Als het mooi weer is, fiets ik denk ik even naar de spoorbrug bij Onnen om het setje te platen.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:11 schreef Wadloper het volgende:
Iemand nog het wadloper transport platen aanstaande donderdag?

quote:120 Teletekst di 18 sep
Kort nieuws binnenland
` De provincie Gelderland heeft 160.000
euro boete opgelegd aan vervoersbedrijf
Connexxion. Per 1 september zouden er op
de Valleilijn tussen Ede-Wageningen en
Amersfoort nieuwe treinen rijden, maar
die afspraak werd niet nagekomen.

Ik wil helemaal geen tv in de trein.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Daar is vorig jaar een experiment mee geweest in een aantal ICRm-bakken ja. Hoe dat verder af gaat lopen staat nog in de sterren volgens mij

Ja, denk het wel, als het lukt te Meppel.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:11 schreef Wadloper het volgende:
Iemand nog het wadloper transport platen aanstaande donderdag?

Zal waarschijnlijk samen met KPN gaan en gratis roddelblad "De Dag" ook van toevallig KPN. Maar het meest belangerijke is acutele overstapmogelijkheden, vertragingen, mededelingen.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:29 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik wil helemaal geen tv in de trein.Zit je lekker te lezen, flikkeren de hele tijd die schermen in je porem. Als ik tv wil kijken doe ik dat thuis wel.

Succes alvast!quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:02 schreef Socios het volgende:
[..]
Ja, denk het wel, als het lukt te Meppel.

Reisinfo vind ik geen probleem, dat is nog vrij statisch, maar ik geloof dat in die proefstam ICRm ook nieuw te zien was en zo. Daar heb ik de krant voor, daar kan ik tenminste zappen.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik vind het anders neukend handig om te weten wanneer we waar zijn en hoeveel overstaptijd ik in de volgende richting heb
Maar al die Talpa zooi

Nee, het is nog niet de 22stequote:Op woensdag 19 september 2007 09:14 schreef SHERMAN het volgende:
Simpel vraagje waarschijnlijk waar ik het antwoord waarschijnlijk al op weet.. Maar toch..
Ik heb een trajectjaarkaart die de 22ste in gaat.
Kan ik die gebruiken om nu met korting te reizen?
Nee zeker..

Nja, ik dacht dat de NS misschien wel zo aardig was om je 40% korting te geven op je kaartjes tot de trajectkaart inging.. Helaas.quote:

quote:Op woensdag 19 september 2007 11:19 schreef SHERMAN het volgende:
Nja, ik dacht dat de NS misschien wel zo aardig was om je 40% korting te geven op je kaartjes tot de trajectkaart inging.. Helaas.

"Ik heb vanaf 1 oktober een abonnement op de Donald Duck, maar ik zou nu graag reeds de lopende exemplaren ontvangen. Dank u."quote:Op woensdag 19 september 2007 11:19 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Nja, ik dacht dat de NS misschien wel zo aardig was om je 40% korting te geven op je kaartjes tot de trajectkaart inging.. Helaas.

echt niet hoorquote:Op woensdag 19 september 2007 13:38 schreef Dr_Flash het volgende:
De NS is ook wel zo aardig om op Goede Vrijdag studenten met een week-OV gewoon gratis te vervoeren, toch?

Ja, en ik ga straks met de helikopter naar huis.quote:Op woensdag 19 september 2007 13:38 schreef Dr_Flash het volgende:
De NS is ook wel zo aardig om op Goede Vrijdag studenten met een week-OV gewoon gratis te vervoeren, toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |