quote:Op donderdag 13 september 2007 21:51 schreef Honky het volgende:
Heb nu een nieuwe baan en om dat te kunnen doen krijg ik eerst een interne cursus. Nouja goed, wordt betaald dus alles ok. Blijkt echter dat ik fokkin 20 minuten moet fietsen elke dag en dus al om KWART OVER 8 uit mn bed moet!
quote:Op donderdag 13 september 2007 21:52 schreef McKillem het volgende:
[..]
Kwart over acht? Lutser.
Ik sta al om 7 uur met mijn kop onder de douche.
WAT ZEG JE?????quote:Op donderdag 13 september 2007 21:55 schreef Slappy het volgende:
IS OOK NOOIT GOED HEEFT IE ANDERE BAAN.
WAS BIJ ZIJN VORIGE BAAN DAT HET TE DICHTBIJ WAS EN NU IS HET TE VER WERKNEMERS DIE ZEUREN DAT WERK TE VER IS KOPEN MAAR EEN AUTO.
kies een andere nick... Koos Werkeloos...quote:Op donderdag 13 september 2007 22:04 schreef Warme_Vleesworst het volgende:
Werken, dat is echt zo'n achterhaald concept..
Ja, die is goed. Spatie kan niet.quote:Op donderdag 13 september 2007 22:06 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
kies een andere nick... Koos Werkeloos...![]()
![]()
Niet te verzuurd raken hequote:Op donderdag 13 september 2007 21:53 schreef Maki-maki. het volgende:
Jij mag niet eens de kans krijgen om je ontplooien.
Wanneer is de bpauze?quote:Op donderdag 13 september 2007 22:06 schreef Norro-tje het volgende:
kwart over 8 hahaha dan ben ik al bijna aan me apauze toe aangezien ik om 7 uur begin
Dat weet je dan wel... maar werken is een stap te ver..quote:Op donderdag 13 september 2007 22:07 schreef Warme_Vleesworst het volgende:
[..]
Ja, die is goed. Spatie kan niet.
half negen kleine koffie pauzequote:Op donderdag 13 september 2007 22:08 schreef Warme_Vleesworst het volgende:
[..]
Wanneer is de bpauze?
zooo 20 minuten, dat is echt enorm lang zeg.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:51 schreef Honky het volgende:
Heb nu een nieuwe baan en om dat te kunnen doen krijg ik eerst een interne cursus. Nouja goed, wordt betaald dus alles ok. Blijkt echter dat ik fokkin 20 minuten moet fietsen elke dag en dus al om KWART OVER 8 uit mn bed moet!
quote:Op donderdag 13 september 2007 22:24 schreef weasel85 het volgende:
ik sta op om 6:45... kut pauper... je bent een fucking vetnek... dikzak
Elke dag!? Wat een uitdagende en gevariëerde baan!quote:Op donderdag 13 september 2007 22:28 schreef RonaldV het volgende:
Om kwart over acht heb ik al anderhalf uur in de auto gezeten, twee bakken koffie uit een automaat gezopen, en drie emails en 5 telefoontjes beantwoord.
Zoek een echte baan.![]()
Voor de broodnodige afwisseling neem ik ook wel eens thee.quote:Op donderdag 13 september 2007 22:32 schreef Warme_Vleesworst het volgende:
[..]
Elke dag!? Wat een uitdagende en gevariëerde baan!
En voor het geld kun je het zeker ook beter laten.quote:Op donderdag 13 september 2007 22:44 schreef LangeJan het volgende:
Zeik niet joh, ik moet elke dag opstaan om 6 uur om nipt half negen op mijn werk te zijn. Half 7 de deur uit.. pff, ik lijk wel gek.
Jij douchet?quote:Op donderdag 13 september 2007 21:52 schreef McKillem het volgende:
[..]
Kwart over acht? Lutser.
Ik sta al om 7 uur met mijn kop onder de douche.
Ja, krijg reistijd niet betaald. Dus 4 uur per dag eigen tijd.. Maar het werk is de moeite waard. Reizen breekt je uiteindelijk wel op.quote:Op donderdag 13 september 2007 22:46 schreef Warme_Vleesworst het volgende:
[..]
En voor het geld kun je het zeker ook beter laten.
ja om te fappen op k3.quote:
Jezus, slavendrijvers dat het zijn.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:51 schreef Honky het volgende:
LuieZak zou ook nog kunnenquote:Op donderdag 13 september 2007 22:06 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
kies een andere nick... Koos Werkeloos...![]()
![]()
Wie gaat er met sokken aan naar bed dan?quote:Op vrijdag 14 september 2007 09:02 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik ga om 6 uur mijn bed uit en ik heb tussen de 45 min en 60 min reistijd.
Ga gauw je mond wassen met groene zeep en zonder sokken naar bed vanavond!!![]()
Eikel,quote:Op donderdag 13 september 2007 21:51 schreef Honky het volgende:
Dat dus.quote:Op vrijdag 14 september 2007 08:36 schreef karr-1 het volgende:
Ik sta om half 7 op, kwart over 7 de deur uit en dan schuif ik om kwart over 8 achter mijn bureau. Dat is nog luxe, in mijn vorige baan moest ik om half 5 opstaan.
Same here. Ik moet niet te hard trappen als ik de straat uit rij, dat is maar zonde van de energie.quote:Op vrijdag 14 september 2007 07:25 schreef Lod het volgende:
Ik heb ook klote reistijden bij mijn baan: minstens 5 minuten fietsen. Ben ik net warm gedraaid moet ik alweer stoppen
![]()
![]()
Jij doucht op je werk?quote:Op vrijdag 14 september 2007 09:49 schreef -Jewcookie- het volgende:
Tering. zo vroeg? Dan slaap ik nog ff lekker een uurtje verder. Kwart voor 9, 3 minuten rijden (in de auto) en dan pas douchen. Dan eerst koffie en ontbijten en dan pas werken.
wat een rare volgorde heb jij van de dag beginnen, je rijd eerst 3 minuten met de auto en daarna pas douchen.quote:Op vrijdag 14 september 2007 09:49 schreef -Jewcookie- het volgende:
Tering. zo vroeg? Dan slaap ik nog ff lekker een uurtje verder. Kwart voor 9, 3 minuten rijden (in de auto) en dan pas douchen. Dan eerst koffie en ontbijten en dan pas werken.
Waarschijnlijk TSquote:Op vrijdag 14 september 2007 09:03 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Wie gaat er met sokken aan naar bed dan?
je weet niet wat voor auto deze poster heeftquote:Op vrijdag 14 september 2007 09:59 schreef wise het volgende:
3min in de auto?
ken je lopen of fietsen zelfs
Collectieve waanzin, me dunkt.quote:Op donderdag 13 september 2007 22:52 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Ja, krijg reistijd niet betaald. Dus 4 uur per dag eigen tijd.. Maar het werk is de moeite waard. Reizen breekt je uiteindelijk wel op.
En toch zie ik elke dag dezelfde mensen in de trein en vraag mij af of zij het dan wel trekken!
Ja ik werk thuis.quote:Op vrijdag 14 september 2007 09:50 schreef Karina het volgende:
Jij doucht op je werk?
Ja zou kunnen, maar breng eerst vriendin naar station aangezien ik er toch langs rijd en dan naar huis.quote:Op vrijdag 14 september 2007 09:59 schreef wise het volgende:
3min in de auto?
ken je lopen of fietsen zelfs
Jij ook niet.quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:00 schreef --- het volgende:
je weet niet wat voor auto deze poster heeft
Fiets een rondje omquote:Op vrijdag 14 september 2007 07:25 schreef Lod het volgende:
Ik heb ook klote reistijden bij mijn baan: minstens 5 minuten fietsen. Ben ik net warm gedraaid moet ik alweer stoppen
![]()
![]()
O help de wereld vergaat. je moet WEL 20 MINUTEN FIETSEN.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:51 schreef Honky het volgende:
Ik werd wakker, stond op, deed een plas en begaf mij naar het toilet. Toen dacht ik, ohnee dat had andersom gemoetenquote:Op vrijdag 14 september 2007 09:51 schreef --- het volgende:
[..]
wat een rare volgorde heb jij van de dag beginnen, je rijd eerst 3 minuten met de auto en daarna pas douchen.
Regel een uitkeringquote:Op vrijdag 21 september 2007 22:20 schreef Honky het volgende:
Kijk dat jullie er voor kiezen om eerder te werken moeten jullie zelf weten maar dan hoeven jullie niet grof te worden. Ik vind het gewoon een rottijd om dan al op te staan.
Ik hoop voor hem dat hij niet serieus isquote:Op zaterdag 22 september 2007 09:56 schreef MouzurX het volgende:
..jullie denken toch niet echt dat de op serieus is he? lijkt me heel sterk namelijk....![]()
Ik nog eens 20 uur vroeger!quote:
quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:20 schreef Honky het volgende:
Kijk dat jullie er voor kiezen om eerder te werken moeten jullie zelf weten maar dan hoeven jullie niet grof te worden. Ik vind het gewoon een rottijd om dan al op te staan.
Ik wist niet dat je tegenwoordig op een sociale werkplaats ook een interne cursus krijgt.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:51 schreef Honky het volgende:
ach gut wat ergquote:Op donderdag 13 september 2007 21:51 schreef Honky het volgende:
Ik ben ook een avondmens en vind vroeg opstaan ook niet leuk!quote:Op maandag 24 september 2007 22:12 schreef Honky het volgende:
Kijk sommige mensen kunnen beter uit hun bed komen en anderen kunnen goed opblijven. Ik ben meer een avondmens en kan dus doordeweeks vrij laat opblijven. Dat jullie anders zijn betekent niet dat jullie boos moeten worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |