Ik over het algemeen wel. Maar wat voor leven heeft die gast als 'ie alleen dan online is.quote:Op vrijdag 14 september 2007 08:31 schreef OA het volgende:
Tegen die tijd lig ik óf te slapen óf niet...![]()
Jij moet waarzegger wordenquote:Op vrijdag 14 september 2007 08:31 schreef OA het volgende:
[..]
Tegen die tijd lig ik óf te slapen óf niet...![]()
quote:Op vrijdag 14 september 2007 08:40 schreef Kuukske het volgende:
O dat zou wel leuk zijn X. Dan kan ie voor ons allemaal wat betekenen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
quote:Op vrijdag 14 september 2007 08:40 schreef crossover het volgende:Precies mijn gedachten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
... Heb je de FAQ gelezen?quote:Op vrijdag 14 september 2007 08:44 schreef Nitros het volgende:
hallo weer een zelfde topic maar toch stond hij niet bij my active topics wat raar maar goedemorgen allemaal
sorry ik moet toegeven dat ik deze niet heb gelezen maar ik ben wel bekend met forums dus ik dacht dat ik het wel zou kunnen alleen had ik nog nooit van de functie my active topics gehoord wat wel handig isquote:
bek houwequote:Op vrijdag 14 september 2007 08:44 schreef Nitros het volgende:
hallo weer een zelfde topic maar toch stond hij niet bij my active topics wat raar maar goedemorgen allemaal
jij ookquote:
Juistem.quote:Op vrijdag 14 september 2007 08:46 schreef Nitros het volgende:
sorry ik moet toegeven dat ik deze niet heb gelezen maar ik ben wel bekend met forums dus ik dacht dat ik het wel zou kunnen alleen had ik nog nooit van de functie my active topics gehoord wat wel handig is
Ah! Roddel topique!quote:Op vrijdag 14 september 2007 08:31 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik over het algemeen wel. Maar wat voor leven heeft die gast als 'ie alleen dan online is.
Hij blijft altijd bijzonder vaag over zijn leven...quote:Op vrijdag 14 september 2007 08:31 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik over het algemeen wel. Maar wat voor leven heeft die gast als 'ie alleen dan online is.
quote:
Mogge!quote:
quote:Op vrijdag 14 september 2007 08:40 schreef crossover het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whehe...quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
Fritsch!quote:
Stik er niet inquote:Op vrijdag 14 september 2007 08:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
bek houwe
[..]
jij ook
ben even eten jo
De invloed van de moderne Chinese economie op de koopdrang van Bulgaren in de leeftijdscategorie van 18-35 jaar.quote:Op vrijdag 14 september 2007 08:51 schreef maffemuts het volgende:
Ennuh al n onderwerp van de dag waar we eens ff lekker ons ei overkwijt kunnen ? *oops weer te actief *
quote:Op vrijdag 14 september 2007 08:53 schreef crossover het volgende:
[..]
De invloed van de moderne Chinese economie op de koopdrang van Bulgaren in de leeftijdscategorie van 18-35 jaar.
Veel plezier ik ben weg
Vage shit.quote:Op vrijdag 14 september 2007 08:50 schreef OA het volgende:
Hij blijft altijd bijzonder vaag over zijn leven...![]()
Volgens mij werkt ie gewoon overdag, dus dan slaapt ie heel erg weinig...![]()
te gaan besprekenquote:De invloed van de moderne Chinese economie op de koopdrang van Bulgaren in de leeftijdscategorie van 18-35 jaar
weet ik net genoeg om mn stofzuiger te pakken als er weer eens wat van die harige freaks in n hoekje van de woonkamer zitten en ze ruw aan hun eind te laten komenquote:Het liefdesleven van de kruikopspin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |