PGR4quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:55 schreef Klonk het volgende:
Even iets anders dan Halo en CoD4 hypen, voor de liefhebbers de complete lijst van auto's en PGR 4: http://www.bizarrecreations.com/article.php?article_id=5270
Maak gewoon een nieuw account aan, dan heb je ook een maand live.quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:23 schreef warchaser44 het volgende:
ik wil cod4 spelen, de beta dus , alleen zo'n 2 daagse live code werkt blijkbaar niet
heeft niet iemand zo'n 1 maand code![]()
![]()
![]()
![]()
moet ik ook weer een nieuwe beta code aanvragen aangezien die op je xbox account gaatquote:Op vrijdag 14 september 2007 11:24 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Maak gewoon een nieuw account aan, dan heb je ook een maand live.
quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:02 schreef Megalomaniac het volgende:
Wat vinden jullie van TH Proving Ground en de Spiderman FoF demos??
Spiderman was wel geinig, al houd ik niet zo van die statische camerastandpunt.
Tony Hawk - meer van hetzelfde met achterhaalde graphics.
Lol nu al? Wanneer komt hij daar uit dan?quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:05 schreef Scarface2004 het volgende:
Halo "fans" die nu al in de rij gaan staan....
[san francisco]
[afbeelding]
Ik raak steeds enthousiaster over deze gamequote:Op vrijdag 14 september 2007 13:08 schreef Scarface2004 het volgende:
Verder nog wat Kane & Lynch screens
In leipzig zakte bij mij al het enthousiasme weg. Het is lelijk, de animaties zijn matig en het was enorm arcade.quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:14 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik raak steeds enthousiaster over deze game
Ik vind de beta persoonlijk maar matig, het kan me niet echt boeien.quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:45 schreef piet_pelle het volgende:
Yes eindelijk ook een CoD4beta code. Zo meteen maar even wat downloaden van marketplace, zo te horen heb ik een hoop in te halen.![]()
quote:Op vrijdag 14 september 2007 08:08 schreef DJ_ het volgende:
eternal sonata review op IGN
http://xbox360.ign.com/articles/819/819923p1.html
cijfer8.3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Doet me weinig. Assassin's Creed zag er namelijk ook zwaar ondermaats uit als ik de previews zo lees. Kane & Lynch gaat gewoon een hele toffe game wordenquote:Op vrijdag 14 september 2007 14:30 schreef Fliepke het volgende:
[..]
In leipzig zakte bij mij al het enthousiasme weg. Het is lelijk, de animaties zijn matig en het was enorm arcade.
.quote:Jaffe On Halo, Not 'Getting It'
In response to our Halo 3 'Museum' post yesterday, David Jaffe published a refreshingly frank discussion about Halo (an AIM conversation between him and Sony designer Adam Orth) in which he...oh, we'll let Jaffe tell the story! We're getting the popcorn.
It's a decent ad I think. I just don't get HALO. I don't think the story is all that special, don't think the world or characters matter much. I don't know if I am simply not 'getting it' and it really is all that...or Microsoft has simply purchased rabid fan reactions for what is a great game but nothing more.
Oh, but there's more!
I don't dislike Halo at all and really liked parts of Halo 2 alot...I am in minority who felt single player halo 2 was better than halo 1 single player. I mean, I hear people talk about the flood and shit and I'm like: what? Who gives a shit.
I couldn't have said it better. Well, maybe I could have. But it would have taken some work and you wouldn't have read it anyway and if you did you'd probably skin me alive.
Adam Orth questions Microsoft's usage of veterans in the campaign, adds a few choice comments like "fuck Halo" and then debates the merits of having such comments appear online. It's all pretty fantastic. Hook it up with a click
Graphics zeggen me weinig, ik bedoel GTA: San Adreas was ook niet om aan te zien.quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:30 schreef Fliepke het volgende:
[..]
In leipzig zakte bij mij al het enthousiasme weg. Het is lelijk, de animaties zijn matig en het was enorm arcade.
Tering,... dat ziet er nu niet echt goed uitquote:Op vrijdag 14 september 2007 13:08 schreef Scarface2004 het volgende:
Juiced 2 MP Demo @ Marketplace
Marketplace is goed bezig
Verder nog wat Kane & Lynch screens
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hence,... de 'beta'quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:55 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Soms ben je gekilled, respawn je met een heli boven je hoofd en sterf je dus weer, respawn je hangt die klote heli er weer.. echt stront irritant
je denkt dat nu al mensen in de rij staan voor een game die over 2 weken uitkomt en gewoon te pre-orderen is?quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:05 schreef Scarface2004 het volgende:
Halo "fans" die nu al in de rij gaan staan....
[san francisco]
[afbeelding]
meest nutteloze nieuwsbericht ooitquote:
Ik ga hem ook halenquote:Op vrijdag 14 september 2007 17:39 schreef kepler het volgende:
[..]
meest nutteloze nieuwsbericht ooit![]()
Wat maakt mij het nou uit of die gast Halo 3 gaat halen
Hebben ze niet gezegd? 5-10 werkdagen.quote:Op vrijdag 14 september 2007 16:50 schreef Klonk het volgende:
iemand ervaring met als het reparatiecentrum je iets toestuurd maar dan niet van UPS gebruik maakt maar van de Duitse Post, dus in Nederland Selektvrachthoeveel weken is het dan onderweg
Vind het stomquote:Op vrijdag 14 september 2007 18:37 schreef TaLoN.NL het volgende:
Een nieuwe Halo3 Commercial, echt wreed.
http;//videogames.yahoo.com/events/halo-3/halo-3-exclusive-videos/530253
HD Download - http://videogames.yahoo.com/predownload?eid=530415
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |