Wel ERG saaiquote:Op zaterdag 15 september 2007 10:06 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
dank.
Wat vind je van een Corolla uit 87?
Kan je meenemen met half jaar apk voor 250 euro
was maar een geintje, de niksan rijd best fijn eigenlijkquote:Op zaterdag 15 september 2007 10:22 schreef Alexxxxx het volgende:
Als ik half november nog niks heb horen jullie van me
hey, dat heb ik precies andersom! Maar dat is omdat het uit de tank klotst als de tank te vol zit. onder de helft gaat de tank rammelen, dat dan weer wel.quote:Op zaterdag 15 september 2007 10:26 schreef BoJo het volgende:
[..]
-meurt beetje naar benzine als je onder de helft van je tank komt, daarboven vreemd genoeg niet.
mooi wark jong!quote:Op zaterdag 15 september 2007 09:50 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
oi
weer terug van vakantie en jarig
LPG tank kopen?quote:Op zaterdag 15 september 2007 10:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hey, dat heb ik precies andersom! Maar dat is omdat het uit de tank klotst als de tank te vol zit. onder de helft gaat de tank rammelen, dat dan weer wel.
succesquote:Op zaterdag 15 september 2007 11:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb nog een goede Visa benzinetank onder mn donor hangen.
ik ben ff Samara kijken
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 15 september 2007 09:50 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
oi
weer terug van vakantie en jarig
wat heb jij nou weer voor avatar geknutseldquote:
Morgen is het Nationaal Oldtimer Festival op Zandvoortquote:Op donderdag 13 september 2007 23:22 schreef Alexxxxx het volgende:
ja
is er aankomend weekend nog ergens wat te doen btw?
quote:Op zaterdag 15 september 2007 13:18 schreef lipje het volgende:
[..]
wat heb jij nou weer voor avatar geknutseld![]()
![]()
ben jij een bokkie of een geittie?quote:Op zaterdag 15 september 2007 13:56 schreef ijsmeis het volgende:
Gefeliciteerd Tommy.
ben er net weer uit gestapt uit die kleiquote:Op zaterdag 15 september 2007 09:17 schreef lipje het volgende:
Fossiel![]()
hebben ze jou ook weer uit de klei getrokken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |