godver ik zat op 8 te kijken nu heb ik het la gooien gemist. Is het te zien bij programma gemist ?quote:
quote:Op donderdag 13 september 2007 19:47 schreef beequeen het volgende:
Jaap spreekt Lieke aan over haar relatie met Huub. Lieke zegt dat Jaap zich meer zorgen moet maken om zijn relatie met CORA dan de haar relatie met Huub.
Denk juist dat de redactie dit wilt.Iedereen luisterd naar de redactie.Moeten ze masseren dan gaan ze masseren.Dus dit kan de redactie heel makkelijk beinvloeden.quote:Op donderdag 13 september 2007 20:00 schreef farceman het volgende:
De redactie hoeft alleen maar tegen Jaap te zeggen : Jaap als je zo door gaat kun je carriere als komiek na de kooi wel vergeten.
Hoop dat hij dan Dennis binnen 2 min dumpt.
Hoe lang is al wel niet geleden dat we om Jaap moesten lachen?
Hij mist zijn side-kick
denk dat ze 'm verteld hebben dat die zoiezo al naar de klote isquote:Op donderdag 13 september 2007 20:00 schreef farceman het volgende:
De redactie hoeft alleen maar tegen Jaap te zeggen : Jaap als je zo door gaat kun je carriere als komiek na de kooi wel vergeten.
Hoop dat hij dan Dennis binnen 2 min dumpt.
Hoe lang is al wel niet geleden dat we om Jaap moesten lachen?
Hij mist zijn side-kick
Is er niet een herhaling later op de avond?quote:Op donderdag 13 september 2007 19:59 schreef petraa het volgende:
[..]
godver ik zat op 8 te kijken nu heb ik het la gooien gemist. Is het te zien bij programma gemist ?
zelfs in een 1 op 1 gesprek met nad heeft hij amanda nodig om z'n ass te reddenquote:Op donderdag 13 september 2007 20:04 schreef Donnie29 het volgende:
Ja idd, Jaap met dennix alleen is zwaar irritant, er komt geen zinnig gesprek uit, alleen maar de obsessie Huub Huub Huub.. stel ze krijgen huub en lieke eruit.. hoe willen ze dan Brian eruit krijgen? Jaap en dennix schijten namelijk in hun broek voor Brian. Zelfs in een gesprek staat mietje dennix al te bibberen voor Brian.
thxxquote:Op donderdag 13 september 2007 20:04 schreef kybe het volgende:
[..]
Is er niet een herhaling later op de avond?
Even nagekeken vanavond 23:13 herhaling.
De site was www.ballonvaren.comquote:Op donderdag 13 september 2007 20:10 schreef lillkiss het volgende:
ff een vraag tussendoor: Heeft iemand misschien nog de foto van het huis waar je ook het huis van 'de buren' op ziet? kan hem niet meer vinden...
Bedoel je deze?quote:Op donderdag 13 september 2007 20:20 schreef lillkiss het volgende:
[..]
ja bedankt maar dat is een hele lijst haha
Wanneer had Amanda iets met Dusty? Voor verder onderzoek.quote:Op donderdag 13 september 2007 20:27 schreef tuinfluiter het volgende:
Amanda: Ik werd betrapt door mijn moeder toen ik met mijn ex-Dusty iets had ingenomen,
ik wilde me moeder niet aankijken, we haden zonnebrillen op, me moeder vond me toen onbeschoft..
Voorzover ik me herinner had die Samantha toen ook kritiek op het zoenen met vrouwen.quote:Op donderdag 13 september 2007 20:36 schreef blomst het volgende:
amanda baalt nog steeds op wat Samanta zei tegen Amanda tijdens een telefoongesprek.
Maar sloeg dat niet op het aanrandingsverhaal van Lieke?
sementa zei idd wel iets over dat aanrandingsverhaal alleen Amanda vatte 'm toen as usual niet.quote:Op donderdag 13 september 2007 20:36 schreef blomst het volgende:
amanda baalt nog steeds op wat Samanta zei tegen Amanda tijdens een telefoongesprek.
Maar sloeg dat niet op het aanrandingsverhaal van Lieke?
Brians advies vorige week was dat Amanda over zichzelf moest vertellen zodat Lieke vertrouwen kreeg en ook over zichzelf zou vertellen.quote:Op donderdag 13 september 2007 20:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wanneer had Amanda iets met Dusty? Voor verder onderzoek.
Amanda en Nadia gaan dus Lieke uithoren om het vervolgens tegen haar te gebruiken en Lieke gaat ze dronken voeren?
En danquote:Op donderdag 13 september 2007 20:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Brians advies vorige week was dat Amanda over zichzelf moest vertellen zodat Lieke vertrouwen kreeg en ook over zichzelf zou vertellen.
Huub en Lieke hadden ongeveer hetzelfde plan.
Moet je mij vragenquote:
Hij krijgt weer een Thaise massage in de fitness ruimtequote:Op donderdag 13 september 2007 20:44 schreef beequeen het volgende:
Girltalk: Naad, Amanda en Lieke.
Mantalk: Jaap , Huub en Dennix.
Waar is Brian?
Die zal wel liggen pitten zoals gebruikelijkquote:Op donderdag 13 september 2007 20:44 schreef beequeen het volgende:
Girltalk: Naad, Amanda en Lieke.
Mantalk: Jaap , Huub en Dennix.
Waar is Brian?
En waarom heb jij geen verslag gemaakt van de thaise massage van Brian?quote:Op donderdag 13 september 2007 20:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Moet je mij vragenInformatie inwinnen die je tegen de ander kunt gebruiken, dat is het enige dat ik heb begrepen.
Maar de grap is natuurlijk dat beide partijen hetzelfde aan het doen zijn. Volgens mij hebben Lieke en Huub dat wel door, maar de tegenpartij denkt nog steeds heel slim te zijn.
Dat zijn van die saaie beelden, niet alleen als het bij De Heilige Brian gebeurtquote:Op donderdag 13 september 2007 20:48 schreef 2live het volgende:
[..]
En waarom heb jij geen verslag gemaakt van de thaise massage van Brian?
Of was dat niet pikant genoeg?![]()
quote:Op donderdag 13 september 2007 20:49 schreef Disana het volgende:
Dat zijn van die saaie beelden,
niet alleen als het bij De Heilige Brian gebeurt![]()
Het is nu idd opvallend gezellig.....is dat de hele dag al zo?quote:Op donderdag 13 september 2007 20:58 schreef beequeen het volgende:
Waarom is het zo gezellig, wachten we op het gestook van Eric?
En dat was?quote:Op donderdag 13 september 2007 21:02 schreef STAP01 het volgende:
Hoorden jullie dat ook????????????????????? Wat Nadia over Lieke zei????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op donderdag 13 september 2007 21:02 schreef STAP01 het volgende:
Hoorden jullie dat ook????????????????????? Wat Nadia over Lieke zei????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nou, Nadia zei: Lieke is best een aardig meisje!!!! En dat tegen Dennix dan he!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |