Toen Lieke en Nadia zeiden dat zij alles maar verteld hadden vond ik de '' ja ik ook'' van Amanda ook niet overtuigend.quote:Op donderdag 13 september 2007 22:29 schreef ruby het volgende:
[..]
Lieke legde de betekenis daarvan uit.
Amanda zei niet zoveel.
Het grootste deel van dergelijke onderzoeken worden uitgevoerd zonder dat je het zelf weet. Bedrijven hebben steeds vaker de gewoonte een sollicitant (voor hogere functies) 'te laten natrekken'. Daar weet je dan zelf niet eens iets van. Je staat verbaasd wat ze allemaal naar boven halen, rapporten van 8 kantjes zijn heel normaal.quote:Op donderdag 13 september 2007 22:26 schreef 2live het volgende:
Het antecedenten onderzoek bestond uit een gesprekje met 2 mensen.
Dat is nog eens een gedegen onderzoek.![]()
![]()
Wowie, een helderziende in de Kooi. Hopelijk doet ze nog wat met deze gave en kunnen wij er dagelijks van genieten.quote:Op donderdag 13 september 2007 22:33 schreef beequeen het volgende:
Amanda voelde dat ze in 2006 iets geks ging doen, de Kooi in dus.
Amanda is niet alleen slim maar ook vooruitziend.![]()
Zodra ze je horoscoop weet ziet ze je leven zo voor zichquote:Op donderdag 13 september 2007 22:35 schreef ruby het volgende:
[..]
Wowie, een helderziende in de Kooi. Hopelijk doet ze nog wat met deze gaves en kunnen wij er dagelijks van genieten.![]()
Hier las ik net even overheen. Maar ...quote:Op donderdag 13 september 2007 22:23 schreef noekje het volgende:
De boze buurvrouw vond het wel jammer dat Nadia niet zwanger was.
quote:Op donderdag 13 september 2007 22:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hier las ik net even overheen. Maar ....
Alles voor de verhaallijn.
Diezelfde vragen hebben ze ook al aan elkaar gesteld, tijdens eerdere 'sessies'.quote:Op donderdag 13 september 2007 22:40 schreef ruby het volgende:
Mijn god, wat zijn die domme wijven doorzichtig met hun vragen.
Is dit Brian?quote:Op donderdag 13 september 2007 22:43 schreef IkWeetNiets het volgende:
IS ER NOG TWIJFEL?
[afbeelding]
STERRUF, NON BELIEVERS. ECHT...
Ik zal je uit de droom helpen, het helpt niet, 2 wijntjes ook nietquote:Op donderdag 13 september 2007 22:43 schreef ruby het volgende:
Ik moet bijna kotsen van Amanda en Nadia.
Effe een wijntje erbij pakken. Wellicht dat dat helpt.
Eens even kijken wat ik nog meer in huis heb.quote:Op donderdag 13 september 2007 22:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zal je uit de droom helpen, het helpt niet, 2 wijntjes ook niet![]()
Maar ze hebben toch nooit echt ruzie?quote:Op donderdag 13 september 2007 22:48 schreef Leandra het volgende:
Amanda zit ijskoud te verkondigen dat haar relatie super is en dat ze ook amper ruzie hebben
Nou dan moet ik mijn avondgebedje ook maar aanpassen voortaan:quote:Op donderdag 13 september 2007 22:43 schreef IkWeetNiets het volgende:
IS ER NOG TWIJFEL?
Ze hebben idd weinig ruzie omdat zij alles slikt....... geweldige relatie heb je dan iddquote:Op donderdag 13 september 2007 22:49 schreef agter het volgende:
[..]
Maar ze hebben toch nooit echt ruzie?
Brian is wel vaak boos. En Amanda slikt wel erg veel.
Maar knallende ruzie, dat hebben ze weinig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |