gefeliciteerd gozâhrt!quote:Op zaterdag 15 september 2007 09:50 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
oi
weer terug van vakantie en jarig
Ik ben bij de trouwerij van Dirk en Sabine geweest, in wegrestaurant de Lichtmis. Dat waren ook best veel oldtimers.quote:Op zaterdag 15 september 2007 15:10 schreef Jimmeh het volgende:
[..]
Morgen is het Nationaal Oldtimer Festival op Zandvoort
http://www.te2automotive.nl/index.php?id=171
Nope... Ga je die ook op BB posten?quote:Op zaterdag 15 september 2007 16:12 schreef Paladijn het volgende:
Zometeen maar weer eens rellen LipEn lexxx, deze had je vast nog niet?
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 15 september 2007 22:59 schreef Alexxxxx het volgende:
nou jongens dit is m geworden.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
rellenquote:Op zaterdag 15 september 2007 16:12 schreef Paladijn het volgende:
Zometeen maar weer eens rellen LipEn lexxx, deze had je vast nog niet?
[afbeelding]
Carbonfiberquote:Op zaterdag 15 september 2007 22:59 schreef Alexxxxx het volgende:
nou jongens dit is m geworden.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb in een jaar Visa meer vrouwelijk aandacht gehad dan jij in je 155, 440, 340, en wat voor troep je allemaal nog meer hebt gehad in de afgelopen jaren.quote:Op zaterdag 15 september 2007 23:58 schreef PeuRac het volgende:
Wanneer ga je eens een keer een auto kopen, ipv een trapauto
Maar op twee wielen door de bocht bij de proefrit deed me zo aan heftruckrijden denkenquote:Op zaterdag 15 september 2007 23:55 schreef lipje het volgende:
[..]
Carbonfiber![]()
Maare je wou niet iets snellers dan de Visa
Die gaat op zekers de Ring overquote:Op zondag 16 september 2007 00:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Maar op twee wielen door de bocht bij de proefrit deed me zo aan heftruckrijden denken
Je bent me net voor.quote:Op zondag 16 september 2007 00:14 schreef Alexxxxx het volgende:
Rallyrijder Colin McRae (39) overleden
Wanneer er een APK op mijn MX zit, het mooi weer is en ik de maandag erna ook de hele dag kan rijdenquote:Op zaterdag 15 september 2007 23:54 schreef lipje het volgende:
[..]
rellen
En wanneer gaan we weer naar DLd, de 6e of de 13e oktober?
Die heb ik ook niet nodig, ik krijg vrouwelijke aandacht als ik thuis kom.quote:Op zondag 16 september 2007 00:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb in een jaar Visa meer vrouwelijk aandacht gehad dan jij in je 155, 440, 340, en wat voor troep je allemaal nog meer hebt gehad in de afgelopen jaren.
Doe je moeder de groeten.quote:Op zondag 16 september 2007 00:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die heb ik ook niet nodig, ik krijg vrouwelijke aandacht als ik thuis kom.
quote:
Crapquote:Op zondag 16 september 2007 00:14 schreef Alexxxxx het volgende:
Rallyrijder Colin McRae (39) overleden
Bekend probleem, gewoon via de vluchtstrook eraf bij de volgende afslag en wat b-weggetjes nemenquote:Op zondag 16 september 2007 04:11 schreef Fugie het volgende:
mijn broertje heeft gister gewoon een mx5 uit leerdam naar middelburg gereden voor een maatje van hem
hij vond het niet zo prettig rijden in de file![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |