quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:41 schreef Dangel het volgende:
[..]
IFA is tof!oost-duits
op boek kom ik later terug, zit nu op werk
Gelukkig, want ik heb speciaal voor jou gemaaktquote:Op vrijdag 14 september 2007 11:25 schreef Dangel het volgende:
ik ben nooit ruim genoeg voorzien in communistische barrels
Ik werk er al meer dan een maandquote:Op vrijdag 14 september 2007 04:01 schreef Xtreem het volgende:
Anne:
je werkt er 2 dagen.... en nu al weer opzoek naar wat anders? die 40 jaar werken gaan voor jou zo wel heeel lang duren.....
nummersquote:Op vrijdag 14 september 2007 11:35 schreef Sjoewe het volgende:
Geen nummer? Wat kut.
Dus zit je te fokkenquote:
zo liefquote:Op vrijdag 14 september 2007 11:30 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Gelukkig, want ik heb speciaal voor jou gemaakt
al ging ik wel aan mezelf twijfelen, als ik zelfs op het Vietnamese platteland aan jou moet denken![]()
al heel de weekquote:
mm ff naar de bank en ik heb umquote:Op vrijdag 14 september 2007 11:48 schreef Sjoewe het volgende:
Ik wil een videocamera kopen. Alleen jammer dat me dat 1600 gaat kosten. Dat wordt mezelf mar weer op de arbeidsmarkt begeven
Ik accepteer inprincipe donaties.quote:
ja zo gaat dat in het echte levenquote:Op vrijdag 14 september 2007 11:55 schreef Sjoewe het volgende:
Mja en dan kom ik een leuke vacature tegen, en dan wilen ze dat je ook op zondag werkt, alleen de werktijden vallen tegelijk met m'n hockeytraining en de wedstrijd.
ik doe uit principe niet aan donatiesquote:Op vrijdag 14 september 2007 11:55 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik accepteer inprincipe donaties.
Naja, ik zoek wel verder. Ik ben ook een beetje verwend geraakt met het freelancen. Zo van tss minder dan 15 euro per uur en het is nog kutwerk ook.quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:58 schreef Fugie het volgende:
[..]
ja zo gaat dat in het echte leven
[..]
ik doe uit principe niet aan donaties
jah, ik verdien niet eens 15 euro per uurquote:Op vrijdag 14 september 2007 12:00 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Naja, ik zoek wel verder. Ik ben ook een beetje verwend geraakt met het freelancen. Zo van tss minder dan 15 euro per uur en het is nog kutwerk ook.
Een beetje vertekend beeld al met al
Ik verdiende zelfs 20 euro per uur.quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:02 schreef Fugie het volgende:
[..]
jah, ik verdien niet eens 15 euro per uur
Zolang je het niet te serieus neemt, valt het idd wel meequote:Op vrijdag 14 september 2007 08:25 schreef Fugie het volgende:
[..]
tof toch, beetje tegen elkaar bitchen de hele dag![]()
Vandaag waarschijnlijk weer de hele dag niest doen, net als de rest van afgelopen week![]()
Ik wilde'm mijn tuintje injagen, maar dat domme beest werd maar niet bangquote:Op vrijdag 14 september 2007 09:21 schreef Dangel het volgende:
[..]
ik dnek dat een egel bij mij thuis meer lal heeft dan bij jou, dus nee.
onze klant levert geen software dus wij kunnen niet testen. Waarschijnlijk wordt het project dekomende 2 weken in de vriezer gezet en gaan we daarna weer verder. Ik ben dan als enige over in het project (lekker de manager uithangen dusquote:Op vrijdag 14 september 2007 12:36 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Zolang je het niet te serieus neemt, valt het idd wel meeBlijft alleen een probleem als er serieus overleg is, dan is het een grote tijdsverspilling
Zit je trouwens op de bank oid, dat je niets te doen hebt? Er zijn momenteel klussen zat (was blij dat ik deze weken vakantie geplanned had ^^)
oven handschoenen aandoen en dan kan je hem zo oppakken. En geen melk geven daar gaan ze dood door. Als je het beestje wat wilt eten geven, geef hem dan gewoon een klein beetje kattenvoer. Vinden ze heerlijkquote:Op vrijdag 14 september 2007 12:37 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik wilde'm mijn tuintje injagen, maar dat domme beest werd maar niet bang
dat burn gebeuren van tiff needel. Is ook een uurquote:Op vrijdag 14 september 2007 13:07 schreef Fugie het volgende:
en die polar special ga ik niet kijken, die heb ik al gezien en zit nog vers in mijn kop.
welk burn gebeuren ?quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
dat burn gebeuren van tiff needel. Is ook een uur
Gewoon wat cursusjes meepakken dus, mits je budget hebtquote:Op vrijdag 14 september 2007 12:59 schreef Fugie het volgende:
[..]
onze klant levert geen software dus wij kunnen niet testen. Waarschijnlijk wordt het project dekomende 2 weken in de vriezer gezet en gaan we daarna weer verder. Ik ben dan als enige over in het project (lekker de manager uithangen dus) en mag ik dus 2 weken niets doen. Misschien hier en daar een cursus doen ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |