1 2 3 4 5 6 | krijgen van minister Rouvoet een cd toegestuurd.Daarop staat het Nationale Welkomstliedje,gezongen door Idols- winnares Raphaëla.Met de cd wil Rouvoet ouders ondersteunen bij de opvoeding. |
quote:Op donderdag 13 september 2007 17:25 schreef TubewayDigital het volgende:
Het is mij dus niet helemaal duidelijk of dit een plan is of dat het ook echt uitgevoerd gaat worden.
Dit lijkt mij wel zekerquote:Minister André Rouvoet voor Jeugd en Gezin stuurt alle pasgeboren kindjes voortaan een cd met „het Nationale welkomstliedje”.
Is een slecht nummer en ik vind dit echt een verspillingquote:Op donderdag 13 september 2007 18:25 schreef Mejoon het volgende:
belachelijk en het is vast een gospellied
Daar hebben ze 'retour afzender' voor uitgevonden.quote:Op donderdag 13 september 2007 19:03 schreef Mejoon het volgende:
mag je het ook weigeren?
maar dat gaat niemand doen...zonde van al het geld zegquote:Op donderdag 13 september 2007 19:07 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Daar hebben ze 'retour afzender' voor uitgevonden.
op die site:quote:Op donderdag 13 september 2007 19:48 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Google is your friend.
Er blijkt ook nog een site bij te horen: http://hallowereld.nl.
Zo te zien volop gesponsord door diverse indrukwekkende partijen met afgewogen standpunten als Stivoro, voedingscentrum en consument & veiligheid.
Het liedje is er ook te vinden. Voor de geinteresseerden in deze zoetsappige feelgood knuffel-kroel bagger: http://hallowereld.nl/doyou.php
Nou nog vinden hoeveel deze nutteloze actie weer eens gekost heeft.
Het liedje is ook niet het probleem. Het is de muziekstijl. Ik wil stevige heavy metal. Niet dit sneue gejankquote:Op donderdag 13 september 2007 20:39 schreef SCH het volgende:
Dit wilde de nieuwe rechtsen toch zo graag? Dat de liefde voor Nederland je met de paplepel wordt ingegoten.
Is het weer niet goed
Ik erger me aan het feit dat de overheid staatspoet schenkt aan één of ander dom gansje uit de idols-fabriek (zo hebben ze die Ali B. trouwens ook in de markt gezet). De kneuterige bedoeling achter het hele product maakt het zo mogelijk nog treuriger dan het op zichzelf al is.quote:Op donderdag 13 september 2007 20:39 schreef SCH het volgende:
Dit wilde de nieuwe rechtsen toch zo graag? Dat de liefde voor Nederland je met de paplepel wordt ingegoten.
Is het weer niet goed
Oh nee wacht. Ik verwar haar met die andere Idols-kandidate geloof ik.quote:Op donderdag 13 september 2007 20:38 schreef Dodecahedron het volgende:
"Toe maar Rappe Paella, jij gelooft ook dat Jezus redt, dus krijg je hier een dikke zak met geld om een liedje te mogen zingen."
Ken je joods-christelijke wortels, man.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:45 schreef Thomas B. het volgende:
que?
Nee die gaan dood!quote:Op donderdag 13 september 2007 21:36 schreef Floripas het volgende:
Pasgeborenen? Hoe bijbelvast is die man nog?
Eérstgeborenen. Die kunnen het dan ruilen voor een bord linzensoep.
Wat heeft een Idols-liedje met onze zogenaamd "joods-christelijke" geschiedenis te maken?quote:Op donderdag 13 september 2007 21:45 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ken je joods-christelijke wortels, man.
Krijg je dan ook 'retour belasting'?quote:Op donderdag 13 september 2007 19:07 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Daar hebben ze 'retour afzender' voor uitgevonden.
Je denkt dat israel ligt waar het nu is vanwege de mensen om israel heen die zo joods/christelijk zijnquote:Op donderdag 13 september 2007 22:43 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Wat heeft een Idols-liedje met onze zogenaamd "joods-christelijke" geschiedenis te maken?
Trouwens, joods-christelijk betekent voor mij pogroms en vernietiging. Johannes Calvijn zou zich omdraaien in z'n graf als ie de samentrekking van die twee tradities zou zien. Praat me niet van joods-christelijke wortels... als we echt zo joods-christelijk waren had Israel wel in Europa gelegen.
Het is wel zo dat we eigenlijk pas sinds WO II spreken van een 'joods-christelijke' cultuur. Daarvoor had het christendom op z'n zachts gezegd niet zo heel veel met het jodendom. Uberhaupt zijn de meeste waarden die worden aangedragen als kenmerkende van onze cultuur eerder seculier humanistisch dan joods of christelijk.quote:Op vrijdag 14 september 2007 18:14 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Je denkt dat israel ligt waar het nu is vanwege de mensen om israel heen die zo joods/christelijk zijn![]()
![]()
Ik vind die Rouvoet als politicus best oké maar dit is toch te zot voor woorden.quote:Op donderdag 13 september 2007 17:05 schreef TubewayDigital het volgende:
[ code verwijderd ]
bron is teletekst pagina 120
eigen commentaar:![]()
![]()
nog meer commentaar: hoeveel kost dit ?![]()
![]()
![]()
Zittie dan in de blijde doosquote:Op vrijdag 14 september 2007 19:05 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Ik vind die Rouvoet als politicus best oké maar dit is toch te zot voor woorden.
Het blijkt dat die cd dus meegestuurd wordt met een welkomstpakket ofzo, maar het blijft toch idioot als minister zoiets te doen.
Joden hebben nooit ergens thuisgehoord. Ik weet ook wel dat ze niet daar zitten vanwegen het aangename klimaat en de fijne buren. Wat ik bedoel te zeggen is dat het jodendom en het christendom van oudsher ook niet echt heeft gewerkt.quote:Op vrijdag 14 september 2007 18:14 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Je denkt dat israel ligt waar het nu is vanwege de mensen om israel heen die zo joods/christelijk zijn![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |