Het moet van twee kanten komen, anders is het niet goed. Wat mij betreft tenminste.quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik weet niet wat morsige mannen zijn, maar iemand waar ik niet de hele dag voor hoef te sloven klinkt wel goed...
Bij mij gaan die dingen meestal vanzelf. Vrouwlief vind meestal dat ik het niet goed doe, doet het liever zelf. Problemen lossen zich vanzelf op. Maar ehm, als ik in de weg zit, doe mij gewoon wat zakgeld en ik ga wel een biertje drinken.quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Het moet van twee kanten komen, anders is het niet goed. Wat mij betreft tenminste.
Morsige mannen... Koot als de Vieze Man, zoiets.
Goed plan, woon ook maar tien minuutjes lopen van het UMCG. Ben zo terugquote:Op vrijdag 14 september 2007 00:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Die anti gripine die hartpatienten hebben zijn overigens erg goed. Probeer er eentje af te troggelen van een hart patient Disana.....
ja, bedrijfsfillem van ome willem. als het doorgaat...er zijn meer kapers op de kustquote:Op vrijdag 14 september 2007 00:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
W.J, wat voor projectje was het, bewegende beelden?
Inderdaad, zoiets. Als mensen in rolmodellen denken die een taakverdeling voorschrijven, krijg je daar toch gewoon de kriebels van.quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Bij mij gaan die dingen meestal vanzelf. Vrouwlief vind meestal dat ik het niet goed doe, doet het liever zelf. Problemen lossen zich vanzelf op. Maar ehm, als ik in de weg zit, doe mij gewoon wat zakgeld en ik ga wel een biertje drinken.
kriebels wel, maar komt (nog) veel voor, hoor!quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Inderdaad, zoiets. Als mensen in rolmodellen denken die een taakverdeling voorschrijven, krijg je daar toch gewoon de kriebels van.
maar als......quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Inderdaad, zoiets. Als mensen in rolmodellen denken die een taakverdeling voorschrijven, krijg je daar toch gewoon de kriebels van.
Nou nee, als mensen denken dat ze iets beter kunnen, wie ben ik om daar tegenin te gaan. Ik heb een zwager en een broer.....nou ja...laat maar....'t mag niet meer van Lobasquote:Op vrijdag 14 september 2007 00:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Als?quote:
Klopt, ik vermoed in, losse pols, 80 procent van de gezinnen. Ik zie niet veel anders om mij heen. Als ze al wel wat doen gaat het vaakt gepaard met gezeur.quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:26 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
kriebels wel, maar komt (nog) veel voor, hoor!
Ja, weet ik. Maar ik pas zelf niet in zo'n model, en ben blij dat ik iemand heb die ook niet aan dat plaatje voldoet.quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:26 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
kriebels wel, maar komt (nog) veel voor, hoor!
ik bijt nu echt op mijn tongquote:Op vrijdag 14 september 2007 00:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Als?
Ik redeneer zo: je leeft maar een keer, mag je dan met z'n tweetjes een beetje geven en nemen en vooral ook jezelf zijn![]()
Zwager trauma. Veelvoorkomendquote:Op vrijdag 14 september 2007 00:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou nee, als mensen denken dat ze iets beter kunnen, wie ben ik om daar tegenin te gaan. Ik heb een zwager en een broer.....nou ja...laat maar....'t mag niet meer van Lobas
Ik noem dat dan weer de ontkenningsfase......niet erg, 't gaat vanzelf over....quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:32 schreef Lobasca het volgende:
Draait kneiterhard muziek
![]()
![]()
![]()
![]()
Het leven is één groot feest
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|