abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53162051
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 00:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ik heb mij ook wel belazerd gevoeld door de andere sekse zonder tranen. We moeten iedereen maar een beetje in z'n waarde laten (behalve Verdonk en nog een paar honderd anderen). Voor mij heeft ze prachtige ogen en ik zou er graag een half uurtje naar zitten kijken.
bluh, pa. er is niets echt aan nadia, zelfs de expressie in hur ogen is niet oprecht, vals en sneu tegelijk(dat kan ook!).
  vrijdag 14 september 2007 @ 01:01:28 #77
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_53162054
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 00:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb mij ook wel belazerd gevoeld door de andere sekse zonder tranen. We moeten iedereen maar een beetje in z'n waarde laten (behalve Verdonk en nog een paar honderd anderen). Voor mij heeft ze prachtige ogen en ik zou er graag een half uurtje naar zitten kijken.
Er is nogal een heel groot verschil tussen "zonder tranen" en janken omdat je de afwas een keer moet doen...

De meeste vrouwen zitten niet eens in de buurt van een van die uitersten, maar wellicht trekt zo'n jankwijf jou juist zo omdat je ervaring hebt met traanlozen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_53162069
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 01:00 schreef Disana het volgende:

[..]

Da's wel opmerkelijk, dat jij een onderdeel van de persoon Nadia los kunt zien van de rest. Ik vond haar ogen ook mooi, maar zie ze niet los van hoe ze verder is.
Ik wordt geacht zo af en toe redelijk geblokt te denken......Ik vind overigens zelfs dat ze wel leuke trekjes heeft als het er echt op aankomt. De ruzie met Huub en Natasia, het helpen van Jaap met die kleerhangers....Ze is minder watterig als het er echt toe doet en redelijk daadkrachtig. Alleen door en door verwend
  vrijdag 14 september 2007 @ 01:03:42 #79
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_53162087
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 01:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik wordt geacht zo af en toe redelijk geblokt te denken......Ik vind overigens zelfs dat ze wel leuke trekjes heeft als het er echt op aankomt. De ruzie met Huub en Natasia, het helpen van Jaap met die kleerhangers....Ze is minder watterig als het er echt toe doet en redelijk daadkrachtig. Alleen door en door verwend
Voor het spel is ze regelmatig erg geschikt, maar zo'n type wil je echt niet in je omgeving hebben....
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_53162092
quote:

[..]

Heb jij dame Lobasca overigens nog gespot. Ik mis haar al een tijdje.
nee, heb al een varken met een rol perkament die kant opgetrapt...
  † In Memoriam † vrijdag 14 september 2007 @ 01:04:23 #81
137949 Disana
pi_53162093
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 01:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Zo is ze alleen al heel lang niet meer uit de verf gekomen... als die term al gerechtvaardigd is.

Als vrouw vind ik haar op alle fronten onaangenaam. Ik heb geen hekel aan haar, maar wel een afkeer van alles wat ze laat zien.
pi_53162097
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 01:01 schreef Leandra het volgende:

[..]

Er is nogal een heel groot verschil tussen "zonder tranen" en janken omdat je de afwas een keer moet doen...

De meeste vrouwen zitten niet eens in de buurt van een van die uitersten, maar wellicht trekt zo'n jankwijf jou juist zo omdat je ervaring hebt met traanlozen.
Niet invullen s.v.p. Ik heb vriendinnen gehad in alle soorten en maten. Ieder mens heeft wel iets moois en iets dat je niet aan kan staan. Er tussenin zit nog veel en veel meer.
pi_53162110
quote:

[..]

Da's wel opmerkelijk, dat jij een onderdeel van de persoon Nadia los kunt zien van de rest. Ik vond haar ogen ook mooi, maar zie ze niet los van hoe ze verder is.
yep!
  vrijdag 14 september 2007 @ 01:06:06 #84
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_53162111
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 01:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Niet invullen s.v.p. Ik heb vriendinnen gehad in alle soorten en maten. Ieder mens heeft wel iets moois en iets dat je niet aan kan staan. Er tussenin zit nog veel en veel meer.
Jij zei dat je je belazerd had gevoeld door de andere sexe zonder tranen.... mijn conclusie dat je daar ervaring mee had was dus slechts gebaseerd op je eigen woorden
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_53162119
Nou ja, ik heb niet voor niets het contact terug gebracht tot een half uurtje per maand.....maar ik ben wel in staat om ook van haar mooie en leuke dingen te zien...zoals van ieder mens. Soms moet je een beetje zoeken, maar iedereen heeft een mooie kant.
pi_53162132
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 01:06 schreef Leandra het volgende:

[..]

Jij zei dat je je belazerd had gevoeld door de andere sexe zonder tranen.... mijn conclusie dat je daar ervaring mee had was dus slechts gebaseerd op je eigen woorden
Ik zei "ook wel", niet inhoudende alle. Maar we gaan geen gevecht aan over woorden.
  vrijdag 14 september 2007 @ 01:09:17 #87
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_53162143
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 01:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nou ja, ik heb niet voor niets het contact terug gebracht tot een half uurtje per maand.....maar ik ben wel in staat om ook van haar mooie en leuke dingen te zien...zoals van ieder mens. Soms moet je een beetje zoeken, maar iedereen heeft een mooie kant.
Haar negatieve kanten overheersen echter zo dat een hoop mensen de moeite niet meer zullen nemen om te zoeken
Wullie bin KOEL © Soneal
  † In Memoriam † vrijdag 14 september 2007 @ 01:11:07 #88
137949 Disana
pi_53162163
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 01:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

Ik heb die behoefte dan wat minder, het zoeken naar een mooie kant. Ik ben blij met de vrijheid niet met ze om te hoeven gaan. Ieder zijns weegs, is ook prima.
  vrijdag 14 september 2007 @ 01:11:24 #89
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_53162167
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 01:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik zei "ook wel", niet inhoudende alle. Maar we gaan geen gevecht aan over woorden.
Neuh, laten we dat niet doen, maar je hebt er iig ervaring mee

Ik kan me als moeder trouwens niet voorstellen dat ik zo'n jankwijf als dochter zou hebben...
Met dit gedrag moet ze al haar hele leven wegkomen, en ze heeft kennelijk geleerd dat het werkt.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_53162184
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 01:09 schreef Leandra het volgende:

[..]

Haar negatieve kanten overheersen echter zo dat een hoop mensen de moeite niet meer zullen nemen om te zoeken
Ja, jammer. Het is namelijk nog altijd een medemens en het stimuleren van de mooie kant kan resultaat geven. Als ik iedereen waar ik mee werken moet ook zo zou beoordelen er er zo mee om zou gaan, dan kwam ik niet al te ver denk ik.

Maar ok, ik trek hier aan een dood paard....dus nu ik, "let's change the subject"
pi_53162185
voor lobasca als ze nog leeft dan..
http://www.youtube.com/watch?v=61ThRHYFQvU
pi_53162200
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 01:11 schreef Leandra het volgende:

[..]

Neuh, laten we dat niet doen, maar je hebt er iig ervaring mee

Ik kan me als moeder trouwens niet voorstellen dat ik zo'n jankwijf als dochter zou hebben...
Met dit gedrag moet ze al haar hele leven wegkomen, en ze heeft kennelijk geleerd dat het werkt.
dat zag je ook wel terug bij die moeder in die paar minuten
  vrijdag 14 september 2007 @ 01:14:53 #93
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_53162215
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 01:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, jammer. Het is namelijk nog altijd een medemens en het stimuleren van de mooie kant kan resultaat geven. Als ik iedereen waar ik mee werken moet ook zo zou beoordelen er er zo mee om zou gaan, dan kwam ik niet al te ver denk ik.

Maar ok, ik trek hier aan een dood paard....dus nu ik, "let's change the subject"
Ik weet niet hoe jammer dat is, er zijn wel meer mensen die vast ook wel mooie kanten hebben als je goed zoekt, maar ook bij hen vind ik dat de moeite niet...
Neem een Willem Holleeder, Marc Dutroux, Heer Olivier, Jim Jones... ze hebben/hadden allemaal vast ook goede kanten....
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_53162224
Een mensenleven is niet statisch medeposters. Iedereen heeft aanpassingsvermogen en iedereen heeft lessen te leren, zo ook Nadia. Ze staat in het begin van haar leven en ze komt nog veel tegen. Over een paar jaar kan ze door omstandigheden, ervaringen een pracht vrouw zijn. Ik serveer haar niet af!
  vrijdag 14 september 2007 @ 01:16:27 #95
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_53162244
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 01:13 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
dat zag je ook wel terug bij die moeder in die paar minuten
Yep...
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_53162247
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 01:14 schreef Leandra het volgende:

Neem een Willem Holleeder, Marc Dutroux, Heer Olivier, Jim Jones... ze hebben/hadden allemaal vast ook goede kanten....
Jep, zeker weten! En op de minder mooie kanten worden ze gecorrigeerd.
  vrijdag 14 september 2007 @ 01:17:33 #97
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_53162256
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 01:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Een mensenleven is niet statisch medeposters. Iedereen heeft aanpassingsvermogen en iedereen heeft lessen te leren, zo ook Nadia. Ze staat in het begin van haar leven en ze komt nog veel tegen. Over een paar jaar kan ze door omstandigheden, ervaringen een pracht vrouw zijn. Ik serveer haar niet af!
Die moet wel een heleboel shit meemaken wil ze nog wat leren...
Wullie bin KOEL © Soneal
  † In Memoriam † vrijdag 14 september 2007 @ 01:18:05 #98
137949 Disana
pi_53162264
Oh ja. Voor mij maakt het ook nog verschil hoe zo iemand over zichzelf denkt. Als ze hun -in mijn ogen- nare kanten leuk vinden, ermee te koop lopen, uitspelen, dan heb ik daar geen sympathie voor.

Dat te koop lopen zie je juist veel in de villa. Het is anders als je iemand met een foutje in het dagelijks leven tegenkomt.
  vrijdag 14 september 2007 @ 01:18:50 #99
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_53162276
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 01:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jep, zeker weten! En op de minder mooie kanten worden ze gecorrigeerd.
Worden ze gecorrigeerd?? Door wat?? Het rechtssysteem in NL en België??
Hoe kan enige correctie nog in verhouding staan tot wat ze aangericht hebben?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_53162282
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 01:17 schreef Leandra het volgende:

[..]

Die moet wel een heleboel shit meemaken wil ze nog wat leren...
Lieve Leandra, ik vind het jammer dat je dat allemaal zo invult voor haar. Je weet het niet. Vaak kunnen kleine details het verschil maken. Alles kan zijn, maar hoeft niet zo te wezen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')