quote:Op donderdag 13 september 2007 23:11 schreef LangeJan het volgende:
o, ik zat in de religieuze hoek te denken
Hm, zo dogmatisch vind ik de Verlichting niet hoor.quote:Op donderdag 13 september 2007 23:11 schreef LangeJan het volgende:
Idemquote:Op donderdag 13 september 2007 23:11 schreef LangeJan het volgende:
Wat een inconsequente grap!quote:Op donderdag 13 september 2007 23:09 schreef Koffielurk01 het volgende:
Vanavond weer bijna overhoop gereden door een of andere idioot in een zwarte VW golf die het nodig achtte om zonder verlichting uit zijn parkeervak weg te rijden...
Ik begrijp niet waar het goed voor is om zonder lichten met de auto weg te rijden of om bv zonder voorlicht op je scootert rond te tuffen...
Klacht: mensen die zonder licht rijden en daarmee onnodig andere in gevaar brengen!![]()
Ik had even de hoop dat het hier een moslimbash topic betrof. Maar helaas.quote:Op donderdag 13 september 2007 23:50 schreef Zyggie het volgende:
Volgende klacht. Mensen die denken dat de verlichting in de religieuze hoek zit.
Hihi, ik ook!quote:Op donderdag 13 september 2007 23:11 schreef LangeJan het volgende:
Ik ook en wilde een heel verhaal over lampen gaan houden.....quote:Op donderdag 13 september 2007 23:11 schreef LangeJan het volgende:
Lol, eigenlijk ben je zelf nog dommer als je die conclusie uit die posts trekt.quote:Op donderdag 13 september 2007 23:50 schreef Zyggie het volgende:
Volgende klacht. Mensen die denken dat de verlichting in de religieuze hoek zit.
Je bent ook zo een helder licht hequote:Op donderdag 13 september 2007 23:59 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik ook en wilde een heel verhaal over lampen gaan houden.....
quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:01 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Je bent ook zo een helder licht he
Ik trek die conclusie uit die posts? Klinkt spannend.quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:00 schreef Emimich het volgende:
[..]
Lol, eigenlijk ben je zelf nog dommer als je die conclusie uit die posts trekt.![]()
Het is niet de OP, maar de TT die verwachtingen schept.quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:10 schreef Huub.Schrauber1 het volgende:
Maar wat heeft je OP nou met religie te maken.
Ik ook. Ik had meteen een beeld voor me van zo'n schijt EO-er met fout kapsel die mij gaat uitleggen dat God bestaat en dat ik me beter voel als ik in den here ben.quote:Op donderdag 13 september 2007 23:11 schreef LangeJan het volgende:
De verlichting en de EO gaan volgens mij niet echt samen, die zien liever de mentaliteit vóór de verlichting lijkt me.quote:Op vrijdag 14 september 2007 01:47 schreef Noin het volgende:
[..]
Ik ook. Ik had meteen een beeld voor me van zo'n schijt EO-er met fout kapsel die mij gaat uitleggen dat God bestaat en dat ik me beter voel als ik in den here ben.
Ammehoela ik heb de Klaagbaak al !![]()
Je bedoelt WAARHEID?quote:Op vrijdag 14 september 2007 01:47 schreef Noin het volgende:
[..]
Ik ook. Ik had meteen een beeld voor me van zo'n schijt EO-er met fout kapsel die mij gaat uitleggen dat God bestaat en dat ik me beter voel als ik in den here ben.
quote:Op vrijdag 14 september 2007 01:47 schreef Noin het volgende:
[..]
je was niet de enigequote:Op donderdag 13 september 2007 23:11 schreef LangeJan het volgende:
Gelukkig maar, stralks stond ik er nog helemaal alleen voor ook.quote:
Och ik reed gister bijna een fietser zonder licht voor d'r flikker. Ja dan moet je uitwijken op je fietssie he TRUT. DOE DAN GVD JE LICHT AAN als je uit een donker steegje komt.quote:Op donderdag 13 september 2007 23:09 schreef Koffielurk01 het volgende:
Vanavond weer bijna overhoop gereden door een of andere idioot in een zwarte VW golf die het nodig achtte om zonder verlichting uit zijn parkeervak weg te rijden...
Ik begrijp niet waar het goed voor is om zonder lichten met de auto weg te rijden of om bv zonder voorlicht op je scootert rond te tuffen...
Klacht: mensen die zonder licht rijden en daarmee onnodig andere in gevaar brengen!![]()
quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:28 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Och ik reed gister bijna een fietser zonder licht voor d'r flikker. Ja dan moet je uitwijken op je fietssie he TRUT. DOE DAN GVD JE LICHT AAN als je uit een donker steegje komt.
Met de juiste intonatie kan hetquote:Op vrijdag 14 september 2007 00:08 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Ik trek die conclusie uit die posts? Klinkt spannend.![]()
o, ik zat in de religieuze politiek-filosofische hoek te denken
epgelast sletjoquote:Op donderdag 13 september 2007 23:11 schreef LangeJan het volgende:
jij valt onder de catogorie 'dat volk'quote:Op zondag 16 september 2007 13:11 schreef Zuen het volgende:
Wat heeft De Verlichting met religie te maken?
Wat kom je nou elitair doenquote:Op zondag 16 september 2007 14:15 schreef Zrtlrnc het volgende:
[..]
jij valt onder de catogorie 'dat volk'![]()
? Je doet zelf MBO staat er in je profiel? Zet je jezelf nu een beetje voor schut jongenquote:
daarom juistquote:Op zondag 16 september 2007 16:10 schreef Zuen het volgende:
[..]
? Je doet zelf MBO staat er in je profiel? Zet je jezelf nu een beetje voor schut jongen![]()
ik ookquote:Op donderdag 13 september 2007 23:11 schreef LangeJan het volgende:
Ja je kan wel merken dat de hogere rangen en standen zich hier begevenquote:Op zondag 16 september 2007 19:12 schreef TubewayDigital het volgende:
ja, kuch, heb nu ook de rest van het topic doorgelezen. Hilarisch gewoon, zo veel intelectuele massa hier op FOK
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |