Wij kunnen nixxx ook bestoken met allerlei onzin, zodat hij minder aandacht heeft voor ijskonijn!quote:Op donderdag 13 september 2007 21:46 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ga met Nixxx chatten, hij is online.![]()
Precies! Niks mis mee, en 't schept bijna automatisch een bandquote:Op donderdag 13 september 2007 21:52 schreef Hime het volgende:
Sommige vrouwen kunnen anders zelf ook heel goed nerdtalken
Nu noemt hij haar ook al ijskonijn? Ik dacht dat hij het bij Prinsesje Stampvoet zou houdenquote:Op donderdag 13 september 2007 21:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wij kunnen nixxx ook bestoken met allerlei onzin, zodat hij minder aandacht heeft voor ijskonijn!
Dat is wel leuk ja. Wie begint?quote:Op donderdag 13 september 2007 21:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wij kunnen nixxx ook bestoken met allerlei onzin, zodat hij minder aandacht heeft voor ijskonijn!
Ik geef geen wachtwoorden weg, en al helemaal niet mijn root passwordquote:Op donderdag 13 september 2007 21:55 schreef gronk het volgende:
[..]
Precies! Niks mis mee, en 't schept bijna automatisch een band
..en bovendien is er niets romantischer dan elkaars root-password uitwisselen![]()
quote:Op donderdag 13 september 2007 21:55 schreef gronk het volgende:
[..]
..en bovendien is er niets romantischer dan elkaars root-password uitwisselen![]()
Parijs gaat steeds beter klinkenquote:Op donderdag 13 september 2007 21:55 schreef gronk het volgende:
Jij!quote:Op donderdag 13 september 2007 21:56 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is wel leuk ja. Wie begint?![]()
Zal er vast nog wel een keer van komen, maar d'r zijn nog zoveel andere dingen te bekijken..quote:Op donderdag 13 september 2007 21:51 schreef Litpho het volgende:
mocht je er nog niet aan toegekomen zijn, bekijk Ruby eens een keer
Tsja, dan moet je ook niet zeuren dat je single blijftquote:Op donderdag 13 september 2007 21:56 schreef Sjowhan het volgende:
Ik geef geen wachtwoorden weg, en al helemaal niet mijn root password
Vanuit Parijs kun je makkelijk met putty dat romantisch ingefluisterde root password uitproberen hoor!quote:Op donderdag 13 september 2007 21:56 schreef Litpho het volgende:
[..]
Parijs gaat steeds beter klinken.
Zie je mij zeuren.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:58 schreef gronk het volgende:
[..]
Tsja, dan moet je ook niet zeuren dat je single blijft
Zeg Godt, kunnen we een Singlestopic openen in DIG?quote:Op donderdag 13 september 2007 21:58 schreef gronk het volgende:
[..]
Tsja, dan moet je ook niet zeuren dat je single blijft
Zou POL niet leuker zijn?quote:Op donderdag 13 september 2007 22:01 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zeg Godt, kunnen we een Singlestopic openen in DIG?.
Den Haag is nooit leuk.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:59 schreef Plato1980 het volgende:
Ik denk dat ik eens naar Den Haag Vandaag ga kijken, wordt erg leuk vanavond.![]()
Als jullie volgend jaar maar niet tijdens de spits met zo'n irritante kinderwagen in de tram komen.quote:Op donderdag 13 september 2007 22:00 schreef Hime het volgende:
[..]
Ga je mee naar bed lieverd?
♫ ♪ I wanna have your babies ♫ ♪
Een singles-topic in DIG is nooit grappig.quote:Op donderdag 13 september 2007 22:01 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zeg Godt, kunnen we een Singlestopic openen in DIG?.
Zelfs niet met CL d'r plannen om hier te gaan wonen bij de Lush shop?quote:
Goede tipquote:Op donderdag 13 september 2007 21:59 schreef Plato1980 het volgende:
Ik denk dat ik eens naar Den Haag Vandaag ga kijken, wordt erg leuk vanavond.![]()
quote:Op donderdag 13 september 2007 22:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Den Haag is veel toffer dan Utrecht.
quote:Op donderdag 13 september 2007 22:00 schreef Hime het volgende:
[..]
Ga je mee naar bed lieverd?
♫ ♪ I wanna have your babies ♫ ♪
Ik denk dat dat momenteel onder zou sneeuwen door grapjes als "Rita is weer op de markt".quote:
Trams zijn voor paupersquote:Op donderdag 13 september 2007 22:03 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Als jullie volgend jaar maar niet tijdens de spits met zo'n irritante kinderwagen in de tram komen.![]()
Nee, want CL moet in Utrecht komen wonen.quote:Op donderdag 13 september 2007 22:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zelfs niet met CL d'r plannen om hier te gaan wonen bij de Lush shop?
Soms is 't zo jammer dat je niet kunt crossposten op Fok!quote:
Geen beter vermaak dan leedvermaakquote:Op donderdag 13 september 2007 22:03 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Een singles-topic in DIG is nooit grappig.
Dat kan prima, je moet alleen een vriendelijk modje aan je kant hebben. Zeker als yvonne in een jolige bui is willen topics nog wel eens op interessante plaatsen terecht komen. Hoe denk je anders dat ik aan posts in OUD kom?quote:Op donderdag 13 september 2007 22:05 schreef gronk het volgende:
[..]
Soms is 't zo jammer dat je niet kunt crossposten op Fok!![]()
Leuk topic beginnen in R&P, en dan halverwege 'n crosspost doen naar WGR of KLB![]()
Fietskarren met kinderen die driekwart van het fietspad innemen zijn trouwens nog erger.quote:
Veel te veel drank?quote:Op donderdag 13 september 2007 22:07 schreef Litpho het volgende:
Hoe denk je anders dat ik aan posts in OUD kom?
9 maanden aan kater is me nog niet gelukt, ben ik bangquote:
'hoi, ken je me nog? Nee, ik jou ook niet'quote:Op donderdag 13 september 2007 22:09 schreef Litpho het volgende:
[..]
9 maanden aan kater is me nog niet gelukt, ben ik bang.
Wij kleffen hier, jij doet 't vlak voor je gaat slapen....quote:
Trouwring van Rachel Hazes?quote:
"Wie een kind krijgt, mag hem houden" en andere klassiekersquote:Op donderdag 13 september 2007 22:13 schreef gronk het volgende:
[..]
'hoi, ken je me nog? Nee, ik jou ook niet'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |