Ook al kennen ze je niet, dan moet het in zekere mate toch wel een beetje fatsoenlijk blijven? Ik zou in ieder geval niet naakt de deur komen openen voor een wildvreemdequote:Op vrijdag 14 september 2007 14:58 schreef Cuegirllie het volgende:
Vage situaties kunnen er toch ontstaan.. Net alsof mensen anders reageren in een hotel onder het mom van; ze kennen mij hier toch niet
Ja oke daar zit wel wat in, bijvoorbeeld op vakantie ver wegquote:Op vrijdag 14 september 2007 15:18 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik zou het eerder doen als ik wist dat ik ze nooit meer zou zien..![]()
Wat nu niet zegt dat ik dat zou doen![]()
Oh vertel vertel, wat maakt haar zo schattig Laster?quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:25 schreef LasTeR het volgende:
Er zit zoooo'n schattig meisje bij mij in de klas héDat helpt me dan wel weer door de saaie lessen heen haha.
Okay me oog valt op "oneerbaar" voorstel.quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:28 schreef LasTeR het volgende:
Haar uiterlijk.Maar goed, ik laat het maar bij kijken want ik heb al een schattig meisje...
Verder heb ik een keer een oneerbaar voorstel gehad, maar ben er niet op in gegaan omdat het nog al een sletterig type was haha.
Jah.. Zo kun je het zien jaquote:Op vrijdag 14 september 2007 15:24 schreef Nineleven het volgende:
[..]
Ja oke daar zit wel wat in, bijvoorbeeld op vakantie ver weg
Maar normaal gesproken dus niet![]()
Maar je hebt er zo weinig aanquote:
quote:
dat doen ze niet gauw, eerder ontslaan ze het kamermeisje als die erop in gaan.quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:22 schreef FreakyMrCaleb het volgende:
Tis wel een goed punt.
Maar aan de andere kant kunnen ze je ook direct het hotel uit zetten.
En per ongeluk gebeurt niet gauw, je moet eerst bellen, dan kloppen en dan pas de deur openen, dat hebben ze echt wel gehoord hoor!quote:Dus ergens is het wel een aparte keuze.
Of iemand moet perongeluk binnenvallen.
Maarja zijn volgens mij veel mannen en ook vast vrouwen met zulke fantasieën en die hopen dat dat iemand daarop reageerd.
Ja het is beter als niets, ik kijk elke dag me ogen uit tijdens het wachten op stationsquote:Op vrijdag 14 september 2007 15:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]Klopt.. Maar het is tenminste iets
![]()
Dat was een keer op werk in de supermarkt. Toen waren we met een verbouwing bezig en we waren er nog met z'n zessen. Zij en ik stonden in het magazijn een beetje te praten enzo, en toen wilde ze mij wel pijpen haha. Maar goed, ik had dus niet bepaald zin in herpes.quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:30 schreef FreakyMrCaleb het volgende:
[..]
Okay me oog valt op "oneerbaar" voorstel.
Wat voor voorstel had ze precies?
Btw respecteer wat je zegt over je eigen schattige meisje.
Kijken mag
Lol good point. Je kan alles krijgen natuurlijk.quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:34 schreef JamesBrownie het volgende:
[quote]
[..]
dat doen ze niet gauw, eerder ontslaan ze het kamermeisje als die erop in gaan.
Als het een beetje een goed hotel is, kun je er alles krijgen wat je wil, als je maar betaalt, dus ook een hoer(desnoods met een kamermeisjesoutfit aan, die dingen zien er overigens niet uit, amar he, tis maar net waar je geil van wordt toch?)
[..]
Maar heb je het nu over dezelfde dame die je in je klas best schattig vind?quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:40 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Dat was een keer op werk in de supermarkt. Toen waren we met een verbouwing bezig en we waren er nog met z'n zessen. Zij en ik stonden in het magazijn een beetje te praten enzo, en toen wilde ze mij wel pijpen haha. Maar goed, ik had dus niet bepaald zin in herpes.
Dan heb je het goed voor elkaarquote:Op vrijdag 14 september 2007 15:39 schreef Nineleven het volgende:
[..]
Ja het is beter als niets, ik kijk elke dag me ogen uit tijdens het wachten op stations
Haha, niet alles zo letterlijk nemen. Het is niet dat schattige meisje nee, dit was meer een vijfdehands hoer maar nog wel te doen. Maar goed, daar hoef ik dus niets mee.quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:42 schreef FreakyMrCaleb het volgende:
[..]
Maar heb je het nu over dezelfde dame die je in je klas best schattig vind?
Of gaat dit over een andere dame?
En als ze geen herpes had gehad?
Dat snap ik. Als ze bij jou zo is, lurkt ze misschien de volgende dag wel weer aan een anders staafquote:Op vrijdag 14 september 2007 15:44 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Haha, niet alles zo letterlijk nemen. Het is niet dat schattige meisje nee, dit was meer een vijfdehands hoer maar nog wel te doen. Maar goed, daar hoef ik dus niets mee.
Haha is al verkocht eigenlijk, maar ik kan de 1st post niet meer aanpassenquote:Op vrijdag 14 september 2007 15:59 schreef LasTeR het volgende:
Laat maar trouwens, het is geen Dual Core.Dacht ik te lezen.
Lol nee okay dan begrijp ik het weer hehehe.quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:44 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Haha, niet alles zo letterlijk nemen. Het is niet dat schattige meisje nee, dit was meer een vijfdehands hoer maar nog wel te doen. Maar goed, daar hoef ik dus niets mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |