Tripo de Ikweetgeenenef*ckvanPipoaf.quote:Op donderdag 13 september 2007 22:14 schreef golfer het volgende:
Sepo de Nar.
Frankrijk, iets onder St. Nazairequote:Op donderdag 13 september 2007 21:28 schreef dndiek het volgende:
Waar ga je heen?
quote:Op donderdag 13 september 2007 22:07 schreef Bos81 het volgende:
Fipo de clown
ik vind het origineel beter, vooral livequote:Op donderdag 13 september 2007 22:29 schreef pascalheister het volgende:
The Killers - Read My Mind ( Pet Shop Boys Mix) wat een geweldige plaat zeg![]()
Je was toch pro TVP'squote:Op donderdag 13 september 2007 22:31 schreef rubbereend het volgende:oi
[..]dat vind ik nog wel de grootste armoe en bagger die op FOK! bestaat, dat soort posts
TVP wel ja, maar ik zie nergens het woord TVP in je post staanquote:Op donderdag 13 september 2007 22:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je was toch pro TVP's![]()
Ik walg ook van de FIPO de clown posts, dat was ook de insteek van mijn post
quote:
jaquote:Op donderdag 13 september 2007 22:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
jij had nog wat tegoed van mij volgens mij
Toch is het een TVPquote:Op donderdag 13 september 2007 22:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
TVP wel ja, maar ik zie nergens het woord TVP in je post staan
Ik vind hem ook briljant!quote:Op donderdag 13 september 2007 22:29 schreef pascalheister het volgende:
The Killers - Read My Mind ( Pet Shop Boys Mix) wat een geweldige plaat zeg![]()
ik gooi mn msn ff aanquote:
in principe is elke eerste post van een user in een topic een terug vind post. En als iemand dan TVP post heb ik daar geen bezwaar tegen, wel als iemand komt met die shit waar het halve fotoboek mee vol staatquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |