Je sigquote:Op zaterdag 15 september 2007 20:40 schreef Canisfire het volgende:
^___^
Dat tweedequote:Op zaterdag 15 september 2007 20:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Fuck Using The Search of Fuck Up The Shut?
TTK. De moderatorbezetting is daar de komende tijd wat beperkt, dus is mij gevraagd om mee te helpenquote:Op zaterdag 15 september 2007 20:39 schreef Zhenar het volgende:
Maar waar ben je mod van, DM? Ik zie je nergens in de lijst terug. Of is het van het Keldertje?![]()
Ze hadden beter mij kunnen kiezen, ik ben veel ttk-fähigerquote:Op zaterdag 15 september 2007 20:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
TTK. De moderatorbezetting is daar de komende tijd wat beperkt, dus is mij gevraagd om mee te helpen.
Dan mogen ze je toch minstens in de forumindex vermeldenquote:Op zaterdag 15 september 2007 20:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
TTK. De moderatorbezetting is daar de komende tijd wat beperkt, dus is mij gevraagd om mee te helpen.
Weet je dat ik daar nog helemaal niet naar gekeken had?quote:Op zaterdag 15 september 2007 20:44 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dan mogen ze je toch minstens in de forumindex vermelden![]()
Dat riekt naar een hp7-spoilerquote:
Met die gedachte trek ik mijzelf dagelijks meerdere malen afquote:Op zaterdag 15 september 2007 20:38 schreef Zhenar het volgende:
We hadden dat onafhankelijk van elkaar bedacht![]()
Valt mee hoor.quote:Op zaterdag 15 september 2007 21:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat riekt naar een hp7-spoiler!
En met die gedachte trek ik mijzelf dagelijks meerdere malen af!quote:Op zaterdag 15 september 2007 21:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Met die gedachte trek ik mijzelf dagelijks meerdere malen af
Je FOK!t mobiel?quote:Op zaterdag 15 september 2007 22:03 schreef MissBliss het volgende:
Terug uit Italie
En de pc doet het niet meer
Laptopquote:
Dat dacht ik ook jaquote:
Hij is blauwquote:Op zaterdag 15 september 2007 22:09 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Laptop
Hey, lang niet gezien hier
[..]
Ja, maat nog steeds... WTFquote:Dat dacht ik ook ja
Ja, weet ik veel, hij gaat gewoon niet aan... Zitten we hier met 100-en foto'squote:Op zaterdag 15 september 2007 22:11 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hij is blauw.
[..]
Ja, maat nog steeds... WTF
Ja, ik ben van de zomer voor mijn doen erg weinig op internet geweestquote:Op zaterdag 15 september 2007 22:09 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Laptop
Hey, lang niet gezien hier
zie lange sms bij requote:Op zaterdag 15 september 2007 22:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, weet ik veel, hij gaat gewoon niet aan... Zitten we hier met 100-en foto's![]()
Gelukkig ben je nu weer terug bij Fokquote:Op zaterdag 15 september 2007 22:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ik ben van de zomer voor mijn doen erg weinig op internet geweest.
... en als ik online was, was ik vooral bezig met Hyves. Familieleden die ik 15 jaar niet had gesproken, lastig vallen en zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |