quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:03 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ja, leg dan ook uit wat je niet begrijpt!![]()
quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:54 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik verdien gewoon nu ik meer werk ruim een euro minder per uur.
Ik wist dat het zou schelen, maar dit is wel veel verschil zeg.
Nee ik zat maar wat te dollenquote:Op vrijdag 14 september 2007 11:07 schreef JamesBrownie het volgende:
Wilde je net naar de hoeren gaan dan?
Waar maak je uit op dat ik nog geen 8 uur werk?quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:16 schreef Cuegirllie het volgende:
Dat is toch zo'n 8 euro minder per week... 32 euro minder per maand.. 384 euro per jaar..
Is idd een groot verschil
Ik maakte ook maar een grapjequote:Op vrijdag 14 september 2007 11:16 schreef Nineleven het volgende:
[..]
Nee ik zat maar wat te dollen
Morguhh Cuegirllie!![]()
nee, 1 euro 5 per uur! 1,05 euro.quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:18 schreef Cuegirllie het volgende:
1 euro per 5 uur.. je werkt ong 40 uur in de week (denk ik).. dus 8 euro per week...dat je nu minder verdient
Hoe was het uitgaan gisteren trouwens verlopenquote:Op vrijdag 14 september 2007 11:31 schreef Cuegirllie het volgende:
EN JE TYPKUNSTEN ZIJN OOK NIET WAT T GEWEEST ZIJN!!
wil je wel warmmaken hoor
Veel plezier op school![]()
Ja, nou, nee, zolang het hier alleen over geld gaat....zal het niet echt gewaagd worden....quote:
ja was leukquote:Op vrijdag 14 september 2007 11:34 schreef Nineleven het volgende:
[..]
Hoe was het uitgaan gisteren trouwens verlopen![]()
Geez....gurl....hoezo dat dan....?quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nog een leuke jongen tegen gekomen, maar niks mee gedaanMiss dat ik z'n mail/telnr nog kan bemachten
Als je wat gegevens van hem hebt, kan je toch ff googlen ofzo?quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:41 schreef Cuegirllie het volgende:
Tja.. beetje om elkaar heengedraaid ofzo.. weet niet of hij wel wil.. dat soort dingen![]()
op hyves al gevondenquote:Op vrijdag 14 september 2007 11:45 schreef Nineleven het volgende:
[..]
Als je wat gegevens van hem hebt, kan je toch ff googlen ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |