Wat moet je anders in dat half uurtje per maand met Nadia??quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je denkt echt te slecht over mij......![]()
quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zijn wij het ff eens... volgens mij moet ik jou maar meenemen naar dat onbewoonde eiland van Disana
Zou ik niet doen, bij gebrek aan voedsel vreet ie je op. Andersom kun je van Jaap maandenlang eten....Jaap is een goede keus, mits op tijd geslacht en gepekeldquote:Op vrijdag 14 september 2007 00:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vroeg toch of je niet te spitsvondig wilde zijn vandaag? Nou snap ik 'm weer niet.
Ik zou gaan voor de man waar ik het meest aan heb. Ik denk dat je dan toch op Brian uitkomt.
Hee, dat is ook niet gek gedacht.quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zou ik niet doen, bij gebrek aan voedsel vreet ie je op. Andersom kun je van Jaap maandenlang eten....Jaap is een goede keus, mits op tijd geslacht en gepekeld
Gewoon, naar een paar mooie ogen kijken en mijzelf erin verliezen....even wegdromen...quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat moet je anders in dat half uurtje per maand met Nadia??
op een onbewoond eiland is het moeilijk aangifte doen van 'huiselijk' geweld.quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vroeg toch of je niet te spitsvondig wilde zijn vandaag? Nou snap ik 'm weer niet.
Ik zou gaan voor de man waar ik het meest aan heb. Ik denk dat je dan toch op Brian uitkomt.
Die ogen van Nadia?? 90% van de tijd op het punt om de sluizen los te gooien??quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gewoon, naar een paar mooie ogen kijken en mijzelf erin verliezen....even wegdromen...
Nee, d'r tieten gebruik ik als drijfvermogen voor mijn bootje ter ontsnapping...quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Hee, dat is ook niet gek gedacht.
En als jij nou een vrouw moet kiezen, wordt het dan Amanda vanwege haar volle billen? Niet per ongeluk in d'r siliconen bijten hoor, en niet aan het spit hangen.
Aan de andere kant: als hij te ver gaat dan heb je ook geen getuigen als je hem z'n strot dichtknijpt....quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:48 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
op een onbewoond eiland is het moeilijk aangifte doen van 'huiselijk' geweld.
Ben blij dat jij zo'n bikkel bent en je teergevoeligheid en emoties naar de achtergrond duwt.....quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die ogen van Nadia?? 90% van de tijd op het punt om de sluizen los te gooien??
Ik moet er niet aan denken zeg... zo'n jankwijf![]()
Hij zal te druk bezig zijn zichzelf te bewijzen (voor zichzelf, niet voor mij) met vissen en cocosnoten plukken en een hutje bouwen. Hutje? Een hele bamboe villa.quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:48 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
op een onbewoond eiland is het moeilijk aangifte doen van 'huiselijk' geweld.
Dat zeg ik niet, maar van die dramkleuters als Nadia die de sluizen al los zet als ze ff d'r zin niet krijgt word ik echt kotsmisselijk...quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ben blij dat jij zo'n bikkel bent en je teergevoeligheid en emoties naar de achtergrond duwt.....![]()
Op z'n Antiliaans hoor, iedere schaft even anaal tussen neus en lippen door. Je moet er maar trek in hebbenquote:Op vrijdag 14 september 2007 00:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij zal te druk bezig zijn zichzelf te bewijzen (voor zichzelf, niet voor mij) met vissen en cocosnoten plukken en een hutje bouwen. Hutje? Een hele bamboe villa.
dat weer wel. of in z'n slaap..quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Aan de andere kant: als hij te ver gaat dan heb je ook geen getuigen als je hem z'n strot dichtkniijpt....
Ik ook, maar 90 procent is ietwat overdreven....vandaar.....En bij mij mogen mensen rustig janken, heb een brede schouder...quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar van die dramkleuters als Nadia die de sluizen al los zet als ze ff d'r zin niet krijgt word ik echt kotsmisselijk...
Waar had hij bij Lieke ook alweer zo'n afkeer van? Precies. Ik zorg gewoon dat het toilet aan huis wordt gebouwdquote:Op vrijdag 14 september 2007 00:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Op z'n Antiliaans hoor, iedere schaft even anaal tussen neus en lippen door. Je moet er maar trek in hebben
Mogelijkheden zat als t echt nodig isquote:Op vrijdag 14 september 2007 00:52 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
dat weer wel. of in z'n slaap..![]()
Ik ga er vanuit dat je dan tenminste verwacht dat ze een reden hebben om te janken... en dat ze het niet doen om hun zin te krijgen of omdat hun haar 1 tintje verkeerd uit de spoeling komt.quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik ook, maar 90 procent is ietwat overdreven....vandaar.....En bij mij mogen mensen rustig janken, heb een brede schouder...
Een normale man zou zich binnen de kortst mogelijke keren zwaar misbruikt en belazerd voelen door die imitatietranen.quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik ook, maar 90 procent is ietwat overdreven....vandaar.....En bij mij mogen mensen rustig janken, heb een brede schouder...
Ik heb mij ook wel belazerd gevoeld door de andere sekse zonder tranen. We moeten iedereen maar een beetje in z'n waarde laten (behalve Verdonk en nog een paar honderd anderen). Voor mij heeft ze prachtige ogen en ik zou er graag een half uurtje naar zitten kijken.quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Een normale man zou zich binnen de kortst mogelijke keren zwaar misbruikt en belazerd voelen door die imitatietranen.
Da's wel opmerkelijk, dat jij een onderdeel van de persoon Nadia los kunt zien van de rest. Ik vond haar ogen ook mooi, maar zie ze niet los van hoe ze verder is.quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb mij ook wel belazerd gevoeld door de andere sekse zonder tranen. We moeten iedereen maar een beetje in z'n waarde laten (behalve Verdonk en nog een paar honderd anderen). Voor mij heeft ze prachtige ogen en ik zou er graag een half uurtje naar zitten kijken.
Slijmerd....quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:58 schreef willem-jozef het volgende:
deze 'normale' man is het met hullie dametjes eens
Heb jij dame Lobasca overigens nog gespot. Ik mis haar al een tijdje.quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:58 schreef willem-jozef het volgende:
deze 'normale' man is het met hullie dametjes eens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |