Als je het goed doet wel.quote:Op zaterdag 15 september 2007 17:53 schreef Cuegirllie het volgende:
van chocolade wordt je beetje lam.. wordt je van sex lam?
Raar dat je dan toch allerlei topics ziet van mensen die nog op hun 20-30ste maagd zijnquote:Op zaterdag 15 september 2007 18:13 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Geduld CG, geduld. All good things come to those who wait.
We wachten nog geduldig op een lekker ding die goed is in bedquote:Op zaterdag 15 september 2007 18:13 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Geduld CG, geduld. All good things come to those who wait.
Dat zijn mensen die tegen wil en dank wachten. Dat wordt niet beloond.quote:Op zaterdag 15 september 2007 18:14 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Raar dat je dan toch allerlei topics ziet van mensen die nog op hun 20-30ste maagd zijn
We?quote:Op zaterdag 15 september 2007 18:19 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
We wachten nog geduldig op een lekker ding die goed is in bed![]()
Uhm ikquote:
.. die snap ik niet hoe moet je anders wachten ?quote:Op zaterdag 15 september 2007 18:20 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Dat zijn mensen die tegen wil en dank wachten. Dat wordt niet beloond.
Vorstinnencomplex?quote:Op zaterdag 15 september 2007 18:21 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Uhm ik(spreek wel vaker van 'we' als ik mezelf bedoel .. weet niet waarom)
Je kan natuurlijk wachten omdat er niks anders op zit. Je elk moment bewust van hetgene waar je op wacht. Je kan ook onbewust wachten.quote:Op zaterdag 15 september 2007 18:24 schreef MouzurX het volgende:
[..]
.. die snap ik niet hoe moet je anders wachten ?
quote:
Me dunkt dat ik er geen vrede mee heb!quote:Op zaterdag 15 september 2007 20:02 schreef Cuegirllie het volgende:
U mag dat hier vermelden, mits u erbij verteld wat u van plan bent om daaraan te gaan doen
Of laat u het zo, en heeft u er vrede mee?
Aaaaaaw, dank je!quote:Op zaterdag 15 september 2007 20:06 schreef Cuegirllie het volgende:
*geeft knuffel
Nog even geduld dus.. en dan komt het allemaal weer goed
quote:Op zaterdag 15 september 2007 20:08 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Aaaaaaw, dank je!
Tuurlijk, in huize Sexy_Sadie komt het altijd goed!Tenminste, op dat gebied.
Eh, ja... Toevallig wel ja...quote:Op zaterdag 15 september 2007 20:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]heb jij t weer goed voor elkaar!
Niksquote:Op zaterdag 15 september 2007 20:13 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Eh, ja... Toevallig wel ja...
Ja, maar ik vind het altijd zo lullig tegenover al die mensen in SEX die geen sex hebben...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |