quote:Op donderdag 13 september 2007 22:11 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Mij lijkt een vrouw in een hoge functie ook niks eigenlijk![]()
Dat kunnen vanzijn van die bitches zijn![]()
tof toch, beetje tegen elkaar bitchen de hele dagquote:
nee,ik wil gewoon naar eenleuk event.quote:Op donderdag 13 september 2007 23:25 schreef lipje het volgende:
Zaterdag verjaardag en zondag krijg ik bezoek. Dus vrijdag middag/avond kan nog
Wou je hier komen buurten naar wrakken?
ik dnek dat een egel bij mij thuis meer lal heeft dan bij jou, dus nee.quote:Op vrijdag 14 september 2007 03:46 schreef Paladijn het volgende:
[03:40:02] <Paladijn> lal, er zat gewoon een egel voor mijn deur :x
Je hebt toch niet een nieuw huisdier hier gedumpt lexxx?
zo 1 ben ik er. Mijn dagen gaan als volgt.quote:Op donderdag 13 september 2007 22:26 schreef lipje het volgende:
nee tot en met donderdag is het "ik heb geen zin"en donderdagmiddag eindigt met: "zo bijna weekend"
IFA is tof!quote:Op vrijdag 14 september 2007 04:01 schreef Xtreem het volgende:
Alexxx!
Wat is er met het boek idee gebeurd?!
Ik heb trouwens twee foto's van een IFA voor je (geen idee welk type, ik heb maar 1 type gezien volgens mij)
Anne:
je werkt er 2 dagen.... en nu al weer opzoek naar wat anders? die 40 jaar werken gaan voor jou zo wel heeel lang duren.....
quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:41 schreef Dangel het volgende:
[..]
IFA is tof!oost-duits
op boek kom ik later terug, zit nu op werk
Gelukkig, want ik heb speciaal voor jou gemaaktquote:Op vrijdag 14 september 2007 11:25 schreef Dangel het volgende:
ik ben nooit ruim genoeg voorzien in communistische barrels
Ik werk er al meer dan een maandquote:Op vrijdag 14 september 2007 04:01 schreef Xtreem het volgende:
Anne:
je werkt er 2 dagen.... en nu al weer opzoek naar wat anders? die 40 jaar werken gaan voor jou zo wel heeel lang duren.....
nummersquote:Op vrijdag 14 september 2007 11:35 schreef Sjoewe het volgende:
Geen nummer? Wat kut.
Dus zit je te fokkenquote:
zo liefquote:Op vrijdag 14 september 2007 11:30 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Gelukkig, want ik heb speciaal voor jou gemaakt
al ging ik wel aan mezelf twijfelen, als ik zelfs op het Vietnamese platteland aan jou moet denken![]()
al heel de weekquote:
mm ff naar de bank en ik heb umquote:Op vrijdag 14 september 2007 11:48 schreef Sjoewe het volgende:
Ik wil een videocamera kopen. Alleen jammer dat me dat 1600 gaat kosten. Dat wordt mezelf mar weer op de arbeidsmarkt begeven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |