hahaha toch snoepen dan toch maarquote:Op vrijdag 14 september 2007 16:37 schreef LasTeR het volgende:
Als dat schattige meisje het aangeboden had... Dan was het wel anders geweest.
Seks- dan wel geslachtsdeelblunders deel 19quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:21 schreef FreakyMrCaleb het volgende:
Om deze topic weer wat op te spicey
Hier even een True Story:
Een van me eerste sexuele ervaringen liep op een klein fiasco uit.
Dus ik lig daar met me ex-chick ready for action voor een van de eerste keren.
Condoom zit strak om me lul, maar ik moet opeens nodig plassen.
Ze woonde daar samen met haar moeder maar die ging altijd vroeg naar bed.
Dus ik denk van nou ik ga snel naar beneden toe, ga even plassen doe andere condoom om en weer gaan met die banaan.
Ik butnaked een badjas aangetrokken, loop van de trap af (waarvanaf er perfect zicht is IN de keuken en vanuit de keuken op de trap).
Logica van mij: Ik trek snel die condoom van me lul af terwijl ik op de trap sta, zodat ik snel mijn urine kan dumpen in de w.c. en weer snel naar boven kon gaan.
A fijn sta je daar op de trap je condoom van je lul te trekken in een meest ordinaire manier en dan begint het je op te vallen dat de moeder van je pas nieuwe vriendin vanuit de keuken met een kopje warm melk je geschocked aan staat te staren wat the fuck je aan het doen bent.
Tot het opviel wat ik AAN HET DOEN WAS...trok ik met een windvlaag de badjas dicht en sloot me tijdelijk op in het toilet.
Vreemde is dat ze de volgende dag zei alsof ze nix had gezien.....
What a situation!
Ik mocht er geen leeftijdsgrens bijzetten.quote:
Ach ik ben geestelijk al heel volwassenquote:Op vrijdag 14 september 2007 18:26 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Ik mocht er geen leeftijdsgrens bijzetten.
quote:Op vrijdag 14 september 2007 18:30 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ach ik ben geestelijk al heel volwassen![]()
goed planquote:Op vrijdag 14 september 2007 20:51 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Waarom ze je trouwens niet even een linkje naar het topic in je sig? Weten mensen gelijk waar je het over hebt, en misschíen zijn er dan voor de volgende ronde meer kandidaten.![]()
Waarom mocht je er eerder niet meer in dan?quote:
Rukkers excludedquote:Op vrijdag 14 september 2007 21:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Waarom mocht je er eerder niet meer in dan?
En ook gewoon van je hele tekst een link maken.quote:
Wat is daar mis mee? :pquote:Op zaterdag 15 september 2007 00:09 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
En ook gewoon van je hele tekst een link maken.
* MouzurX ookquote:Op zaterdag 15 september 2007 17:37 schreef Cuegirllie het volgende:
Schijnt iets heel lekkers te zijn.. maar ik vraag t me af...
* MouzurX verslaafd aan hagelslag en heeft een beginnende verslaving aan chocomelquote:Op zaterdag 15 september 2007 17:47 schreef JamesBrownie het volgende:
Net zoiets als chocolade?
Als je het goed doet wel.quote:Op zaterdag 15 september 2007 17:53 schreef Cuegirllie het volgende:
van chocolade wordt je beetje lam.. wordt je van sex lam?
Raar dat je dan toch allerlei topics ziet van mensen die nog op hun 20-30ste maagd zijnquote:Op zaterdag 15 september 2007 18:13 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Geduld CG, geduld. All good things come to those who wait.
We wachten nog geduldig op een lekker ding die goed is in bedquote:Op zaterdag 15 september 2007 18:13 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Geduld CG, geduld. All good things come to those who wait.
Dat zijn mensen die tegen wil en dank wachten. Dat wordt niet beloond.quote:Op zaterdag 15 september 2007 18:14 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Raar dat je dan toch allerlei topics ziet van mensen die nog op hun 20-30ste maagd zijn
We?quote:Op zaterdag 15 september 2007 18:19 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
We wachten nog geduldig op een lekker ding die goed is in bed![]()
Uhm ikquote:
.. die snap ik niet hoe moet je anders wachten ?quote:Op zaterdag 15 september 2007 18:20 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Dat zijn mensen die tegen wil en dank wachten. Dat wordt niet beloond.
Vorstinnencomplex?quote:Op zaterdag 15 september 2007 18:21 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Uhm ik(spreek wel vaker van 'we' als ik mezelf bedoel .. weet niet waarom)
Je kan natuurlijk wachten omdat er niks anders op zit. Je elk moment bewust van hetgene waar je op wacht. Je kan ook onbewust wachten.quote:Op zaterdag 15 september 2007 18:24 schreef MouzurX het volgende:
[..]
.. die snap ik niet hoe moet je anders wachten ?
quote:
Me dunkt dat ik er geen vrede mee heb!quote:Op zaterdag 15 september 2007 20:02 schreef Cuegirllie het volgende:
U mag dat hier vermelden, mits u erbij verteld wat u van plan bent om daaraan te gaan doen
Of laat u het zo, en heeft u er vrede mee?
Aaaaaaw, dank je!quote:Op zaterdag 15 september 2007 20:06 schreef Cuegirllie het volgende:
*geeft knuffel
Nog even geduld dus.. en dan komt het allemaal weer goed
quote:Op zaterdag 15 september 2007 20:08 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Aaaaaaw, dank je!
Tuurlijk, in huize Sexy_Sadie komt het altijd goed!Tenminste, op dat gebied.
Eh, ja... Toevallig wel ja...quote:Op zaterdag 15 september 2007 20:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]heb jij t weer goed voor elkaar!
Niksquote:Op zaterdag 15 september 2007 20:13 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Eh, ja... Toevallig wel ja...
Ja, maar ik vind het altijd zo lullig tegenover al die mensen in SEX die geen sex hebben...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |