zou kunnen, maar zo'n persoonlijkheidsstoornis (denk ik dan, he!) kom je niet af, normaal gesproken.quote:Op vrijdag 14 september 2007 01:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Een mensenleven is niet statisch medeposters. Iedereen heeft aanpassingsvermogen en iedereen heeft lessen te leren, zo ook Nadia. Ze staat in het begin van haar leven en ze komt nog veel tegen. Over een paar jaar kan ze door omstandigheden, ervaringen een pracht vrouw zijn. Ik serveer haar niet af!
Dutroux moet je niet noemen in dat rijtje. Die man was/is gewoon ziek, geesteziek. Anders doe je niet wat hij gedaan heeft.quote:Op vrijdag 14 september 2007 01:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Worden ze gecorrigeerd?? Door wat?? Het rechtssysteem in NL en België??
Hoe kan enige correctie nog in verhouding staan tot wat ze aangericht hebben?
Ik denk dat vrouwen anders naar vrouwen kijken dan dat mannen er naar kijken... om te beginnnen zien wij al geen potentieel neukertje.... daarbij weten we over het algemeen ook net wat beter hoe vrouwen in elkaar zitten, en geloof mij maar... Nadia moet echt een heleboel shit meemaken voor ze mogelijkerwijs nog een leuke vrouw gaat worden.quote:Op vrijdag 14 september 2007 01:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Lieve Leandra, ik vind het jammer dat je dat allemaal zo invult voor haar. Je weet het niet. Vaak kunnen kleine details het verschil maken. Alles kan zijn, maar hoeft niet zo te wezen.
En wat was Jim Jones dan??quote:Op vrijdag 14 september 2007 01:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dutroux moet je niet noemen in dat rijtje. Die man was/is gewoon ziek, geesteziek. Anders doe je niet wat hij gedaan heeft.
Ze heeft een verknipt zelfbeeld, gebrek aan zelfvertrouwen denk ik. Alles kan altijd goed komen. Volledig in orde vermoedelijk niet, maar dan "Wie van ons is 100 procent in orde, en volgens welke maatstaven?"quote:Op vrijdag 14 september 2007 01:20 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
zou kunnen, maar zo'n persoonlijkheidsstoornis (denk ik dan, he!) kom je niet af, normaal gesproken.
holleeder is net zo ziek, misschien wel ziekerquote:Op vrijdag 14 september 2007 01:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dutroux moet je niet noemen in dat rijtje. Die man was/is gewoon ziek, geesteziek. Anders doe je niet wat hij gedaan heeft.
Sinds wanneer is Holleeder schuldigquote:Op vrijdag 14 september 2007 01:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
En wat was Jim Jones dan??
En wat Holleeder doet is wel "acceptabel"??
al vanaf z'n veertiendequote:Op vrijdag 14 september 2007 01:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Holleeder schuldig![]()
Ik absoluut niet, volgens geen enkele maatstaf, maar ik hou er toch een compleet andere vooraad normen en waarden op na dan Nadia... en dat heeft niets met leeftijd en/of levenservaring te maken, toen ik 22 was kwam ik ook niet in de buurt van Nadia.quote:Op vrijdag 14 september 2007 01:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ze heeft een verknipt zelfbeeld, gebrek aan zelfvertrouwen denk ik. Alles kan altijd goed komen. Volledig in orde vermoedelijk niet, maar dan "Wie van ons is 100 procent in orde, en volgens welke maatstaven?"
Potentieel neukertjequote:Op vrijdag 14 september 2007 01:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat vrouwen anders naar vrouwen kijken dan dat mannen er naar kijken... om te beginnnen zien wij al geen potentieel neukertje.... daarbij weten we over het algemeen ook net wat beter hoe vrouwen in elkaar zitten, en geloof mij maar... Nadia moet echt een heleboel shit meemaken voor ze mogelijkerwijs nog een leuke vrouw gaat worden.
quote:Op vrijdag 14 september 2007 01:25 schreef Disana het volgende:
En dat allemaal vanwege mijn onbewoonde eiland.
Volgens mij heeft "zijn" alles met leeftijd en levenservaring te maken.quote:Op vrijdag 14 september 2007 01:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik absoluut niet, volgens geen enkele maatstaf, maar ik hou er toch een compleet andere vooraad normen en waarden op na dan Nadia... en dat heeft niets met leeftijd en/of levenservaring te maken, toen ik 22 was kwam ik ook niet in de buurt van Nadia.
Volgens de CIE agenten die Endstra regelmatig sprak miste de moeder van Holleeder al een tepel toen ze hem borstvoeding gaf....quote:Op vrijdag 14 september 2007 01:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Holleeder schuldig![]()
Mannen kijken simpelweg anders naar vrouwen dan vrouwen naar vrouwen kijken....quote:Op vrijdag 14 september 2007 01:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Potentieel neukertjeVolgens mij is er ook iets mis met jouw beeld over mannen, in ieder geval over mij. Je vult maar in, voor mannen, voor Nadia....sorry, ik kan daar niet mee uit de voeten.
Jep, en hij is ook gestraft geweest. En dan nog, hij is verantwoordelijk voor zijn eigen daden. Maar alles heeft een oorsprong en een gevolg. Hoe schuldig ben je als je geleerd is om mensen te eten en je dus mensen eet.quote:
Ik had het dan ook over haar gedrag en normen en waardenquote:Op vrijdag 14 september 2007 01:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Volgens mij heeft "zijn" alles met leeftijd en levenservaring te maken.
http://www.youtube.com/watch?v=8QzNvIgz_FEquote:Op vrijdag 14 september 2007 01:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Zoek jij eens een vriendelijk eilandmuziekje voor mij op YouTube![]()
Lekker nummerquote:Op vrijdag 14 september 2007 01:30 schreef willem-jozef het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=8QzNvIgz_FE
Kwestie van mensen dus duidelijker leren wat wel en niet kan... en dat leer je ze niet door thee te drinken met de burgemeester...quote:Op vrijdag 14 september 2007 01:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jep, en hij is ook gestraft geweest. En dan nog, hij is verantwoordelijk voor zijn eigen daden. Maar alles heeft een oorsprong en een gevolg. Hoe schuldig ben je als je geleerd is om mensen te eten en je dus mensen eet.
Ik geloof overigens ook niet dat Holleeder een lieverdje is, maar voorlopig is hij enkel verdachte en niet schuldig.
Ik vind je te hard.........je moet nog een hoop lerenquote:Op vrijdag 14 september 2007 01:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kwestie van mensen dus duidelijker leren wat wel en niet kan... en dat leer je ze niet door thee te drinken met de burgemeester...
Overigens: een hoop criminelen weten prima wat wel en niet kan, ze vinden alleen dat de wet voor hen niet geldt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |