Natuurlijk het vervolg van De Wereld Draait Doorrrrrrrrr # 20quote:Live programma met gasten uit de wereld van nieuws, kunst, cultuur en media. Verder met opmerkelijke tv-momenten en korte reportages.
# Morgenavond is de presentatie in handen van Matthijs van Nieuwkerk. Zijn tafelheer is Marc-Marie Huijbregts.
# Wilfred Genee is sinds kort weer presentator bij RTL met het programma ‘Voetbal Insite’. Hoe heeft hij de overstap van Tien naar RTL ervaren?
# Jakhals Frank is naar Japan afgereisd om daar de drumband Tao te ontmoeten. Hij zocht de band op in een drumcommune waar drummers worden opgeleid. Aanstaande zondag kan Nederland met hen kennismaken als zij optreden in het Luxor Theater in Rotterdam.
# En daarnaast natuurlijk de rubriek 'De TV Draait Door'.
Dat kan best samen gaanquote:Op donderdag 13 september 2007 20:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Die 3e vond ik eerder zeer pijnlijk dan hilarisch![]()
Wat mij betreft niet.quote:Op donderdag 13 september 2007 20:56 schreef --- het volgende:
komt giel beelen nog wel eens als tafelheer?
Liever niet.quote:Op donderdag 13 september 2007 20:56 schreef --- het volgende:
komt giel beelen nog wel eens als tafelheer?
Volgens mij beseft hij héél goed dat hij eigenlijk niet de geschikte man is om dat te presenteren ...quote:Op donderdag 13 september 2007 20:33 schreef Tomatenboer het volgende:
Patrick Lodiers vond ik ook wat onzeker en bescheiden overkomen. Alsof hij geen vertrouwen heeft in dat nieuwe programma.
Uberhaupt ze hebben schrijvers aangetrokken die voor andere komedies schrijven, zegt al genoeg. Daar is het niveau al zo bedroevendquote:Op vrijdag 14 september 2007 01:33 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Volgens mij beseft hij héél goed dat hij eigenlijk niet de geschikte man is om dat te presenteren ...
Wordt trouwens volgens mij ook niks , dan wil je dus een hoogstaand satirisch nieuwsprogramma genre de Daily Show maken, en wie blijkt dan je komieken-redaktie te zijn ? Driekwart van de Lama's met hun josti-humor ...
De enige in heel Europa die zo'n programma op het niveau van de Daily show kan maken & presenteren is trouwens volgens mij Mark Uyterhoeven en zijn productiehuis Woestijnvis. (hij deed dat trouwens al min of meer twee seizoenen met 'Alles kan beter' ) Maar die heeft daar allicht al geen zin meer in ...quote:Op vrijdag 14 september 2007 01:47 schreef Heathen het volgende:
[..]
Uberhaupt ze hebben schrijvers aangetrokken die voor andere komedies schrijven, zegt al genoeg. Daar is het niveau al zo bedroevend
Die zijn echt goedquote:Op vrijdag 14 september 2007 02:02 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
De enige in heel Europa die zo'n programma op het niveau van de Daily show kan maken & presenteren is trouwens volgens mij Mark Uyterhoeven en zijn productiehuis Woestijnvis. (hij deed dat trouwens al min of meer twee seizoenen met 'Alles kan beter' ) Maar die heeft daar allicht al geen zin meer in ...
http://youtube.com/watch?v=MyIhGzNaUU0
http://youtube.com/watch?v=LVCwWNFGA3Q
quote:Op vrijdag 14 september 2007 01:33 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Volgens mij beseft hij héél goed dat hij eigenlijk niet de geschikte man is om dat te presenteren ...
Wordt trouwens volgens mij ook niks , dan wil je dus een hoogstaand satirisch nieuwsprogramma genre de Daily Show maken, en wie blijkt dan je komieken-redaktie te zijn ? Driekwart van de Lama's met hun josti-humor ...
Nee dan word het ook niks. Dat programma was juist zo goed door de niet geschreven dingen. Niet die vreselijke ingestudeerde grapjes (oke onderschriften waren wel goed)quote:Op vrijdag 14 september 2007 18:51 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Precies!
Het zou wel een goed programma kunnen worden als ze de complete redactie van Dit was het nieuws van de Tros overnemen, inclusief Raoul Heertje.
Maar met de Lama's als schrijvers vrees ik ook het ergste....![]()
Hindquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |