Niet Londen? Of Utrecht?quote:Op donderdag 13 september 2007 22:16 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga voor Parijs!
Ik voorzie een brute force attack in haar nabije toekomstquote:Op donderdag 13 september 2007 22:19 schreef AirwiN het volgende:
Ik ga Hime d'r root password eens proberen te ontfutselen...![]()
![]()
![]()
Het zou best eens een paar uren kunnen gaan duren ja!quote:Op donderdag 13 september 2007 22:20 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik voorzie een brute force attack in haar nabije toekomst.
Via een backdoor?quote:Op donderdag 13 september 2007 22:20 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik voorzie een brute force attack in haar nabije toekomst.
Ik denk dat Air de term 'social engineering' prefereert.quote:
Op de Veluwe.quote:Op donderdag 13 september 2007 22:35 schreef Memento-Mori het volgende:
waar heb je de rest verstopt Q?
voor de volledigheid:quote:Op donderdag 13 september 2007 22:47 schreef Memento-Mori het volgende:
Q! Bij boer zoekt vrouw deed dit keer ook een boerin mee! nouja dochter van, niks voor jou?
Eentje?quote:Op donderdag 13 september 2007 23:12 schreef Memento-Mori het volgende:
Q is bezig met een brief voor boerin Agnes?
Perfect!quote:Op donderdag 13 september 2007 23:00 schreef Memento-Mori het volgende:Q!
Favoriete tv-programma: Grey's Anatomy
]Wat ga je zeker een keer voor hem koken: lasagne en ovenschotels
Bier/wijn, of...: malibu mang, safari en daarna bier
Wat is je sterkste punt in het huishouden: ik kan heel snel poetsen
Bier op de derde plek amar ze lust het dus wel!
Succes bij de neuroloog straksquote:Op vrijdag 14 september 2007 08:19 schreef Kuukske het volgende:
Goedemorgen. Bijna weekend! Bijna neuroloog. Yay.
Dank jequote:Op vrijdag 14 september 2007 08:20 schreef TwistedDarling het volgende:
Succes bij de neuroloog straks
* AirwiN geeft Twist een bemoedigend kusje op d'r voorhoofd!quote:Op vrijdag 14 september 2007 07:46 schreef TwistedDarling het volgende:
Eigenlijk wil ik thuisblijven en slapen. Maar ik mag toch niet slapen, dus dan sleep ik mezelf toch maar naar college straks.
Thanks. Hoe is het met jou?quote:Op vrijdag 14 september 2007 08:25 schreef Sjowhan het volgende:
Succes Kuuk!
Gaat wel redelijk hoorquote:
Ah mooi zo. En leuk, familieweekendquote:Op vrijdag 14 september 2007 08:41 schreef Sjowhan het volgende:
Gaat wel redelijk hoor. Dit weekend familieweekend, zal wel weer een gezellige boel worden.. Qua persoon gaat 't ook wel, af en toe wel dippies maargoed, dat heeft iedereen wel.
Godt!quote:
Yuh, vorig jaar was 't ook al zo gaafquote:Op vrijdag 14 september 2007 08:44 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ah mooi zo. En leuk, familieweekend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |