Ik koos voor Brianquote:Op vrijdag 14 september 2007 00:34 schreef Disana het volgende:
Je zult maar moeten kiezen: geen vriend, of Brian. Nou, dan wist ik het wel.
hij moet wat...quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Zit WJ weer achterlangs te sletten![]()
Ach, dit is zo evident script van achteren........dat het de moeite niet waard is om het aan te horen.quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:34 schreef Disana het volgende:
haha, dit keer niet. zoek gvd iets wat ik morgen moet opsturen...raak alles kwijt, niet alleen m'n vriendinntjes en ballenquote:Op vrijdag 14 september 2007 00:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Zit WJ weer achterlangs te sletten![]()
Nee, dit was mijn script voor hier. Voor jou zou het zijn: geen vriendin, of Nadia.quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ach, dit is zo evident script van achteren........dat het de moeite niet waard is om het aan te horen.
Je bent wel van de makkelijke keuzes vandaagquote:Op vrijdag 14 september 2007 00:34 schreef Disana het volgende:
Valt mij tegen dat hij nu al uitgekeken is op mij. Meestal doet men er toch een maand of vier over.....quote:
Zelfs als hij wint, houdt ze er geen rijke man aan over. Maar ik zie het ook niet zitten. Te onecht.quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Overigens, ook script natuurlijk, Huub gaat Lieke ten huwelijk vragen......![]()
Nadia had ik weken geleden al teruggebracht tot een half uurtje contact per maand....quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, dit was mijn script voor hier. Voor jou zou het zijn: geen vriendin, of Nadia.
'k ook nietquote:Op vrijdag 14 september 2007 00:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je bent wel van de makkelijke keuzes vandaag![]()
Absoluut geen Brian![]()
Ja je hebt geluk, ik ben wat in de lappenmand.quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je bent wel van de makkelijke keuzes vandaag![]()
Absoluut geen Brian![]()
Das net genoeg voor een maandelijkse wip dusquote:Op vrijdag 14 september 2007 00:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nadia had ik weken geleden al teruggebracht tot een half uurtje contact per maand....
Je denkt echt te slecht over mij......quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Das net genoeg voor een maandelijkse wip dus
Ik kan het niet vinden, maar dat is oorspronkelijk toch van David Garrick. Geloof het of niet, ik heb daar nog een lp van gehad.quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:38 schreef willem-jozef het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=S6qu0pdma1w
voor juf disana
Ik denk een palmboom. Volgens WJ zit je dan geramd!quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja je hebt geluk, ik ben wat in de lappenmand.
Okee, onbewoond eiland, 1 vent. Brian, Jaap, Huub of hoe heet ie ook alweer? Dennis.
Ik moet er 1 meenemen??quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja je hebt geluk, ik ben wat in de lappenmand.
Okee, onbewoond eiland, 1 vent. Brian, Jaap, Huub of hoe heet ie ook alweer? Dennis.
Ik vroeg toch of je niet te spitsvondig wilde zijn vandaag? Nou snap ik 'm weer niet.quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik denk een palmboom. Volgens WJ zit je dan geramd!
zou kunnen, zal ff kijken op lpquote:Op vrijdag 14 september 2007 00:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kan het niet vinden, maar dat is oorspronkelijk toch van David Garrick. Geloof het of niet, ik heb daar nog een lp van gehad.
Zijn wij het ff eens... volgens mij moet ik jou maar meenemen naar dat onbewoonde eiland van Disanaquote:
quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik denk een palmboom. Volgens WJ zit je dan geramd!
Goed gedacht. Nee, geen seks, gewoon je enige gezelschap. Dus dan moet je praktisch denken. Misschien heb je wel gelijk: bij nader inzien ga ik ook voor Huub.quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik moet er 1 meenemen??![]()
Dan is de keuze tussen Jaap en Huub... en dat is een lastige want Jaap vindt zichzelf vaak te zielig en Huub is te druk en grenzeloos....
Huub heeft meer fysieke mogelijkheden tot het vergaren van voedsel, Jaap heeft de geestelijke mogelijkheden een slimme manier te bedenken om voedsel te vergaren...
Als ik er geen sex mee hoef te hebben gaat Jaap mee, als dat wel verplicht is gaat Huub mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |