de nissan stinkt nog ergerquote:Op vrijdag 14 september 2007 20:54 schreef Fugie het volgende:
[..]
het hoeft niet hoor, als je je te goed voelt met je stinkalfa
Lekker relaxen Boquote:Op vrijdag 14 september 2007 20:50 schreef BoJo het volgende:
[..]
o.a. nu ben ik alleen nog in de war maar dat ben ik al m'n hele leven![]()
Dinsdag tussen 02:00/03:00 rij ik ff een weekje naar Servië![]()
ik denk liever niet, dat doe ik al teveel. Maar die 1800km op snelweg is meestal mijn verwerkingstijd.quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:01 schreef lipje het volgende:
[..]
Lekker relaxen Bo![]()
en alles overdenken
Misschien ben je daarom wel niet helemaal 100%quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:12 schreef BoJo het volgende:
ik heb zin in een burger![]()
verder dan 5 kilo afvallen ben ik niet gekomen overigens![]()
paar weken geleden op Assen heb ik nog wel frieten (2 dagen) zitten eten maar ik heb nu echt zin in een dubbele Whopper met kaas en bacon...quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:14 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Misschien ben je daarom wel niet helemaal 100%
Al dat gezonde spul is niet goed voor je![]()
Af en toe moet dat ook kunnen natuurlijkquote:Op vrijdag 14 september 2007 21:26 schreef BoJo het volgende:
[..]
paar weken geleden op Assen heb ik nog wel frieten (2 dagen) zitten eten maar ik heb nu echt zin in een dubbele Whopper met kaas en bacon...![]()
alleen nog net ff meer geen zin om te gaan omkleden![]()
Mjah.. in Servië word het ook schranzen, dan zitten die 5 kilo's er zo weer aanquote:Op vrijdag 14 september 2007 21:32 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Af en toe moet dat ook kunnen natuurlijk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |