds spelen. Maar dat moet dan maar.quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:35 schreef AQuila360 het volgende:
Ik keek er ook heel erg naar uitIk denk wel dat dit voor mij het mooiste spel ooit gaat worden!
Maar elke dag een half uurtje spelen is dan ook nix dus dan wacht ik er liever mee![]()
Laatste 3 bestellingen duurde fucking 3 weken voor het binnen was, en Just cause was nog geeneens gesealed ook en er zaten kleine krasjes op die "Gebruikt" schreeuwdequote:Op vrijdag 14 september 2007 20:34 schreef existenz het volgende:
[..]
Nee idd, play is KUT tegenwoordig...
Ik ga die 13 maanden live verpatsenquote:Op vrijdag 14 september 2007 21:43 schreef Un4 het volgende:
[..]
Ach, ik ben ook aan het afstuderen dus kan ook alleen maar s' avonds spelen. Maar dat moet dan maar.
Kreeg net ook een mail van MS dat m'n Live abo half oktober verloopt. Gelukkig krijg ik weer 13 maanden eind deze maand met als extratje Halo 3.![]()
Wat heb je precies?quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:59 schreef DaMSWer het volgende:
We got em!
[afbeelding]
Shop in noorwegen was zo slim om hem maar alvast te gaan verkopen![]()
Ik denk Halo 3!quote:
haha nicequote:Op vrijdag 14 september 2007 22:22 schreef Filay het volgende:
Raad eens wie zn xbox terug heeft?
IK! IK! IK!
FUCKING EINDELIJK! Als hij nu weer kapot is binnen een dag doe ik er een... big daddy hoofd in en stuur ik hem naar Microsoft.
En dan komen ze hier weer zeggen: ZOMG IK HEB HEM AL PWND, en dan krijgen ze opeens een melding dat ze tot 2999 geband zijn van Xbox Livequote:Op vrijdag 14 september 2007 22:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
haha nice
goed dat je hem terug hebt
hmm halo 3 uit in noorwegen?, dan zal ie morgen wel weer op internet staan![]()
Hij is dus uit, toch jammer, zo'n grote game maar dan toch een snellere release, moet juist een grote release zijn, maar vind het jammer omdat het in Nederland toch niet voor de 26e er is.quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
[afbeelding]
In USA dus ook bij EB Games..
SP anyonequote:Op vrijdag 14 september 2007 22:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
haha wat heb je er idd nu aan?
multiplayer heeft weinig nut..
Jij hebt hem zelf?quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:59 schreef DaMSWer het volgende:
We got em!
[afbeelding]
Shop in noorwegen was zo slim om hem maar alvast te gaan verkopen![]()
Haha, nee hoor, ben zelfs niet in Noorwegen geweest. Kwam hem gewoon tegen, en heb de USA uitspraak gebruiktquote:Op vrijdag 14 september 2007 22:48 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Jij hebt hem zelf?
GT om het te bewijzen
quote:Op vrijdag 14 september 2007 20:55 schreef LeipeShitOuwe het volgende:
[..]
Ga jij eens even heel snel aan je werk, ouwe!
LEZEN! Ik heb hem terugquote:
HDMI poortje erop? En is het een Falcon?quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:45 schreef Filay het volgende:
[..]
LEZEN! Ik heb hem terug
Oh trouwens... vaag... hij speelt Gears nu ineens wel weer af, de vorige xbox vond hem te beschadigd. Deze heeft geen problemen met een beetje schade.
Heb trouwens ook een nieuwe dus... op 25-08-07 geproduceerd. Behoorlijk nieuw dus
A. Neequote:Op zaterdag 15 september 2007 01:19 schreef Digixz het volgende:
[..]
HDMI poortje erop? En is het een Falcon?
Wtf nu al :S?quote:Op zaterdag 15 september 2007 08:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
hxxp://img209.imageshack.us/img209/8098/dsc00260bq6.jpg
hxxp://img158.imageshack.us/img158/9287/dsc00261um4.jpg
patshoeren..![]()
Super vetquote:Op zaterdag 15 september 2007 03:04 schreef MMaRsu het volgende:
http://youtube.com/watch?v=b4RxA8zw7oQ
Holy shitvette bak gek
Skate the Great?quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:06 schreef Bioo het volgende:
Godver, waarom kan Skate nou niet gewoon wereldwijd gereleased worden.
Held!quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:11 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Skate the Great?
[afbeelding]
Ik was in jou geval al lang overgestapt op een PS3quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:12 schreef Klonk het volgende:
als dat snoertje vandaag niet binnenkomt ga ik er eentje kopen
Klopt iddquote:Op zaterdag 15 september 2007 11:50 schreef linuxje het volgende:
vorige week speelde ik met de wii op hdtv en dat zag er echt belabberd uit zeg :S, ok, ik moet zeggen dat het wel leuk was, ander soort vermaak en in mn gedachte speelde het ook wel even om binnenkort toch een wii te kopen...maar toen ik weer x360 ging spelen was ik toch blij dat ik die thuis had staanik wist niet dat het verschil ZO groot was en met allemaal goede games die binnenkort worden gereleased heeft microsoft met de xbox 360 echt wel een goed apparaat neer gezet
ik ook, mijn vriendin zegt nee en she the ruler of the moneyquote:Op zaterdag 15 september 2007 11:23 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik was in jou geval al lang overgestapt op een PS3![]()
doe niet zo goedkoop en haal ze alle2quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:23 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik was in jou geval al lang overgestapt op een PS3![]()
Dat was ik ook van plan maar daar zie ik vanafquote:Op zaterdag 15 september 2007 12:54 schreef DJ_ het volgende:
[..]
doe niet zo goedkoop en haal ze alle2
en waarom ?quote:Op zaterdag 15 september 2007 13:09 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat was ik ook van plan maar daar zie ik vanaf![]()
nee al heb ik school of werk vind ik nog wel tijd om te kunnen gamenquote:
Same here maar AQuila schijnbaar niet.quote:Op zaterdag 15 september 2007 13:51 schreef DJ_ het volgende:
[..]
nee al heb ik school of werk vind ik nog wel tijd om te kunnen gamen
Ik ookquote:Op zaterdag 15 september 2007 13:55 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Same here maar AQuila schijnbaar niet.
paar post terug ook al..quote:
Die helmquote:Op zaterdag 15 september 2007 16:56 schreef Aurelius het volgende:
[[url=http://www.enregistrersous.com/images/144329516420070520174908.jpg[.img]
[img]http://www.enregistrersous.com/images/13999235120070520174908.jpg]afbeelding[/url]]
[afbeelding]
Leuk voor de kids!quote:Op zaterdag 15 september 2007 16:56 schreef Aurelius het volgende:
[[url=http://www.enregistrersous.com/images/144329516420070520174908.jpg[.img]
[img]http://www.enregistrersous.com/images/13999235120070520174908.jpg]afbeelding[/url]]
[afbeelding]
Vergeet het hand in hand paardrijden in Two Worlds nietquote:Op zaterdag 15 september 2007 18:31 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Je komt ook altijd klaar bij een helm héOok al op die van de character uit Lair
quote:Op zaterdag 15 september 2007 18:31 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Je komt ook altijd klaar bij een helm héOok al op die van de character uit Lair
ik vind die borsten van die vrouw die op de fok banner boven aan staatquote:Op zaterdag 15 september 2007 23:13 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
![]()
Het was dan ook een erg fraai exemplaar![]()
quote:Nieuws | 15 september 2007 - Rallylegende Colin McRae (39) is met zijn 5-jarige zoontje om het leven gekomen toen hij gisterenmiddag met zijn helikopter neerstortte in de buurt van zijn huis in Jerviswood, Lanarkshire. Het toestel, dat gevlogen werd door Colin zelf, stortte rond vier uur neer en ooggetuigen meldden dat het vrijwel direct in brand vloog. Behalve Colin McRae en zoon bevonden zich nog een volwassene en een ander kind in de helikopter; Colin's vrouw Alison en dochter Hollie (9) waren naar verluidt niet aan boord.
ehh dat is kutquote:
OMGquote:
Damnquote:
hmm eigenlijk had ie gewoon bij auto's moeten blijven..quote:
Ja best jammer ditquote:Op zondag 16 september 2007 00:32 schreef Cyberia18 het volgende:
Eerst Richard Burns en nu dit...Waar de fuck gaat dit allemaal heen...
quote:Next week is a very special week in history for Gearbox Software. Operation Market Garden, the historical focus of Brothers in Arms Hell's Highway, began on September 17th. Each day next week, Gearbox will remember Market Garden by posting feature articles here on Gearboxity that highlight the actual events of Market Garden, as well as exclusive content from Hell's Highway, so keep your eyes on this site all week!
Ziet er goed uit, deze game ff in de gaten houden.quote:Op zondag 16 september 2007 01:21 schreef Cyberia18 het volgende:
Kane & Lynch '1UP First Look'
*Voegt titel toe aan lijstje met aankopen voor dit jaar*
Ik hoop het eigenlijk wel, ik heb het nu al te druk met gamesquote:Op zondag 16 september 2007 02:11 schreef Cyberia18 het volgende:
![]()
Hopelijk is het spel NIET uitgesteld zoals de geruchten ronde gaan...
Deurnequote:Op zondag 16 september 2007 11:29 schreef Trigalti het volgende:
Sjongejonge tis weer zondag hoor. alle tijd om helemaal NIETS te doen.. en dan zit je gewoon niets te doen... Dadelijk maar es ff de koopzondag bekijken in ons Deurne..
Kan natuurlijk ook gaan xboxen.. maar tis zon mooi weer..
Met zo'n instelling word je natuurlijk niet nummer 1 van nederland met de puntjes hoorquote:Op zondag 16 september 2007 11:29 schreef Trigalti het volgende:
Kan natuurlijk ook gaan xboxen.. maar tis zon mooi weer..
hoezo slaat dat nergens op?quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:55 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
En dan die belachelijke Heli support en airstrikes die je krijgt als je goed bezig bent, slaat natuurlijk ook nergens op.
"Abbonement"quote:Op zondag 16 september 2007 11:56 schreef AQuila360 het volgende:
[afbeelding]
De aanbieding van BOL is toch net iets leuker![]()
Denk je dat ik dat wil wordenquote:Op zondag 16 september 2007 11:54 schreef DaMSWer het volgende:
[..]
Met zo'n instelling word je natuurlijk niet nummer 1 van nederland met de puntjes hoor![]()
Ik heb 0,0 problemen gehad na de patch, ik heb de game nog van voor naar achter uitgespeeld ernaquote:Op zondag 16 september 2007 17:52 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik wil Bioshock zo weer verder spelen maar is het nou verstandig om de update wel of niet te downloaden? Hoorde dat je nogal framerate issues kreeg bij het downloaden van de patch![]()
Je game-cache clearen schijnt te helpen (RB+LB tijdens 2K opstart-scherm).quote:Op zondag 16 september 2007 17:52 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik wil Bioshock zo weer verder spelen maar is het nou verstandig om de update wel of niet te downloaden? Hoorde dat je nogal framerate issues kreeg bij het downloaden van de patch![]()
Maar er zijn dus ook mensen die er wel problemen mee hebben..quote:Op zondag 16 september 2007 18:07 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik heb 0,0 problemen gehad na de patch, ik heb de game nog van voor naar achter uitgespeeld erna
Ik heb nog niks gedownload lieve schatquote:Op zondag 16 september 2007 18:09 schreef Frasier het volgende:
[..]
Je game-cache clearen schijnt te helpen (RB+LB tijdens 2K opstart-scherm).
quote:Op zondag 16 september 2007 18:12 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik heb nog niks gedownload lieve schat![]()
Ik heb net de update gedownload en de cache gecleared en vooralsnog nergens last vanquote:Op zondag 16 september 2007 18:12 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik heb nog niks gedownload lieve schat![]()
Als je eerste de update gedownload hebt en daarna je cache hebt gecleared is de patch niet meer geinstalleerdquote:Op zondag 16 september 2007 18:45 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik heb net de update gedownload en de cache gecleared en vooralsnog nergens last van.
Cache clearen in 't spel zelf (tijdens opstart-scherm RB+LB ingedrukt houden). Niet in de system-tab.quote:Op zondag 16 september 2007 19:22 schreef existenz het volgende:
[..]
Als je eerste de update gedownload hebt en daarna je cache hebt gecleared is de patch niet meer geinstalleerd![]()
Maar dat staat/stond er nietquote:Op zondag 16 september 2007 19:25 schreef Frasier het volgende:
[..]
Cache clearen in 't spel zelf (tijdens opstart-scherm RB+LB ingedrukt houden). Niet in de system-tab.
Moet ook gewoon op de 360 kunnen. Als je netwerk-check doet (ergens in system-tab) wat geeft ie dan aan bij NAT?quote:Op zondag 16 september 2007 19:32 schreef Dark_Prince het volgende:
Misschien een stomme vraag, maar ik speel nu Halo 2 via mn Xbox 360 Elite, en nu wil ik gwn wat spelen op Live, ik heb een Gold Account. Maar er zijn geen games te vinden? Ik ben nu iig bezig met het downloaden van een paar mappacks. Of kan ik het alleen via de oude xbox op live spelen?
ik vind hem wel redelijk lastigquote:Op zondag 16 september 2007 16:44 schreef Filay het volgende:
Ben nu met Madden NFL 08 bezig. Erg gaaf, maar je moet natuurlijk wel van sport en in het bijzonder American Football houden
Ja inderdaad, het is even wennen, maar het hangt ook erg van je team af hoor. Als je een qb superstar maakt en je offensive line is kut... dan is het lastig.quote:Op zondag 16 september 2007 20:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
ik vind hem wel redelijk lastig
maar het is wel tof, vooral dat be a star ding is tof gedaan..
Ja daar ligt 't in iedergeval dus niet aan. Soms staat ie op "Strict" en dat kan er dan voor zorgen dat je geen games kan vinden.quote:Op zondag 16 september 2007 19:36 schreef Dark_Prince het volgende:
Hij is nog bezig met het downloaden van een Mappack, en dat duurt wel eventjes
Bij NAT staat hij gewoon OPEN. lijkt mij in orde?
6 dagen daarna is het wer PES-tijdquote:Op zondag 16 september 2007 21:19 schreef Cyberia18 het volgende:
Half-Life 2: Orange Box is nu met een week uitgesteld en verschijnt nu 19 oktober. Heb er geen problemen mee![]()
FOK PES Tournament '07/'08 is starting bitchesquote:Op zondag 16 september 2007 21:20 schreef Frasier het volgende:
[..]
6 dagen daarna is het wer PES-tijd![]()
van de week komt mijn exemplaar in de busquote:Op zondag 16 september 2007 17:51 schreef Cyberia18 het volgende:
Gametrailers Eternal Sonata Review HD
Eindelijk een goede JRPG voor de 360:Y
Ik stiekem ook niet.quote:Op zondag 16 september 2007 21:19 schreef Cyberia18 het volgende:
Half-Life 2: Orange Box is nu met een week uitgesteld en verschijnt nu 19 oktober. Heb er geen problemen mee![]()
Ik doe ook mee. Er moet namelijk altijd iemand afgetekend laatste wordenquote:Op zondag 16 september 2007 21:31 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
FOK PES Tournament '07/'08 is starting bitches![]()
Ha! Zie je!quote:Op zondag 16 september 2007 19:32 schreef Dark_Prince het volgende:
Misschien een stomme vraag, maar ik speel nu Halo 2 via mn Xbox 360 Elite, en nu wil ik gwn wat spelen op Live, ik heb een Gold Account. Maar er zijn geen games te vinden? Ik ben nu iig bezig met het downloaden van een paar mappacks. Of kan ik het alleen via de oude xbox op live spelen?
Is dit nog een vraag of niet? want het antwoord is al gegevenquote:Op zondag 16 september 2007 21:50 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ha! Zie je!
Ik vroeg dat een paar dagen geleden ook al. Wtf is er met Halo 2!
Zuur, naja iig meer tijd voor PGR4...die 2 games zouden op dezelfde dag uitkomen.quote:Op zondag 16 september 2007 21:19 schreef Cyberia18 het volgende:
quote:Op zondag 16 september 2007 23:04 schreef Cyberia18 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
PEs 2008 Gameplay
Maak jullie borst maar nat gasten![]()
![]()
Wat is jouw gamer-tag?quote:Op zondag 16 september 2007 23:10 schreef Cyberia18 het volgende:
Straks misschien Trigalti..
Ben nog wat ziekjes![]()
En beterschap..quote:Op zondag 16 september 2007 23:10 schreef Cyberia18 het volgende:
Straks misschien Trigalti..
Ben nog wat ziekjes![]()
Ik zal jullie even toevoegen (Soesterberg).quote:Op zondag 16 september 2007 23:11 schreef Trigalti het volgende:
Trigalti1 En Cyberia = Tecnomic NL
Ik zie wel degelijk verschil, en dit is nog brakke kwaliteit ook dus het verschilt dan wel goed hoor.quote:Op zondag 16 september 2007 23:06 schreef Frasier het volgende:
[..]
Geen blonde Huntelaar meer (hopelijk)
Alleen moeten ze grafisch echt gaan oppassen want hiermee komen ze volgend jaar echt niet meer weg. Zie (voor zover ik kan zien) bijna geen verschil met vorig jaar. En dat was toch wel vrij matig.
Wanneer komt de demoquote:Op zondag 16 september 2007 23:18 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik zie wel degelijk verschil, en dit is nog brakke kwaliteit ook dus het verschilt dan wel goed hoor.
Vooral personen en het gras is een stuk beter, oja die schwalbes zijn echt geweldig, wordt echt lachen
In 90% van de gevallen krijgt de speler die de schwalbe uitvoerd gewoon een kaart, neem ik aan.quote:Op zondag 16 september 2007 23:55 schreef Filay het volgende:
Jammer dat die schwalbes erin zitten.... in het begin is dat leuk maar het gaat heel irritant worden. Mensen die niet kunnen winnen en niet tegen hun verlies kunnen gaan altijd al een beetje de boel verneuken. Je spelers doormidden trappen enz. en nu kunnen ze ook nog schwalbes maken...
FIFA had die optie ook ooit en die is er de volgende versie meteen uitgelaten.
Accept mijn friend request ensquote:Op maandag 17 september 2007 00:21 schreef MMaRsu het volgende:
http://www.jeux-france.co(...)de-presentation.html
41 minuten presentatie van Mass Effect
Sweet mother of god!quote:Op maandag 17 september 2007 00:21 schreef MMaRsu het volgende:
Done.quote:Op maandag 17 september 2007 00:48 schreef Fliepke het volgende:
Voor CoD4 mag je mij ook toevoegen
gamertag: Fliepke
quote:Op maandag 17 september 2007 01:00 schreef Cyberia18 het volgende:
Iemand zin in een potje Call of Duty 4?![]()
quote:
Wie is dat MMarsuquote:Op maandag 17 september 2007 00:57 schreef MMaRsu het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat een tv trouwens
Wat wil je daarmee zeggen, dat mensen die iets in de winkel kopen omdat het daar te koop wordt aangeboden in overtreding zijn? Kom nou zeg.quote:Op maandag 17 september 2007 09:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
Die shop in noorwegen heeft er 5 verkocht, en heeft besloten hem niet meer te verkopen tot 26 september.
MS weet trouwens, wie die 5 mensen zijn, die het spel hebben gekocht..
Als ik nu Halo 3 in de winkel zou kopen en online zou spelen kan MS er NIKS aan doen, helemaal NIKS.quote:Op maandag 17 september 2007 10:53 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wat wil je daarmee zeggen, dat mensen die iets in de winkel kopen omdat het daar te koop wordt aangeboden in overtreding zijn? Kom nou zeg.
Het scheelt, er is verder nog geen hond op de MPquote:Op maandag 17 september 2007 10:56 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Als ik nu Halo 3 in de winkel zou kopen en online zou spelen kan MS er NIKS aan doen, helemaal NIKS.
Ik overtreed namelijk geen regels, de mensen in de winkel overtreed de regels.
Ik heb nergens op xbox live iets gelezen over het te vroeg kopen van games, dus bannen van live of wat dan ook kunnen ze je niet.
quote:Op maandag 17 september 2007 00:21 schreef MMaRsu het volgende:
Mijn frans is niet al te bijster, maar volgens mij is de video weer online rond 6 uur.quote:Update : La vidéo sera à nouveau disponible à 18h00.
Zeg ik dat dan? Neequote:Op maandag 17 september 2007 10:53 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wat wil je daarmee zeggen, dat mensen die iets in de winkel kopen omdat het daar te koop wordt aangeboden in overtreding zijn? Kom nou zeg.
Bron : Major Nelsonquote:Demo: SEGA Rally
Content: SEGA Rally - Demo
Price: Free
Availability: Not available in Japan
Dash Text: [ESRB: E (Everyone)] Experience the unique mix of fun, bumper-to-bumper racing and next gen technology in this single player demo. Download the demo.
Size: 691.82 MB
-23 Novemberquote:Op maandag 17 september 2007 11:19 schreef bigore het volgende:
Damn, komen toch wel erg goede spellen uit binnenkort, weet iemand toevallig de data van deze spellen?
- mass effect
- halo 3 (volgende week woensdag toch)?
- Call of Duty 4
en voor de rest heb ik nog geen spellen die me boeiend lijken, tenzij iemand nog wat weet?
jammer, dan maar wachten op de nieuwe colin mcrae van 2008, of zou het vliegsim ipv race game worden?quote:Op maandag 17 september 2007 12:56 schreef Klonk het volgende:
Net ondanks grafische problemen even de Sega Rally demo binnegehaald en gespeeld, en om eerlijk te zijn, niet veel bijzonders.
Is het al zo in de VS?? Hoezo?quote:Op maandag 17 september 2007 13:00 schreef Klonk het volgende:
Tja, ik denk dat de volgende Dirt gewoon zonde de naam Mc Rae in de titel verschijnt net zoals nu al in de VS is gebeurt.
De weetikhethoeveelvoudig wereldkampioen rally rijden zegt amerika niet zoveelquote:Op maandag 17 september 2007 13:15 schreef Klonk het volgende:
Ik kan er naast zitten maar volgens mij zegt de naam McRae de Amerikanen niet zoveel.
quote:Hoi!
Van harte gefeliciteerd, je bent één van de winnaars van de BioShock prijsvraag op Gaming Only! (http://www.xbox360only.nl/nieuwsitem.php?nid=8358)
Daarmee win je enkele unieke BioShock goodies, namelijk een BioShock plasmid pen + stickervel. Om deze op te sturen hebben we nog wel even je adresgegevens nodig. Stuur die even op als reactie op deze mail, dan vind je de goodies binnenkort bij jou op de mat. Alvast veel plezier ermee en draag de plasmid pen met gepaste trots bij je!
neuh, als je naar het Amerikaans rallykampioenschap kijkt is dat erg matig, die gasten hebben gewoon meer met nascar en aanverwante zooiquote:Op maandag 17 september 2007 13:16 schreef Trigalti het volgende:
[..]
De weetikhethoeveelvoudig wereldkampioen rally rijden zegt amerika niet zoveel??
Dan heb je aan een premium meer dan genoeg..quote:Op maandag 17 september 2007 15:17 schreef -En4Cer- het volgende:
Ik wil ook een Xbox 360 aan gaan schaffen.
Raden jullie echt aan om een Elite te kopen? Of zijn de specs van de Premium genoeg?
Ik gebruik de Xbox 360 alleen om te gamen (duh), vooral via Live.
quote:Op maandag 17 september 2007 15:17 schreef -En4Cer- het volgende:
Ik wil ook een Xbox 360 aan gaan schaffen.
Raden jullie echt aan om een Elite te kopen? Of zijn de specs van de Premium genoeg?
Ik gebruik de Xbox 360 alleen om te gamen (duh), vooral via Live.
Zoals de HDMI poort, maakt dat veel verschil? Ik heb wel een 32" HDTV.
dat moet zeer doen bij Sonyquote:Op maandag 17 september 2007 15:14 schreef MMaRsu het volgende:
Nee full exclusive, published door MS zelf.
Damn, dat is minderquote:Op maandag 17 september 2007 15:26 schreef DooD het volgende:
Zojuist een nieuwe Xbox360 Elite besteld met HD-DVD addon, ben ik mooi op tijd terug voor Halo 3. Alleen mijn nieuwe Full HDTV zal het niet gaan halen voordat Halo 3 uit isWordt dus tijdelijk gamen op een breedbeeld tv. ( ik vervloek de mensen nog steeds die mijn hele huis hebben leeg geripped )
Binnenkort ga ik jullie weer neerknallen online
het vooruitzicht van NG2 op de 360 was toch wel 1 van mijn redenen om de 360 te kopen (naast Halo 3 natuurlijkquote:Op maandag 17 september 2007 15:26 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
dat moet zeer doen bij Sony
quote:Op maandag 17 september 2007 15:26 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
dat moet zeer doen bij Sony
Cybjeeeeequote:Op maandag 17 september 2007 15:41 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Sony heeft nog altijd God of War![]()
yep, maar die was van begins af aan al Sony-eigendom.quote:Op maandag 17 september 2007 15:41 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Das Ninja Gaiden voor kiddies.quote:Op maandag 17 september 2007 15:41 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Het spel is niet eens zeldzaamquote:Op maandag 17 september 2007 13:33 schreef Cyberia18 het volgende:
Sorry guys kan het gewoon niet laten....
A terrible price for Paper Mario![]()
![]()
Voor dit bedrag heb je dus de Legendary Edition van Halo 3
![]()
![]()
ik klik nietquote:Op maandag 17 september 2007 17:39 schreef BMH het volgende:
[..]
Het spel is niet eens zeldzaam
anyhoo... Spoiiils
quote:Op maandag 17 september 2007 17:09 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Das Ninja Gaiden voor kiddies.![]()
Hou je smoel gastquote:Op maandag 17 september 2007 18:13 schreef Leonos het volgende:
Master Chief gaat dood aan het einde van Halo 3
Eindelijk.quote:
6000 inzamelen voor dat Master Chief pak incl vette helmquote:
Tot 2 weken na de release denk ik?quote:Op maandag 17 september 2007 18:36 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hoe lang dat Halo gegeil nog duren?
Je ziet niet dat hij dood gaat, dus jammergenoeg kan er altijd nog een vervolg komenquote:
Let's play CoD4 beta!quote:Op maandag 17 september 2007 18:44 schreef Cyberia18 het volgende:
Niet meer dan een maand. De laatste 2 overweldigende maanden zullen NATUURLIJK voor
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
zijn.
![]()
ga gouw dood , schijt gamequote:Op maandag 17 september 2007 18:44 schreef Cyberia18 het volgende:
Niet meer dan een maand. De laatste 2 overweldigende maanden zullen NATUURLIJK voor
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
zijn.
![]()
Wedden van niet? Na de credits komt nog een stuk. Jullie geloven echt allesquote:
Honing is voor mietjes. Echte mannen kauwen bijen.quote:Op maandag 17 september 2007 15:49 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Gaat al de goede kant op. Thee met een vleugje honing doet veel wonderen![]()
Is dit ook CoD? De beta is een stuk minder mooi?quote:Op maandag 17 september 2007 18:44 schreef Cyberia18 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
zijn.
![]()
Verklaar u nader?quote:Op maandag 17 september 2007 19:12 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Vanavond marathon madness mijn lieve schat![]()
quote:Op maandag 17 september 2007 19:06 schreef Leonos het volgende:
[..]
Is dit ook CoD? De beta is een stuk minder mooi?
Waarom niet eerder, ik wil nu knallenquote:Op maandag 17 september 2007 19:14 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Rond 21.00 uur. De hele avond knallen. Jij én ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |