quote:Op donderdag 13 september 2007 22:14 schreef Janetje het volgende:
Verzin eerst eens een goeie onderbouwing.
Oh, en word homo.
Kwaliteitspost +1quote:Op donderdag 13 september 2007 22:18 schreef RacerDKB het volgende:
abcdefghijklmnopqrstuvwxyz
1234567890quote:Op donderdag 13 september 2007 22:18 schreef RacerDKB het volgende:
abcdefghijklmnopqrstuvwxyz
Jij komt vast uit de prehistoriequote:Op donderdag 13 september 2007 22:22 schreef hanskazandeman het volgende:
vrouwen die het er niet mee eens zijn:
zelfs jullie eigen vader heeft de eerste 5 minuten na de seks, het gevoel van OPROTTEN!
Jammer genoeg ga je er ook niet beter van spellen..quote:Op donderdag 13 september 2007 22:22 schreef hanskazandeman het volgende:
helaas word daarna het zaad weer aangemaakt waardoor je het gevoel krijgt dat je van haar houd
Je bent het voorbeeld voor het prototype man!quote:Op donderdag 13 september 2007 22:25 schreef hanskazandeman het volgende:
iedereen stamt af uit de prehistorie..
mannen komen er nu alleen niet meer voor uit..
zie emancipatie en dergelijke onzin
quote:Op donderdag 13 september 2007 22:27 schreef Elixabete het volgende:
[..]
oke en nu:
А Б В Г Д Е Ё Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
![]()
Het voorbeeld voor het prototype nog wel!quote:Op donderdag 13 september 2007 22:28 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Je bent het voorbeeld voor het prototype man!
Dom, denkt alleen met de eikel, kent geen liefde, heeft alleen maar jeuk, en sociaal gestoord ook dat nog..
Be praud of it!![]()
dankje voor deze geweldige geemancipeerde reactie. Ik sta weer met beide benen op de grond. Ga me weer voordoen als een 'metroseksuele' manquote:Op donderdag 13 september 2007 22:28 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Dom, denkt alleen met de eikel, kent geen liefde, heeft alleen maar jeuk, en sociaal gestoord ook dat nog..
Be praud of it!![]()
Yeah, Wingdingsquote:Op donderdag 13 september 2007 22:27 schreef Elixabete het volgende:
[..]
oke en nu:
А Б В Г Д Е Ё Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
![]()
quote:Op donderdag 13 september 2007 22:31 schreef hanskazandeman het volgende:
[..]
dankje voor deze geweldige geemancipeerde reactie. Ik sta weer met beide benen op de grond. Ga me weer voordoen als een 'metroseksuele' man
Aha daar zit het probleem: je bent gewoon nog teveel holbewoner...quote:Op donderdag 13 september 2007 22:25 schreef hanskazandeman het volgende:
Ik zal er zeker praudquote:Op donderdag 13 september 2007 22:28 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Be praud of it!![]()
ja het zaad is weer aangevuld. Even mijn vriendin toch maar een knuffel gevenquote:Op donderdag 13 september 2007 22:33 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
gelukkig ben je weer wakker?
Waarom praat je Russisch op een Nederlands forum. Ik ga toch ook geen Nederlands op een Russisch forum praten?quote:
waar zijn Sigma en Omega(heb geen grieks gehad)quote:
Nav het methusalemkarakter van je grappen, lijkt het me vreemd om bij jezelf te moeten vaststellen dat je maar wat graag door een vrouw in de armen gesloten word.quote:Op donderdag 13 september 2007 22:25 schreef hanskazandeman het volgende:
Tijdens? Dat kunnen mijn hersenen niet verwerken.quote:Op donderdag 13 september 2007 22:38 schreef Warme_Vleesworst het volgende:
Praten doe je tijdens het ballen, niet erna.
Deleterwhore....quote:Op donderdag 13 september 2007 22:14 schreef hanskazandeman het volgende:
![]()
[ Bericht 88% gewijzigd door hanskazandeman op 13-09-2007 22:44 ]
je hebt gelijk.. maar is mijn eerste openingstopic.. slechte indruk voor als ik ooit nog serieus wil worden genomen in volgende topics.quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:07 schreef Spacehamster het volgende:
[..]
Deleterwhore....
Als je niet achter je woorden staat schrijf ze dan niet
Nee, een topic openen om vervolgens je gehele OP te verwijderen, DAT zal er voor zorgen dat we je serieus gaan nemen op dit forumquote:Op vrijdag 14 september 2007 04:01 schreef hanskazandeman het volgende:
[..]
je hebt gelijk.. maar is mijn eerste openingstopic.. slechte indruk voor als ik ooit nog serieus wil worden genomen in volgende topics.
MPS? Volgens mij ben jij er maar ééntjequote:Op vrijdag 14 september 2007 04:10 schreef Morwen het volgende:
Ja?
Ja, so, mogen alleen groepen vrouwen reageren?quote:Op vrijdag 14 september 2007 04:12 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
MPS? Volgens mij ben jij er maar ééntje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |