abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 13 september 2007 @ 17:24:39 #1
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_53150339
Net hield de politie me staande toen ik ergens fietste waar ik niet mocht fietsen. Op zichzelf geen probleem, want ik zat fout. Maar waar ik me aan stoor, is de agressieve uitstraling van sommige politieagenten, zoals die ik net tegenkwam. Ze stralen iets uit van "Haal het niet in je hoofd om met me in discussie te gaan." Ik zou liever hebben dat ze zich ertoe beperken om te zeggen dat wat ik doe niet mag en dat ze me een waarschuwing of een bekeuring geven. Niet dat ze me gaan uitleggen wat een vreselijke ongelukken ik kan veroorzaken als ik stapvoets ergens fiets waar ik niet mag fietsen en dat dus bovendien op een agressieve manier doen. Zijn er hier meer mensen die dat soort ervaringen hebben?
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_53150377
jij gaat zometeen gebashed worden door wetsgeil formalistisch en interessant-en-bijdehand-doen-willend nederland.
  donderdag 13 september 2007 @ 17:28:19 #3
97685 YoWilly
No shit....sherlock
pi_53150408
quote:
Op donderdag 13 september 2007 17:24 schreef Federer-fan het volgende:
Net hield de politie me staande toen ik ergens fietste waar ik niet mocht fietsen. Op zichzelf geen probleem, want ik zat fout. Maar waar ik me aan stoor, is de agressieve uitstraling van sommige politieagenten, zoals die ik net tegenkwam. Ze stralen iets uit van "Haal het niet in je hoofd om met me in discussie te gaan." Ik zou liever hebben dat ze zich ertoe beperken om te zeggen dat wat ik doe niet mag en dat ze me een waarschuwing of een bekeuring geven. Niet dat ze me gaan uitleggen wat een vreselijke ongelukken ik kan veroorzaken als ik stapvoets ergens fiets waar ik niet mag fietsen en dat dus bovendien op een agressieve manier doen. Zijn er hier meer mensen die dat soort ervaringen hebben?
Jah....dat was toen ik een bejaarde bruut van het leven had beroofd!

"k werd behandeld als een crimineel!!! Klootzakken zijn het!
Don't get shot....It hurts!!
pi_53150484
Vind ik ook. Het ergste van een boete vind ik het gezeik van die agentjes altijd
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
  donderdag 13 september 2007 @ 17:35:41 #5
118447 Tique3
deze avater kreeg aandacht :7
pi_53150555
Ik snap wel waarom ze dat doen, de meeste jeugdigen gaan ook de discussie met ze aan en 'willen' ook gewoon gezeik.
Door die uitstraling durven veel dat toch niet te doen en dat scheelt hun weer een lastige 'klant'
Als je mij serieus neemt, dan doe ik dat ook :7
  donderdag 13 september 2007 @ 17:41:32 #6
177114 Demon_Hunter
Tell the truth and then run.
pi_53150674
Jij bent fout GG
Minds are like parachutes. They only function when open.
pi_53150678
ik moest net met de tram ergens zijn. tering wat was de politie actief vandaag in amsterdam. op de heenweg alleen al 5 aanhoudingen.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  donderdag 13 september 2007 @ 18:01:10 #8
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_53150895
Natuurlijk willen ze geen discussie met je aangaan, ze hebben alle smoezen en kutargumenten nu wel eens gehoord Die verhalen over hoe je pijnlijk aan je eind gaat komen mogen ze trouwens inderdaad wel achterwege laten wat mij betreft
  donderdag 13 september 2007 @ 18:05:11 #9
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_53150976
Oja wel gebeurd. Ik vond dat ik in mijn recht stond en dat ik niks verkeerds had gedaan, maar het is zijn woord tegen de jouwe, en hoe meer je ertegenin gaat hoe harder je wordt gepakt. Om je op te vreten.
How can I make this topic about me?
  Forum Admin donderdag 13 september 2007 @ 18:18:38 #10
35723 crew  GGMM
pi_53151219
Ja, ik kreeg laatst een bekeuring omdat je uitlaat los zat, ik wist dit niet, dus hij liet het zien, toen ik het zag zei ik: 'jezus.' toen zei die 'dat is is niet jezus, dat is een uitlaat'
wat wil zo'n mafketel nou bereiken met zo'n opmerking, alleen daarom al zou je hem volledig kapotschoppen.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  donderdag 13 september 2007 @ 18:27:05 #11
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_53151468
quote:
Op donderdag 13 september 2007 17:31 schreef Devolution het volgende:
Vind ik ook. Het ergste van een boete vind ik het gezeik van die agentjes altijd
Ja, precies! Dat vind ik dus ook. Als je fout zit en een waarschuwing of een bekeuring krijgt: prima (vervelend maar terecht, want zo zijn de regels (al is daar natuurlijk wel wat op af te dingen)). Maar zo'n moralistisch verhaal over de vreselijke gevolgen die de simpelste overtreding kan hebben geloof ik dan verder wel. Het is net als met een draaiorgen: je ik zou een draaiorgel het liefst ook geld geven om ergens anders te gaan staan.

En helaas weten ze vaak (lang niet altijd) wel wie ze moeten hebben. Een gevaarlijk uitziend iemand zullen ze denk ik minder snel aanspreken dan mij. Laatst was er ook iemand in een huis gemarteld omdat twee politieagenten niet naar binnen durfden. Dan is het makkelijker om iemand een waarschuwing of bekeuring geven voor fietsen waar dat verboden is.

Maar je mag toch wel met een agent in discussie gaan? Of wordt dat als belediging gezien? Al heeft het natuurlijk niet zoveel zin, want je wint het toch nooit lijkt me.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  donderdag 13 september 2007 @ 18:30:14 #12
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_53151551
quote:
Op donderdag 13 september 2007 18:05 schreef gebrokenglas het volgende:
Oja wel gebeurd. Ik vond dat ik in mijn recht stond en dat ik niks verkeerds had gedaan, maar het is zijn woord tegen de jouwe, en hoe meer je ertegenin gaat hoe harder je wordt gepakt. Om je op te vreten.
Ja, dat vond ik dus ook. Ik was er echt verontwaardigd over. En ze blijven gewapend, getraind en vaak een wat intimiderende uitstraling hebben, terwijl ze het van de inhoud moeten hebben. Maar laat ze zich beperken tot het noemen van de overtreding die je hebt begaan en tot het aangeven of het een waarschuwing of een bekeuring wordt, zonder het opvoedkundige verhaal erbij.

Laatst waren er op tv wat mensen op straat aan het filmen en de politie stuurde ze weg maar ze bleven staan. Politieagenten lijken vaak niet eens te luisteren naar wat je zegt. Ze herhalen hun standpunt want er is ze waarschijnlijk geleerd dat ze altijd gelijk hebben.
  donderdag 13 september 2007 @ 18:33:43 #13
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_53151608
quote:
Op donderdag 13 september 2007 18:18 schreef GGMM het volgende:
Ja, ik kreeg laatst een bekeuring omdat je uitlaat los zat, ik wist dit niet, dus hij liet het zien, toen ik het zag zei ik: 'jezus.' toen zei die 'dat is is niet jezus, dat is een uitlaat'
wat wil zo'n mafketel nou bereiken met zo'n opmerking, alleen daarom al zou je hem volledig kapotschoppen.
Irritant zeg. Ze willen het laatste woord hebben.

Maar kunnen ze niet gewoon vriendelijk zijn. Bijvoorbeeld:

"Meneer, kunt u even komen. U fietst hier en dat mag niet. Ik moet u (helaas) een bekeuring geven. Dat wordt 30 euro. Heel vervelend en ik raad ernstig aan om de volgende keer eerder af te stappen. U krijgt vanzelf een acceptgiro thuis. Als u het niet eens bent met de bekeuring kunt u er bezwaar tegen maken. Hoe u dat kunt doen, staat in de acceptgiro. Alstublieft en toch nog een fijne dag verder."

donderdag 13 september 2007 @ 18:37:34 #14
140365 Keileweg-ethicus
Groot en zelfbenoemd denker
pi_53151716
Jezus man, zeik niet, onderdeel van een boete is dat je niet tof behandeld wordt door de politie! Het feit dat je je eraan ergert, zal je de volgende keer alleen maar beletten weer de fout in te gaan.

Ik ben wetsgeil formalistisch en interessant-en-bijdehand-doen-willend nederland.
Een sinaasappel is een heel slecht fallussymbool.
  donderdag 13 september 2007 @ 18:49:24 #15
97685 YoWilly
No shit....sherlock
pi_53152036
quote:
Op donderdag 13 september 2007 18:33 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Irritant zeg. Ze willen het laatste woord hebben.

Maar kunnen ze niet gewoon vriendelijk zijn. Bijvoorbeeld:

"Meneer, kunt u even komen. U fietst hier en dat mag niet. Ik moet u (helaas) een bekeuring geven. Dat wordt 30 euro. Heel vervelend en ik raad ernstig aan om de volgende keer eerder af te stappen. U krijgt vanzelf een acceptgiro thuis. Als u het niet eens bent met de bekeuring kunt u er bezwaar tegen maken. Hoe u dat kunt doen, staat in de acceptgiro. Alstublieft en toch nog een fijne dag verder."

Mooi man!
Ga bij de politie werken joh!
Don't get shot....It hurts!!
  donderdag 13 september 2007 @ 18:52:39 #16
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_53152137
quote:
Op donderdag 13 september 2007 18:49 schreef YoWilly het volgende:

[..]

Mooi man!
Ga bij de politie werken joh!
Bedankt. Wie weet. En dan geef ik jullie allemaal geen bekeuring.
  donderdag 13 september 2007 @ 18:53:27 #17
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_53152165
quote:
Op donderdag 13 september 2007 18:37 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Jezus man, zeik niet, onderdeel van een boete is dat je niet tof behandeld wordt door de politie! Het feit dat je je eraan ergert, zal je de volgende keer alleen maar beletten weer de fout in te gaan.
Maar als ze vriendelijk zijn, is de kans groter dat je het wel nog een keer doet en als die bekeuringen zijn goed voor de staatskas.
pi_53152216
Regels
Wetten

Zeikagenten
Brutal. Fucking. Metal.
pi_53153554
Zelfs mocro's van een jaar of 9 dissen agenten,, en jij bent bang van ze
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
pi_53154013
quote:
Op donderdag 13 september 2007 18:37 schreef Keileweg-ethicus het volgende:

Ik ben wetsgeil formalistisch en interessant-en-bijdehand-doen-willend nederland.
juistem, jouw reply geeft al precies al waarom de pliesie de kanker wordt toegewenst volgens het basisschool-rijmpje
pi_53155029
Ik stond eens op de markt tussen hang jongeren te discussiëren waarom ze er zo'n zooi van maakte, word ik ineens onderuit gehaald door een josti agent omdat ik een hangjongere was die weg wou vluchten! Dat is pas kut zooi..
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
  donderdag 13 september 2007 @ 21:01:00 #22
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_53155454
quote:
Op donderdag 13 september 2007 20:48 schreef Ordinair het volgende:
Ik stond eens op de markt tussen hang jongeren te discussiëren waarom ze er zo'n zooi van maakte, word ik ineens onderuit gehaald door een josti agent omdat ik een hangjongere was die weg wou vluchten! Dat is pas kut zooi..
pi_53155599
jij hebt zker geen idee waarom er boetes worden geschreven..

die politie agent wijst jou erop hoe gevaarlijk het kan zijn omdat het zijn werk is en hij liever jou neit van de grond af wil rapen':P die boete uitschrijven is een onderdeel van jou leer proces zodat je het de volgende keer neit meer doet. en om te weten wat je niet meer mag doen legt maneer de agent uit waarom niet

Ja ik ben wetsgeil formalistisch en interessant-en-bijdehand-doen-willend nederland.
hardcoholic
pi_53156303
quote:
Op donderdag 13 september 2007 21:06 schreef Ferdii het volgende:
jij hebt zker geen idee waarom er boetes worden geschreven..

die politie agent wijst jou erop hoe gevaarlijk het kan zijn omdat het zijn werk is en hij liever jou neit van de grond af wil rapen':P die boete uitschrijven is een onderdeel van jou leer proces zodat je het de volgende keer neit meer doet. en om te weten wat je niet meer mag doen legt maneer de agent uit waarom niet

Ja ik ben wetsgeil formalistisch en interessant-en-bijdehand-doen-willend nederland.
... tegenvoorbeeld als toelichting op reply above: Agentjes zijn zulke narcisten dat ze je op de bon willen slingeren (en dus ook doen) zodra ze zien dat je je even aan je oor krabt tijdens het rijden. Weinig beschermends aan.

...en in deze laat ik de fanclub van k00$ $p¤¤ het mooi eens zelf uitzoeken; zelfs als ik link geef grijpen ze elke strohalm aan om zo'n ervaringsverhaal te bagatelliseren/betwisten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')