Ik hou van uhm.. hobbysquote:Op vrijdag 14 september 2007 00:22 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Puzzelen.
Ik ga maar weer eens fitnessen binnenkort... Enneuh... Tsjah, hmm... Nee, ik heb nooit echt hobby's gehad.
Daar voor is de SC toch? Voor SCquote:
maak je geen zorgen, ik sport ook al 5 maanden niet meerquote:
Het heeft tenminste een hoog gehaltequote:Op vrijdag 14 september 2007 00:22 schreef LasTeR het volgende:
Ons gesprek heeft een hoog '' gehalte.
Voor muziek wakker maken?? Weet je dat zeker?quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:30 schreef LasTeR het volgende:
Muziek en sex zijn toch 2 dingen waarvoor je me 's nachts wakker mag maken.
Ik word elke ochtend wakker met muziek, anders zou dat wel heel dom van me zijn.quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:31 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Voor muziek wakker maken?? Weet je dat zeker?![]()
Als het mooie muziek is zou ik het echt niet erg vinden.quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:33 schreef Cuegirllie het volgende:
Ja maar om jou nou om 4.32 uur wakker te gaan maken, he Laster.. luister mooi nummer
Denk dat jij dan liever doorslaapt
Heb je het goed voor mekaarquote:Op vrijdag 14 september 2007 00:35 schreef LasTeR het volgende:
Mijn rooster is dan wel weer fijn. Bijna iedere ochtend lekker lang uitslapen.
Na een paar keer heb ik het toch wel gezienquote:Op vrijdag 14 september 2007 00:53 schreef Cuegirllie het volgende:
Die vergeten we ook nietMaar een hele dag door
Ik kom bijna om in de werkzaamheden maar ach, TGIF (Thank god its friday)quote:Op vrijdag 14 september 2007 09:10 schreef Facilitator het volgende:
Goedemorgen!Op een vrijdag als vandaag durf ik de SC wel aan....
Weet je het zeker...?quote:Op vrijdag 14 september 2007 09:10 schreef Facilitator het volgende:
Goedemorgen!Op een vrijdag als vandaag durf ik de SC wel aan....
Wat gewaagd!quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:54 schreef Facilitator het volgende:
Zeker weten en de SC.....tuurlijk niet....
maar we houden wel van iets gewaagds...
Que?quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:54 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik verdien gewoon nu ik meer werk ruim een euro minder per uur.
Ik wist dat het zou schelen, maar dit is wel veel verschil zeg.
Misschien moet ik mezelf maar gaan hoereren.
Zwart dan wel, anders houd ik nog niks over.
Ik wil mijn lichaam gaan verhuren omdat ik dan meer geld overhoud.quote:
Ja, dat gedeelte kon ik nog volgen...quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:01 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik wil mijn lichaam gaan verhuren omdat ik dan meer geld overhoud.
Ja, leg dan ook uit wat je niet begrijpt!quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:02 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Ja, dat gedeelte kon ik nog volgen...
Zo, komt dat even als geroepenquote:Op vrijdag 14 september 2007 11:01 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik wil mijn lichaam gaan verhuren omdat ik dan meer geld overhoud.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |