PGR4quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:55 schreef Klonk het volgende:
Even iets anders dan Halo en CoD4 hypen, voor de liefhebbers de complete lijst van auto's en PGR 4: http://www.bizarrecreations.com/article.php?article_id=5270
Maak gewoon een nieuw account aan, dan heb je ook een maand live.quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:23 schreef warchaser44 het volgende:
ik wil cod4 spelen, de beta dus , alleen zo'n 2 daagse live code werkt blijkbaar niet
heeft niet iemand zo'n 1 maand code![]()
![]()
![]()
![]()
moet ik ook weer een nieuwe beta code aanvragen aangezien die op je xbox account gaatquote:Op vrijdag 14 september 2007 11:24 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Maak gewoon een nieuw account aan, dan heb je ook een maand live.
quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:02 schreef Megalomaniac het volgende:
Wat vinden jullie van TH Proving Ground en de Spiderman FoF demos??
Spiderman was wel geinig, al houd ik niet zo van die statische camerastandpunt.
Tony Hawk - meer van hetzelfde met achterhaalde graphics.
Lol nu al? Wanneer komt hij daar uit dan?quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:05 schreef Scarface2004 het volgende:
Halo "fans" die nu al in de rij gaan staan....
[san francisco]
[afbeelding]
Ik raak steeds enthousiaster over deze gamequote:Op vrijdag 14 september 2007 13:08 schreef Scarface2004 het volgende:
Verder nog wat Kane & Lynch screens
In leipzig zakte bij mij al het enthousiasme weg. Het is lelijk, de animaties zijn matig en het was enorm arcade.quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:14 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik raak steeds enthousiaster over deze game
Ik vind de beta persoonlijk maar matig, het kan me niet echt boeien.quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:45 schreef piet_pelle het volgende:
Yes eindelijk ook een CoD4beta code. Zo meteen maar even wat downloaden van marketplace, zo te horen heb ik een hoop in te halen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |