daar dacht ik ook aan. Want dr mondje stond helemaal scheef en ze kwijlde.quote:Op dinsdag 11 september 2007 17:08 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Het zou ook nog een epileptische aanval kunnen zijn. Had onze (zeer oude: 22 jaar!) kat ook last van.
Maar ik ben geen dierenarts... Laten we er het beste van hopen.
Het was ook kei eng. Ik was helemaal in paniek en ben maar gelijk naar de DA gegaan. Ze was helemaal slap enzoquote:Op dinsdag 11 september 2007 18:30 schreef Bluezz het volgende:
Jeetje zeg, lijkt me vreselijk om je kat zo te zien
* Duimt dat het goed afloopt
neuj. Poekie lag stijf op de grond raar met haar poten te kronkelen. En keihard te mauwen. Toen ik haar neerzetten om haar te laten lopen, flikkerde ze zo weer op haar zijquote:Op dinsdag 11 september 2007 19:44 schreef Ingetje79 het volgende:
Idd, als ze gister nog een vogel heeft gepakt, was ze toen niet blind.
Als ze dat nu wel is, llijkt een hersenbloeding/infarct toch het meest voor de hand liggend.
Als er verder geen verlammingsverschijnselen zijn, went Poek daar wel aan.
Kon ze nog wel goed bewegen en op haar pootjes staan toen je haar bracht?
Gister was ie toch ook nog gezondquote:Op dinsdag 11 september 2007 19:37 schreef Qwea het volgende:
ooh ja, en ze hebben het idee dat poekie nu blind is
Gisteren had ze nog een vogel gevangen, dus gisteren was ze dan niet blind. Toch?
Thnx Ingetje79![]()
euwh. Kutquote:Op dinsdag 11 september 2007 20:31 schreef Bluezz het volgende:
Als het een hersenbloeding of zo is geweest dan moet je gewoon wachten óf- en welke functies zich spontaan gaan herstellen.. dat kan je niet vooraf testen.
Bij mensen wachten ze ook altijd eerst 24/48 uur af....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |