ik stem ook d66quote:Op vrijdag 14 september 2007 09:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mijn voorkeur ligt er ook totaal niet eigelijk maar toch.. dit zal de VVD ten goede komen.
D66 ftw
zuipen ftw
Lam worden...quote:Op vrijdag 14 september 2007 09:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
wat!
Vandaag mag dat hoor, hoef verder ook niks te doen, behalve gourmetten vanavond, maar daarna ga ik pas zuipen.
quote:Op vrijdag 14 september 2007 09:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik kijk wel uit, ik ga niks doen vandaag
behalve bier halen en lam worden
dan doe je het niet goed, als je jouw scenario uitvoert.quote:Op vrijdag 14 september 2007 09:32 schreef OA het volgende:
[..]
Lam worden...![]()
Ik heb daar echt nooit de lol van ingezien![]()
Kost klauwen met geld en de volgende dag heb je een kater en wellicht is alles er weer uitgekotst...![]()
Mja.. heel erg plezant dus![afbeelding]
Sprak de kunstenaar!quote:Op vrijdag 14 september 2007 09:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
dan doe je het niet goed, als je jouw scenario uitvoert.
Je moet gewoon zuipen, lam worden, alles binnenhouden, en de volgende dag chill zijn.
Dat is de kunst van het zuipen
Goede aktiequote:Op vrijdag 14 september 2007 09:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
wat!
Vandaag mag dat hoor, hoef verder ook niks te doen, behalve gourmetten vanavond, maar daarna ga ik pas zuipen.
quote:Op vrijdag 14 september 2007 09:37 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
18 is een mooie leeftijd voor een poes.
Poekie betekent kut in het Indonesisch trouwens.
heheh goed dat ik dat weetquote:Op vrijdag 14 september 2007 09:37 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
18 is een mooie leeftijd voor een poes.
Poekie betekent kut in het Indonesisch trouwens.
Bier is op trouwens hier.. Er is nog wel wijn.quote:Op vrijdag 14 september 2007 09:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
dan doe je het niet goed, als je jouw scenario uitvoert.
Je moet gewoon zuipen, lam worden, alles binnenhouden, en de volgende dag chill zijn.
Dat is de kunst van het zuipen
zo leer je nog eens wat op Fok.quote:Op vrijdag 14 september 2007 09:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
heheh goed dat ik dat weet
ik voel mezelf matig, straks effe naar de dokter bellen om te vragen wat de uitslag is.quote:Op vrijdag 14 september 2007 09:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Goede aktie![]()
Hoe is uw medische toestand trouwens , heer eer-ik?
jukkie, dat klinkt al niet gezond inderdaadquote:Op vrijdag 14 september 2007 09:46 schreef eer-ik het volgende:
ik hoop niet op m'n verjaardag te horen te krijgen dat ik een klysma moet ondergaan, een lintworm heb, of een of andere ralle ontsteking in m'n darmen
't zal wel zoiets zijn.quote:Op vrijdag 14 september 2007 09:51 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jukkie, dat klinkt al niet gezond inderdaad
zieke hondquote:Op vrijdag 14 september 2007 09:54 schreef indahnesia.com het volgende:heb trouwens meer dan 56.000 posts
teveel 'brood' gedronken?quote:Op vrijdag 14 september 2007 09:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
't zal wel zoiets zijn.
Denk dat ze verstopt zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |