quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:45 schreef valek het volgende:
voetbalprimeur, voetbalzone en vi
quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:45 schreef valek het volgende:
voetbalprimeur, voetbalzone en vi
www.livescore.comquote:Op vrijdag 14 september 2007 10:53 schreef assie het volgende:
Mijn vraag past ook mooi in dit topic..... Welke sites om de tussenstanden van Live-wedstrijden bij te houden..... De nieuwe matchcenter van VI valt me toch wat tegen (geen doelpuntenmakers etc in 1 oogopslag)
Die van VI ziet er misschien wel mooi uit, maar werkt niet snel genoegquote:Op vrijdag 14 september 2007 10:53 schreef assie het volgende:
Mijn vraag past ook mooi in dit topic..... Welke sites om de tussenstanden van Live-wedstrijden bij te houden..... De nieuwe matchcenter van VI valt me toch wat tegen (geen doelpuntenmakers etc in 1 oogopslag)
Livescore via Goal.com werkt erg rielekst, plus al het actuele nieuws bij de hand.quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:53 schreef assie het volgende:
quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:36 schreef Jojoortje het volgende:
voetbalzone
Er stond nieuws. Niet oud nieuws.quote:
Denk ook niet dat er m.u.v. die 14-jarige jongetjes veel mensen zijn die reacties lezen.quote:Op vrijdag 14 september 2007 16:20 schreef Sensation89 het volgende:
voetbalzone staat altijd van dat domme commentaar op. Allemaal 14 jarige jongetjes die denken wat van voetbal te weten. Geef mij maar voetbalprimeur.
Jij kiest liever onbetrouwbaar.quote:Op vrijdag 14 september 2007 16:20 schreef Sensation89 het volgende:
voetbalzone staat altijd van dat domme commentaar op. Allemaal 14 jarige jongetjes die denken wat van voetbal te weten. Geef mij maar voetbalprimeur.
Ik ben ook een liefhebber van futbol24, maar ze zijn niet altijd helemaal scherp. Toen ik Engeland-Rusland aan het kijken was, en f24 aan had staan, dacht ik een minuut dat Albanie 1-0 voor stond tegen Nederland. Dat is het risico als je zo snel bent als die website, zit je er ook wel eens naast. Maar ondanks dat incidentje is het natuurlijk wel de beste livescores site die ik ken.quote:Op vrijdag 14 september 2007 17:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
netwerk.to van ajax, psv, en feyenoord. fcupdate.nl. AD en telesport. Verder bbc.co.uk en sportweek.nl.
Voor livescores absoluut futbol24.com.
De snelste, betrouwbaarste en meest ideale.
Ik vind hafc anders redelijk snel up to date, nu misschien wat minder omdat de vakantie voorbij is.quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:12 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Er stond nieuws. Niet oud nieuws.
Voetbalprimeur e.d. zijn er vaak nog eerder bij dan HAFC zelf
Zouden zij als goal.com werkelijk echt een telefoonnummer hebben van de zaakwaarnemer van Dembele, die dan dit soort dingen gaat bevestigen of roepen? Het lijkt me vrij nutteloos en ongeloofwaardig. Zeker als je die hele site ziet - er staat veel op, maar de berichten komen echt niet door alle grammatica en spelling-controles.quote:"Dembélé staat open voor vertrek bij AZ"
Moussa Dembélé staat niet onwelwillend tegenover een vertrek bij AZ. Zijn zaakwaarnemer Patrick Vervoort zegt dat wanneer er een interessante club zich meldt voor de jonge Belgische aanvaller een transfer bespreekbaar is.
In een gesprek met Goal.com sluit Vervoort een transfer niet uit. "Wanneer er morgen zich een interessante club meldt voor hem, is een transfer altijd bespreekbaar. Zoiets kan natuurlijk altijd."
Voorlopig is dit echter nog niet aan de orde volgens de zaakwaarnemer van de aanvaller van AZ. "Op dit moment heeft zich nog niemand gemeld bij mij voor Moussa. PSV? Daar weet ik niks van."
(Tommy van Eldik/Goal.com)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |